quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef Morthill het volgende:
Serena moet inderdaad gewoon stranden in de 1/2 finale
Voor wie ben je dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:41 schreef Norrage het volgende:
Wimbledon!!
Murray - Djokovic GS finale, daar teken ik voor!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
FF-opmerkingNiet gek hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./FFopmerking
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Murray, omdat hij het verdient!quote:
Ik hoop dat Berdych wint, omdat ik hem toch wel het meest sympathiek vind van alle vier.quote:
Ja, inderdaad.quote:
Ja, die was mooi.quote:
Ik moet toch werken, dus ga er niks van meekrijgen helaasquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit.![]()
Centre Court
13:00
Gentlemen's Singles - Semifinals
Tomas Berdych(CZE)[12] vs. Novak Djokovic(SRB)[3]
Gentlemen's Singles - Semifinals
Andy Murray(GBR)[4] vs. Rafael Nadal(ESP)[2]
Aleen qua voetbal niet erg handig.
En de Tourquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
Erg jammer qua voetbal ja, hopen dat die eerste wedstrijd 5 uur duurt.
Shit mijn foutquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die begint zaterdag..dat maakt niet uit.
Tour is rond WK gepland, Wimbledon finale mannen is zondag, dan is er alleen Tour.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit mijn fout
Komt omdat ik er aan dacht dat het WK zaterdag is plus de Tourstart en Wimbledon finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |