SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
ik pak je terug verdammtquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:17 schreef FedExpress het volgende:
Niet nagedachtDank voor de oplettendheid
Qua prestaties is de Kraay, echt wel de grootste, dat hij nogal snel de indruk gaf, een wedstrijd als verloren te beschouwen, en al aan opgave dacht wanneer hij zijn veters iets te strak had gestrikt staat daarbuiten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Salamando het volgende:
ik vind Schalken sowieso een grotere tennisser dan Krajicek eigenlijk. Schalken heeft namelijk alles uit zijn carriere gehaald wat er in zat, terwijl er bij Krajicek zoveel meer in zat dan dat ie er uit haalde voor mijn gevoel.
qua talent heb ik het over, want hij heeft zoveel meer talent dan dat zijn resultaten doen vermoeden. Hij had denk ik wel 3-4 GS'en kunnen winnenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:46 schreef rooneyelst het volgende:
Heb zeer veel respect voor Richard als je ziet wat hij zijn lichaam allemaal heeft moeten aandoen om zo goed te worden...zag hem laatst een keer spelen en moet zeggen dat rennen niet meer zo soepel bij die man gaat en hoe oud is hij? 35 ofz?? Ook zijn elleboog heeft hij helemaal kapot geslagen dus om nou te zeggen dat hij niet het maximale uit zijn carriere heeft gehaald vind ik nou ook wat overdreven..
Sterker nog, in 2002 toen hij de 1/4-finale haalde op Wimbledon stond hij gewoon stijf van de pijnstillers om met die kapotte elleboog maar te kunnen spelen. Absurdquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:46 schreef rooneyelst het volgende:
Heb zeer veel respect voor Richard als je ziet wat hij zijn lichaam allemaal heeft moeten aandoen om zo goed te worden...zag hem laatst een keer spelen en moet zeggen dat rennen niet meer zo soepel bij die man gaat en hoe oud is hij? 35 ofz?? Ook zijn elleboog heeft hij helemaal kapot geslagen dus om nou te zeggen dat hij niet het maximale uit zijn carriere heeft gehaald vind ik nou ook wat overdreven..
FF-opmerkingquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:02 schreef Morthill het volgende:
Leuke partij trouwens, beide dames houden het veld goed breed, af en toe naar het net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./FFopmerkingOp donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Het is dan ook een goede partij om te zienquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:25 schreef Norrage het volgende:
Maar 6 UEs voor VeraEn wel 25 winners
Dat is wel errug goed voor een dames partij..
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef Morthill het volgende:
Serena moet inderdaad gewoon stranden in de 1/2 finale
Voor wie ben je dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:41 schreef Norrage het volgende:
Wimbledon!!
Murray - Djokovic GS finale, daar teken ik voor!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
FF-opmerkingNiet gek hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./FFopmerking
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Murray, omdat hij het verdient!quote:
Ik hoop dat Berdych wint, omdat ik hem toch wel het meest sympathiek vind van alle vier.quote:
Ja, inderdaad.quote:
Ja, die was mooi.quote:
Ik moet toch werken, dus ga er niks van meekrijgen helaasquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit.![]()
Centre Court
13:00
Gentlemen's Singles - Semifinals
Tomas Berdych(CZE)[12] vs. Novak Djokovic(SRB)[3]
Gentlemen's Singles - Semifinals
Andy Murray(GBR)[4] vs. Rafael Nadal(ESP)[2]
Aleen qua voetbal niet erg handig.
En de Tourquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
Erg jammer qua voetbal ja, hopen dat die eerste wedstrijd 5 uur duurt.
Shit mijn foutquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die begint zaterdag..dat maakt niet uit.
Tour is rond WK gepland, Wimbledon finale mannen is zondag, dan is er alleen Tour.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit mijn fout
Komt omdat ik er aan dacht dat het WK zaterdag is plus de Tourstart en Wimbledon finale
Vrouwen finale is zaterdagquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tour is rond WK gepland, Wimbledon finale mannen is zondag, dan is er alleen Tour.
Ik zapquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Tour gaat voor een potje waarin Serena easy gaat winnen.
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Helaas geen finale Nadal-Federer dit jaar. Federer is sinds 2008 al over zijn echte top heen. Ik verwacht dat Nadal Wimbledon wint.
[..]
Het klopt wel hoor. De jaren waarin hij een handvol potjes verloor waren toen wel voorbij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.Hij heeft alleen na 2008 nog even drie grandslamtoernooien gewonnen.
Tussen 2004 en 2007 won hij 10 Grandslams en verloor hij alleen regelmatig van Nadal. Daarnaast heeft Federer flink gemazzeld toen hij Roland Garros won. Hij had bijna van Haas en Del Potro verloren. Ook tegen Roddick op Wimbledon had hij zo maar kunnen verliezen en dat had zeker niet alleen aan Roddick gelegen. Federer is nog steeds goed, maar niet meer briljant.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.Hij heeft alleen na 2008 nog even drie grandslamtoernooien gewonnen.
Niet helemaal (ik ga ervan uit dat je met die laatste zinsnede doelt op al zijn partijen in die jaren, niet alleen op de GS'en.) Zo verloor hij in 2007 twee weken op rij heel vroeg van Canas, in Indian Wells en Miami. En hij verloor in 2007 twee keer van Nalbandian indoor. Dus je zou ook kunnen zeggen dat het verval al begon in 2007.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Tussen 2004 en 2007 won hij 10 Grandslams en verloor hij alleen regelmatig van Nadal.
In de vierde rond van de AO in 2006 verloor hij bijna van Haas (ijn elk geval was het een vijfsetter.) In 2007 had hij net zo makkelijk van Nadal kunnen verliezen in de finale; dat was ook een vijfsetter. In de 3e ronde van de AO van 2008 (da's maar een week of zes na 2007) verloor hij bijna van Tipsarevic (10-8 in de vijfde).quote:Daarnaast heeft Federer flink gemazzeld toen hij Roland Garros won. Hij had bijna van Haas en Del Potro verloren. Ook tegen Roddick op Wimbledon had hij zo maar kunnen verliezen en dat had zeker niet alleen aan Roddick gelegen. Federer is nog steeds goed, maar niet maar briljant.
volgens mij krijg je hier een harde plasser van, of niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
Fed is in z'n niveau niet erg gedaald denk ik. Hij is alleen een betere tegenstander tegen gekomen. Als Rafa niet was geboren dan had Fed nu 6 GS meer gehad.
Dat hij in de wedstrijden tegen Rafa op een klein zwak meisje lijkt komt alleen omdat Rafa een beest is.![]()
VAMOS DAN!
Nee, het klopt weer niet wat ik zeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
FF: dat is toch lang niet hetzelfde. Kijk gewoon naar de statistieken. Er waren jaren dat hij meer toernooien die hij speelde wel won dan niet won, een close wedstrijd tegen Haas daar gelaten, en dat is nu heel anders.
2007 was wellicht al licht verval, maar dat gold vooral voor de niet-Slams.
mijn Engels is niet goed genoeg om dat laatste artikel te snappenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk artikel dit over de verklaring van het verlies van Federer gister.
En dit is Berdych' commentaar op Federers commentaar.
Hoeveel US Open titels heeft rafa al ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
Fed is in z'n niveau niet erg gedaald denk ik. Hij is alleen een betere tegenstander tegen gekomen. Als Rafa niet was geboren dan had Fed nu 6 GS meer gehad.
Dat hij in de wedstrijden tegen Rafa op een klein zwak meisje lijkt komt alleen omdat Rafa een beest is.![]()
VAMOS DAN!
Je bedoelt de laatste alinea neem ik aan? Die moest ik ok vier keer lezen voordat ik hem nog niet snapte.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:52 schreef Outlined het volgende:
[..]
mijn Engels is niet goed genoeg om dat laatste artikel te snappen
Wie hoop je dat er van die twee wint en waarom?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef leonnoel het volgende:
Finale Murray-Djoko verwacht/hoop ik. Mag ook wel eens een keer na al die jaren dat ze er beiden 'tegen aan hikken'. Gezamelijk slechts 1 gs overwinning tot nu toe terwijl er al jaren grootse dingen worden verwacht.
Nee, absoluut niet.quote:Federer 3e vanaf volgende week, maar als ie 'gewoon' even de US open wint dit jaar heeft ie deze 2 jaar gewoon netjes alle GS'en gewonnen. Niet slecht voor iemand die de laatste jaren aan het aftakelen is zoals velen beweren (right).
Wie zegt dat hij geen nummer 1 meer wordt? Volgend jaar heeft hij voor zijn doen weinig te verdedigen, aleen de AO eigenlijk; verder heeft hij eigenlijk geen voor zijn doen goede resultaten behaald.quote:Nummer 1 gaat ie niet meer worden imo. Helaas, everything comes to an end.
in zijn quote staat imo, wat 'in my opinion' betekent, dat is dus gewoon zijn visie / meningquote:Wie zegt dat hij geen nummer 1 meer wordt?
Alleen al de eer van het hebben van de beste ranking van alle spelers boeit voor de tennissers. Makkelijk praten vanaf de zijlijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie hoop je dat er van die twee wint en waarom?
[..]
Nee, absoluut niet.
[..]
Wie zegt dat hij geen nummer 1 meer wordt? Volgend jaar heeft hij voor zijn doen weinig te verdedigen, aleen de AO eigenlijk; verder heeft hij eigenlijk geen voor zijn doen goede resultaten behaald.
Als ik tennisser zou zijn, zou het me eigenlijk niet zoveel kunnen schelen hoe hoog ik op de wereldranglijst zou staan. Het zou me kunnen schelen of ik wedstrijden zou winnen. Wat heb je eraan om nummer 1 te zijn?
Ik weet wat het betekent. Wat ik bedoel, is wat zijn argument ervoor is. Hoe vaak is Federer de afgelopen jaren alniet afgeschreven? Elke keer heeft hij tot nu toe laten zien dat degene die hem afschreven ernaast zaten. En "Hij wordt geen nummer 1 meer" schaar ik dan ook even onder 'afschrijven'.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
in zijn quote staat imo, wat 'in my opinion' betekent, dat is dus gewoon zijn visie / mening
Dan kun je beter de nummer 2 zijn. Dan hoef je pas hooguit in de finale tegen de nummer 1.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarnaast natuurlijk de voordelen die het je oplevert in toernooien. In theorie heeft de nummer 1 altijd de makkelijkste loting. Sterkste tegenstander in theorie volgt pas in de finale.
Vind je? What about Marcello Rios? Die is nummer 1 gewonnen maar hij heeft nooit een GS gewonnen. Het zou mij werkelijk niets zeggen als ik nummer 1 werd zonder een GS te hebben gewonnen want volgens mij hoor je dan niet op die plaats te staan (al snap ik natuurlijk dat je nummer 1 kunt worden zonder een GS te winnen).quote:Je speelt om te winnen en winnen betekent dat je strijdt om die nummer 1 positie, dat is het hoogtepunt van winnen.
Ik denk als je aan spelers vraagt of ze liever een keer een GS winen of liever een keer een half jaar nummer 1 van de wereld zijn dat ze allemaal liever een GS zouden winnen.quote:Er is geen speler op de Tour die dat niet graag zou willen bereiken. En als je me niet gelooft, vraag het ze maar
Ik zou het liefst de nummer 2 van de wereld zijn. Vind het leuk als er één iemand is die beter is, omdat ik me daar dan nog aan kan optrekken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:18 schreef magik7777 het volgende:
Nummer 1 van de wereld zou mij heeeel veeel zeggen, er is toch niks beter dan te zeggen dat je de beste ter wereld bent in wat je doet. Een grotere eer is bijna niet denkbaar. Er zijn wereldwijd miljoenen mensen die tennissen, en als je daar de beste van bent...wow.
Ik hoop in dat geval op een overwinning voor Djoko, maar gun het Murray ook wel weer. Anders blijft ie toch een beetje de beste tennisser zonder GS overwinning achter z'n naam en dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten lijkt me (al zou ik er voor tekenenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie hoop je dat er van die twee wint en waarom?
[..]
Nee, absoluut niet.
[..]
Wie zegt dat hij geen nummer 1 meer wordt? Volgend jaar heeft hij voor zijn doen weinig te verdedigen, aleen de AO eigenlijk; verder heeft hij eigenlijk geen voor zijn doen goede resultaten behaald.
Als ik tennisser zou zijn, zou het me eigenlijk niet zoveel kunnen schelen hoe hoog ik op de wereldranglijst zou staan. Het zou me kunnen schelen of ik wedstrijden zou winnen. Wat heb je eraan om nummer 1 te zijn?
Het een sluit het ander niet uit. Jij stelt dat de nummer 1 positie niet boeit, dat is gewoon onzin. Dat spelers liever een GS winnen is een ander verhaal. Qua prestige zegt een GS meer, je krijgt er een directe beker voor, mensen kennen je naam makkelijk etc. Maar het is echt niet dat omdat een GS-winnen mooier is, de nummer 1 positie nietszeggend is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kun je beter de nummer 2 zijn. Dan hoef je pas hooguit in de finale tegen de nummer 1.
[..]
Vind je? What about Marcello Rios? Die is nummer 1 gewonnen maar hij heeft nooit een GS gewonnen. Het zou mij werkelijk niets zeggen als ik nummer 1 werd zonder een GS te hebben gewonnen want volgens mij hoor je dan niet op die plaats te staan (al snap ik natuurlijk dat je nummer 1 kunt worden zonder een GS te winnen).
[..]
Ik denk als je aan spelers vraagt of ze liever een keer een GS winen of liever een keer een half jaar nummer 1 van de wereld zijn dat ze allemaal liever een GS zouden winnen.
Da's waar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:39 schreef leonnoel het volgende:
[..]
Ik hoop in dat geval op een overwinning voor Djoko, maar gun het Murray ook wel weer. Anders blijft ie toch een beetje de beste tennisser zonder GS overwinning achter z'n naam en dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten lijkt me (al zou ik er voor tekenen).
Vind je de moeder van Murray/Monster van Loch Ness dan erger dan het enge broertje van Djokovic?quote:Alleen die moeder tijdens wedstrijden........vandaar Djoko toch maar.
Ik zie het hem zeker doen. Hij is pas 28.quote:Ik denk inderdaad dat het verdomde lastig gaat worden voor Fed om ooit weer eens nmr 1 te worden. Hij is ook samen met Lendl en Sampras (als ik me niet vergis?) een van de weinigen die ooit de nmr 1 positie weer heeft heroverd en om dat nu voor een 2e keer te doen met het slijten der jaren en de toenemende concurrentie lijkt mij een lastige klus. Maar inderdaad, als iemand het kan, is het Fed wel.
Ik denk ook zeker dat Federer dat belangrijk vindt hoor. Ik bedoelde vooral dat het me zelf niet zo heel erg zou interesseren hoe hoog ik zou staan als ik maar veel won. *Stel* dat je gedurende je hele carrière in elk toernooi dat je speelt de finale haalt en die altijd verliest. Dan sta je ongetwijfeld op nummer 1. Toch zou ik me dan niet echt de nummer 1 voelen.quote:Tot slot denk ik inderdaad juist wel dat Federer er belang aan hecht om nmr 1 te zijn/worden. Hij is erg bezig met records en de geschiedenisboeken en hoe je het ook wendt of keert; het moet toch bijzonder voelen om 'on top of the tennisworld' te staan en ik denk dat ie stiekem toch ook wel heel graag dat record van Sampras van totaal aantal weken op nmr 1 wil hebben, waarvoor hij dus nog 2 weken nodig heeft. Zou fantastich zijn, imo!
Het ging me er vooral om dat het mij niet zo heel erg zou boeien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Jij stelt dat de nummer 1 positie niet boeit, dat is gewoon onzin.
Nee, dat klopt, maar er is in verschillende posts gezegd dat het het ultieme is om nummer 1 te worden en dat lijkt me niet juist.quote:Dat spelers liever een GS winnen is een ander verhaal. Qua prestige zegt een GS meer, je krijgt er een directe beker voor, mensen kennen je naam makkelijk etc. Maar het is echt niet dat omdat een GS-winnen mooier is, de nummer 1 positie nietszeggend is.
Wat ik bedoel, maar het is een beetje theoretisch geneuzel, is dat je als nummer 2 zeker weet dat je eventueel pas in de finale tegen de beste hoeft. De nummer 1 hoeft eventueel pas in de finale tegen de op een na beste. Wegens de warmte kan ik het op dit moment niet beter uitleggen dan zo.quote:Verder snap ik totaal de logica niet van je eerste statement. Als nummer 1 hoef je pas in de finale tegen de nummer 2.
Dan van 3 en 4 klopt volgens mij niet, want dat werkte vroeger wel zo maar het enige wat vaststaat, is dat nummer 1 en nummer 2 in verschillende helften zitten.quote:Bovendien tref je de nummer 4 in de halve finale in plaats van de nummer 3 etc. Volgens mij mis je even een denkstap of ik mis hem, maar dan zul je hem moeten uitleggen.
Seeds hebben toch altijd een vaste plek in het schema?quote:Dan van 3 en 4 klopt volgens mij niet, want dat werkte vroeger wel zo maar het enige wat vaststaat, is dat nummer 1 en nummer 2 in verschillende helften zitten.
Ja, daar zeg je me wat. Maar als ik moest kiezen tussen een jaar eenzame opsluiting met 1 van die 2, doe dan toch maar dat ettertje, al zal het een zwaar jaar worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's waar.
[..]
Vind je de moeder van Murray/Monster van Loch Ness dan erger dan het enge broertje van Djokovic?
[..]
Ik zie het hem zeker doen. Hij is pas 28.
[...]
Ik denk ook zeker dat Federer dat belangrijk vindt hoor. Ik bedoelde vooral dat het me zelf niet zo heel erg zou interesseren hoe hoog ik zou staan als ik maar veel won. *Stel* dat je gedurende je hele carrière in elk toernooi dat je speelt de finale haalt en die altijd verliest. Dan sta je ongetwijfeld op nummer 1. Toch zou ik me dan niet echt de nummer 1 voelen.
Nee, niet meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Seeds hebben toch altijd een vaste plek in het schema?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:30 schreef leonnoel het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je me wat. Maar als ik moest kiezen tussen een jaar eenzame opsluiting met 1 van die 2, doe dan toch maar dat ettertje, al zal het een zwaar jaar worden.
Nee, precies, vind ik ook.quote:En nee ok, dan ben je in dat geval meer een nummer 1 met serious mental issues op de momenten dat het er echt om gaat; een gevalletje Safina zo'n beetje. Ik vind ook eigenlijk niet dat je nmr 1 waardig bent als je nooit tenminste 1 GS hebt gewonnen, maar ja, het systeem is nou eenmaal zo.
Dat weet jij ook wel. Ik snap niet zo 1..2..3.. wat dat met mijn opmerking te maken heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:53 schreef Outlined het volgende:
[..]
Hoeveel US Open titels heeft rafa al ?
Federer verliest nu van mensen buiten Nadal, waar hij normaal niet van zou verliezenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat weet jij ook wel. Ik snap niet zo 1..2..3.. wat dat met mijn opmerking te maken heeft.
Wanneer Rafa Fed niet zo vaak verslagen zou hebben, dan zou niemand op dit moment spreken over verval van Federer omdat hij dan in de afgelopen 3 jaar alsnog mega-veel GS titels gepakt zou hebben.
Anders ga je hier even niet zo moeilijk over doen. De nummers 1 en 2 zullen elkaar alleen maar in de finale treffen dus maakt het niks uit of je nou 1 of 2 bent...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, maar het is een beetje theoretisch geneuzel, is dat je als nummer 2 zeker weet dat je eventueel pas in de finale tegen de beste hoeft. De nummer 1 hoeft eventueel pas in de finale tegen de op een na beste. Wegens de warmte kan ik het op dit moment niet beter uitleggen dan zo.![]()
[..]
Net5-ding?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:38 schreef Timm-E het volgende:
Jammer dat dat net5-ding niet werkt, zou die wedstrijd ook wel willen zien... Niemand anders problemen met dat wedstrijd-ding?
Vergeet Vesnina nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:23 schreef magik7777 het volgende:
Pffff... mensen mensen...
Dulko staat te dubbelen, das veel interessanter...
Hij was in, hawk eye zegt in, ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een vraag over Hawk-Eye. Stel dat je tegenstander een bal slaat die dik in is (twintig cm van de baseline en 20 cm van de zijlijn), je chalenget die bal en op de een of andere manier zegt Hawk-Eye dat hij in is. Wat doen ze dan? Geldt Hawk-Eye dan of overruled de umpire Hawk-Eye dan omdat het een duidelijke vergissing is?
Ik zeg toch zelf dat het een beetje theoretisch geneuzel is? Lees dan gewoon wat ik schrijf.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Anders ga je hier even niet zo moeilijk over doen. De nummers 1 en 2 zullen elkaar alleen maar in de finale treffen dus maakt het niks uit of je nou 1 of 2 bent...
Sorry, het is de warmte, ik bedoek natuurlijk als Hawk-Eye hem uit geeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was in, hawk eye zegt in, ik zie het probleem niet?
Maar jammer dan, als jij het spel stopt voor een challenge en die heb je verkeerd, verlies je het punt, al was de bal middenin het veld.
Ik zag jou eerder hele vreemde opmerkingen maken na een post van mij. Je zult dus vast wel begrijpen dat ik op jou niet ga reageren, ik heb namelijk het idee dat jij daar een harde plasser van krijgt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Federer verliest nu van mensen buiten Nadal, waar hij normaal niet van zou verliezen
wat is in jou optiek dan 'verval van Federer'?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik zag jou eerder hele vreemde opmerkingen maken na een post van mij. Je zult dus vast wel begrijpen dat ik op jou niet ga reageren, ik heb namelijk het idee dat jij daar een harde plasser van krijgt.
De geraffineerde humor is een van de belangrijkste reden voor mij om steeds weer op Fok! terug te komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef magik7777 het volgende:
Vesnina, en Dulko, alletwee leuke dames om een keertje mee te mixen, of andere sportieve bezigheden mee te doen...
Daar is geen woord humor bij...ik ben HEEL serieus...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De geraffineerde humor is een van de belangrijkste reden voor mij om steeds weer op Fok! terug te komen.
Twee finales voor Vera, toe maar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:15 schreef magik7777 het volgende:
Vesnina is HARD onderweg naar de finale, samen met Vera...
Zegt niet veel wat mij betreft. Denk maar aan die 18-16-TB van Borg McEnroe. k ken meer wedstrijden waarin degene die zo'n belangrijke TB wint juist verliest.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:36 schreef magik7777 het volgende:
degene die de tie break wint, wint ook de wedstrijd denk ik...
Ik ben het in dit geval ook wel met je eens hoor. Djokovic ziet er echt "spent" uit, zoals je het in het Engels zeggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:41 schreef magik7777 het volgende:
Zegt misschien niet veel, maar in deze wedstrijd wel, Djokovic kan het schudden als het 2-0 in sets word, en Berdych trekt geen 4 sets denk ik
Ja, schitterend inderdaad. Berdych heeft al 4 SP's gehad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:47 schreef TheArt het volgende:
OMG wat doet Nole voor geniale dingen in die TB.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
Niet te geloven.Djokovic slaat een DF op SP nr. 6 tegen.
![]()
2-0 in sets voor Djokovic.
Oh, wat erg.quote:
70-75% ongeveer.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
Hahaha, standaard Rafa-actie. Iemand het idee geven dat ie goed bezig is op z'n service door hem de hele set makkelijk z'n games binnen te laten halen en dan vlak voor het einde van de set ff gas geven en breaken.VAMOSSSSS!!!!
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef jojomen4 het volgende:
Einde van de 2de set nadert. Eens kijken wat gaat gebeuren. Ik voorspel dat Rafa zo weer toeslaat.
Dat Murray met z'n racket gooide?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:38 schreef jojomen4 het volgende:
Dat ze dit anno 2010 nog toestaan op het centre court.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij neemt niet op. Is dit wel het goede nummer?
[ afbeelding ]
quote:Bjorn Borg, the legendary five-time Wimbledon champion, fears soon-to-be 29-year-old Federer may quit the sport next year. Borg, who quit tennis aged 25, told The Sun, "Maybe Roger will stop playing in 2011. He has already proved to the world what the world wanted to see. He is probably the best player we ever seen. To be honest, he has nothing more to prove to either us tennis fans or to himself."
Ja, die had tijd over natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:05 schreef senswal het volgende:
En ja hoor Nadal had weer eens bezoek.
[ afbeelding ]
Is het echt zo moeilijk om een keer wat nuttigs te postenquote:
Ik post wel vaker wat nuttig, imo. Een beetje op het zelfde niveau zoals jij af en toe tussenstanden posts, ook van een hoog niveau ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om een keer wat nuttigs te posten? Ik stel voor dat je hiermee ophoudt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die begint zaterdag..dat maakt niet uit.
Jammer, Bedych hield het wel vol. Slechte voorspelling/kennis.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:52 schreef Ambrosius het volgende:
Berdych kan dit denk ik geen 3 (of meer sets volhouden), Djoko komt er nog wel beter in verwacht ik. Dit zal minimaal over 4 sets gaan imo.
WOW mooie constateringquote:
Dude, dat weet toch elke bal gehakt. Leg jij het nog even uit voor ons.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was in, hawk eye zegt in, ik zie het probleem niet?
Maar jammer dan, als jij het spel stopt voor een challenge en die heb je verkeerd, verlies je het punt, al was de bal middenin het veld.
Mooi zeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:06 schreef Ambrosius het volgende:
Erg belangrijke hold van Djoko.
Mooi, dat wisten de rest van de experts niet.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:51 schreef jojomen4 het volgende:
Vamos 3afa! Op naar de finale! Hopelijk mooie pot morgen!
Goeie analyse met een grapje aan het einde. Kan geen kwaad denk ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS DAN!
Nou zeg, wat een provocerende opmerking. Hier zou voor mij wel ingegrepen mogen worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
volgens mij krijg je hier een harde plasser van, of niet?
Ondanks een flauwe grap besluit ik lief en inhoudelijk te reageren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat weet jij ook wel. Ik snap niet zo 1..2..3.. wat dat met mijn opmerking te maken heeft.
Wanneer Rafa Fed niet zo vaak verslagen zou hebben, dan zou niemand op dit moment spreken over verval van Federer omdat hij dan in de afgelopen 3 jaar alsnog mega-veel GS titels gepakt zou hebben.
Nette reactie op de provocatie. Zouden meerdere fokkers iets van kunnen leren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik zag jou eerder hele vreemde opmerkingen maken na een post van mij. Je zult dus vast wel begrijpen dat ik op jou niet ga reageren, ik heb namelijk het idee dat jij daar een harde plasser van krijgt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:04 schreef jojomen4 het volgende:
Hopelijk een 5 setter bij deze partij.Dat komt precies goed uit met de wedstrijd van Nederland.
VAMOS HOLANDAAAAA!!!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
Hahaha, standaard Rafa-actie. Iemand het idee geven dat ie goed bezig is op z'n service door hem de hele set makkelijk z'n games binnen te laten halen en dan vlak voor het einde van de set ff gas geven en breaken.VAMOSSSSS!!!!
Standaard reactie.quote:
Kei-goede grap.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:38 schreef jojomen4 het volgende:
Dat ze dit anno 2010 nog toestaan op het centre court.![]()
![]()
Aan diequote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:02 schreef jojomen4 het volgende:
Spannend, Rafa break achter. Ben benieuwd of hij deze set nog kan pakken.
Niks mis mee dat ik dit zeg volgens mij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:32 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa speelt op dit moment wel op een lekker niveau. Na Wimbledon wil hij weer even wat weken rust pakken. Toch veel gespeeld (en gewonnen) laatste tijd. Rome, MC, Madrid, Parijs en misschien ook Londen.
Beste reeks.
Respect.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:10 schreef Norrage het volgende:
haha jojomen![]()
Ik begin wel respect voor je te ontwikkelen
[...]
idd ik heb ook wel respect voor je jojomen...trek je maar niks aan van alle Federer fans die sowieso ligt geirriteerd reageren als iemand anders wint dan roger federerquote:
Met wat voor een teksten lok ik uit dan? Door "Vamos Rafa" te roepen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:10 schreef Norrage het volgende:
haha jojomen![]()
Ik begin wel respect voor je te ontwikkelen
Maar je begrijpt dat je allemaal misschien een beetje teveel uitlokt, dus dat mensen op je gaan zeiken ligt toch echt aan jezelf
en hup Vera!!!!![]()
Ik hoop echt dat ze de dubbel pakt (als in enkel + dubbel en niet alleen de dubbel)
Met al je caps-lock uitroepen en je overdreven smileygebruik en noem maar op (je snapt vast wel wat ik bedoel) wek je bij mij nogal irritatie op.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:40 schreef jojomen4 het volgende:
Met wat voor een teksten lok ik uit dan? Door "Vamos Rafa" te roepen? Af en toe maak ik een grapje door iets extreems te roepen zoals een ass-rape, dat gaan we toch niet serieus nemen? Ik beledig volgens mij een stuk minder vaak dan dat ik beledigd word en pas nadat ik ben beledigd. Snap dus met welke teksten ik uitlok.
Dat heeft er niks mee te maken. Het gaat om de manier waarop je dat fan zijn uitdraagt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:40 schreef jojomen4 het volgende:
Iedereen heeft een favo speler die die graag ziet winnen. Omdat die van mij Rafa is, en daarmee een andere dan de meerderheid hier wil imo niet betekenen dat m'n posts over Rafa provocerend zijn.
Komt goed uitquote:
quote:
Zo te horen heb jij ook respect voor hem.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[...]
Kom op, een random dude die wat roept op een internetforumpje
Ik denk Williams met 7-6 6-4.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:10 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik ga voor Zvonareva vandaag: 6-4 2-6 7-5
waarom een serieus probleem?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan altijd wel glimlachen om Jojomens posts. Kleurrijk figuur.
Als het je werkelijk waar ergert heb je wel een serieus probleem..
Kom op, een random dude die wat roept op een internetforumpje
Is al jaren zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:38 schreef senswal het volgende:
Vanwaar al die beveiliging bij een wissel?
quote:
quote:
Ik verwacht ook Nadal in drie of eventueel vier. Maar jij verwacht dus zelfs dat het simplele sets zullen zijn?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen zal het denk ik niet veel spannender zijn.
Nadal in 3 redelijk simpele setjes.
Zelfs jij (quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij ook respect voor hem.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zelfs jij () bent een random dude voor mij
Nou, als iemand die wat roept op een internetforum, wat niet eens over jouzelf gaat, jou al negatieve emoties bezorgt dan hou ik m'n hart vast voor de serieuzere zaken des levens.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waarom een serieus probleem?![]()
Als ik hier gewoon zit te posten en posts zit te volgen en er komt ineens zo'n 'geschreeuw' doorheen dan erger ik me daaraan ja. Een serieus probleem... nou, ik slaap er nog altijd niet minder door hoor
Wat overdreven zeg. Irriteert jou nooit iets op Fok!?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, als iemand die wat roept op een internetforum, wat niet eens over jouzelf gaat, jou al negatieve emoties bezorgt dan hou ik m'n hart vast voor de serieuzere zaken des levens.
It's OK.quote:
Als iemand me zwaar uitlult vind ik dat wel vervelendquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat overdreven zeg. Irriteert jou nooit iets op Fok!?
Ik hoop enorm dat Berdych wint, vooral omdat ik het hem gun na twee sterke tegenstanders verslagen te hebben, waaronder Federer. Nadal heeft al een hoop gewonnen en gaat toch wel meer winnen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen zal het denk ik niet veel spannender zijn.
Nadal in 3 redelijk simpele setjes.
Ik gun het ze allebei, maar het zou het leukst zijn als Berdych wint.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik hoop enorm dat Berdych wint, vooral omdat ik het hem gun na twee sterke tegenstanders verslagen te hebben, waaronder Federer. Nadal heeft al een hoop gewonnen en gaat toch wel meer winnen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, als iemand die wat roept op een internetforum, wat niet eens over jouzelf gaat, jou al negatieve emoties bezorgt dan hou ik m'n hart vast voor de serieuzere zaken des levens.
Ja, waardeloos voor haar inderdaad.quote:
Daar lijkt me dan geen bal aan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat Berdych zo zenuwachtig zal zijn dat hij de eerste 2 sets geen bal raakt.
ik ben er ook bang voor, ik hoop dat het niet gebeurt! Berdych zal wel niet winnen maar het moet spannend worden!! anders is het eind van dit fenomenale Wimbledon toch een anti-climaxquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat Berdych zo zenuwachtig zal zijn dat hij de eerste 2 sets geen bal raakt.
Die zat er voor Murray hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:05 schreef senswal het volgende:
En ja hoor Nadal had weer eens bezoek.
[ afbeelding ]
Ja in de eerste instantie wel, maar hij had Nadal na de wedstrijd even goed ontmoet.quote:
Schitterende dag om de eerste GS binnen te harkenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:46 schreef jojomen4 het volgende:
Mooie dag om een 8ste GS binnen te harken!
ja maar je weet hoe wijs Johan is.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:04 schreef Morthill het volgende:
http://www.wimbledon.org/(...)031278185352218.html
Cruyff bemoeit zich nu ook al met tennis
Het lag niet aan Wimbledon iig.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:13 schreef rubje het volgende:
[..]
ja maar je weet hoe wijs Johan is.
weten jullie trouwens dat Wimbledon dit jar mij geruisloos voorbij is gegaan? Ik weet niet hoe dat komt?
Misschien de dominantie van het WK en andere evenementen?
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:04 schreef jojomen4 het volgende:
3-0 Rafa, niet meer dan 6 games voor Berdych.
Edit: Vooruit, 7 games.
Dat was ik met mijn andere account.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Offtopic, maar gister las ik een berichtje op Fok! van een meisje van wie haar hamster Harry was overleden. "Hij stond midden in het leven" schreef ze over hem.![]()
![]()
![]()
Serieus?quote:
Dat je er mee moet stoppen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb speciaal voor de finale een gedicht geschreven:
Het is weer zover
De Wimbledonfinale
Aardbeien met slagroom
En vooral ook veel tennis
De langste wedstrijd aller tijden
Federer voor het eerst in jaren niet in de finale
Nu zijn alleen Nadal en Berdych nog over
Hopelijk wordt het een mooie partij
Wat vinden jullie ervan?
Nou, lekker motiverend.quote:
Wow.quote:
Ik heb het idee dat spelers die tegen Nadal spelen opeens een kwarkarm krijgen ofzo, waar ze niks meer mee kunnen.quote:
Berd's return werkt alleen als er hoge kick in de bal zit imo..verder is het vrij matig.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:54 schreef kevin_ het volgende:
Zijn return is wel belachelijk slecht vandaag, of serveert Nadal zo goed?
De rest qua tennis ook. De eerste mooie rally was geloof ik op 51-50.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De eerste sets van Mahut-Isner waren ook saai
Je hebt gelijk. Maar het kan nog wel komen, dat bedoel ik te zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De rest qua tennis ook. De eerste mooie rally was geloof ik op 51-50.![]()
Ik vind dit en geen mooi tennis en niet spannend. Met andere woorden, waarom ben ik niet op het strand gebleven?
Die ga ik inlijsten.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar het kan nog wel komen, dat bedoel ik te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |