Vergeet Vesnina nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:23 schreef magik7777 het volgende:
Pffff... mensen mensen...
Dulko staat te dubbelen, das veel interessanter...
Hij was in, hawk eye zegt in, ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een vraag over Hawk-Eye. Stel dat je tegenstander een bal slaat die dik in is (twintig cm van de baseline en 20 cm van de zijlijn), je chalenget die bal en op de een of andere manier zegt Hawk-Eye dat hij in is. Wat doen ze dan? Geldt Hawk-Eye dan of overruled de umpire Hawk-Eye dan omdat het een duidelijke vergissing is?
Ik zeg toch zelf dat het een beetje theoretisch geneuzel is? Lees dan gewoon wat ik schrijf.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Anders ga je hier even niet zo moeilijk over doen. De nummers 1 en 2 zullen elkaar alleen maar in de finale treffen dus maakt het niks uit of je nou 1 of 2 bent...
Sorry, het is de warmte, ik bedoek natuurlijk als Hawk-Eye hem uit geeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was in, hawk eye zegt in, ik zie het probleem niet?
Maar jammer dan, als jij het spel stopt voor een challenge en die heb je verkeerd, verlies je het punt, al was de bal middenin het veld.
Ik zag jou eerder hele vreemde opmerkingen maken na een post van mij. Je zult dus vast wel begrijpen dat ik op jou niet ga reageren, ik heb namelijk het idee dat jij daar een harde plasser van krijgt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Federer verliest nu van mensen buiten Nadal, waar hij normaal niet van zou verliezen
wat is in jou optiek dan 'verval van Federer'?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik zag jou eerder hele vreemde opmerkingen maken na een post van mij. Je zult dus vast wel begrijpen dat ik op jou niet ga reageren, ik heb namelijk het idee dat jij daar een harde plasser van krijgt.
De geraffineerde humor is een van de belangrijkste reden voor mij om steeds weer op Fok! terug te komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef magik7777 het volgende:
Vesnina, en Dulko, alletwee leuke dames om een keertje mee te mixen, of andere sportieve bezigheden mee te doen...
Daar is geen woord humor bij...ik ben HEEL serieus...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De geraffineerde humor is een van de belangrijkste reden voor mij om steeds weer op Fok! terug te komen.
Twee finales voor Vera, toe maar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:15 schreef magik7777 het volgende:
Vesnina is HARD onderweg naar de finale, samen met Vera...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |