Prima toch... is heel nuttig werk. Bij mn oma komt ook altijd iemand van de thuiszorg om schoon te maken!!quote:
Met een brandslang?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik dacht meer aan het mensen schoonmaken
Ow okay... dat wist ik niet... het is vakantiewerk dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef Soempie het volgende:
Ja, maar het is nu het 6e jaar en op zich ben ik het wel zat.
Met dit weer zou ik een tuinslang nemen en die mensjes in de tuin zettenquote:
Dit keer wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... dat wist ik niet... het is vakantiewerk dan?
Ow bah... zeg. Dat er mensen zijn die dat doen... zijn zeker vaak oudere mensen of niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit keer wel.![]()
Bij sommige mensen is het heel leuk, maar er zijn er ook bij die bijvoorbeeld overal poep aan de muren smeren in de badkamer. Of mensen die alleen maar zeurverhalen hebben. Dat is nog het meest vervelende aan het werk. De depressieve verhalen.
Ja of mensen die psychisch niet helemaal in orde zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow bah... zeg. Dat er mensen zijn die dat doen... zijn zeker vaak oudere mensen of niet?
In het dorpshuis?quote:
Okay... het is lastig om iets geschikts te vinden nu of niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja of mensen die psychisch niet helemaal in orde zijn.
In elk geval hoop ik na de vakantie wel iets anders te hebben.
Niet! Ik zit gewoon op m'n plek, voor het geval dat (quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Soempie het volgende:
Even iets anders.
Waar gaan jullie morgen voetbal kijken?
oja, dat wilde ik vragen. Welke games worden er gespeeld op een lan? Welke spelen jullie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Nee op een boerderijWe hebben een lan
en voetbal kijken zo gefixed worden
Je lijkt er niet mee te zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet! Ik zit gewoon op m'n plek, voor het geval dat () er een klant belt
Ik heb op de laatste lan nog meegedaan met een racegame waarvan ik nu niet op de naam kan komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
oja, dat wilde ik vragen. Welke games worden er gespeeld op een lan? Welke spelen jullie?
Ik niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Soempie het volgende:
Even iets anders.
In de O2 HQ, oftewel: thuis.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Soempie het volgende:
Even iets anders.
???quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Campzone!
Campzone!
Campzone!
Dat kanquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het even nagelezen... duidelijk niets voor mij
Dat wil ik meteen gelovenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kanmaar het is heel gezellig hoor
Uitzendtijden via welke golflengte/URL?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Luieren, bij de activiteiten kijken, watergevechten houden, bij kennissen langs (over het hele veld), naar het kampvuur 's avonds, onder de luifel relaxen, in de hangmat hangen, films kijken, oh en dit jaar ook nog radio maken
Vooral met dit weer is het overdag niet echt uit te houden in welke tent dan ook
Weet ik nog niet, maar die spam ik hier nog welquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitzendtijden via welke golflengte/URL?
Klinkt erg gezellig!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Luieren, bij de activiteiten kijken, watergevechten houden, bij kennissen langs (over het hele veld), naar het kampvuur 's avonds, onder de luifel relaxen, in de hangmat hangen, films kijken, oh en dit jaar ook nog radio maken
Vooral met dit weer is het overdag niet echt uit te houden in welke tent dan ook
En dat houdt in...?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb zojuist een command decision genomen.
Dat ik straks Spare ribs ga laten bezorgenquote:
Zes jaar voor niets gestudeerd...quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zes jaar voor niets gestudeerd...![]()
![]()
Als je handig was met computers (meer dan met OpenOffice overweg kunnen), was je binnen geweest...
* Ofyles2 overigens geen verwijt plaatst, het kan de beste overkomen...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zes jaar voor niets gestudeerd...![]()
![]()
Als je handig was met computers (meer dan met OpenOffice overweg kunnen), was je binnen geweest...
* Ofyles2 overigens geen verwijt plaatst, het kan de beste overkomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |