Als ik geen blessure had gehad had ik niet verloren vind ik niet erg sportief. Bovendien verloor hij ook in Miami van Berdych.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef wimderon het volgende:
[...]
Hij geeft gewoon aan dat hij wat fysieke problemen heeft, dat hij al talloze keren van de Berdych's en Soderlings gewonnen heeft en dat die niet opeens een heel ander spelletje spelen. En dus vermoedt hij dat die jongens nog steeds aankan.
Waarom begint hij dan over die blessures?quote:[...]
En verder wordt ook even vergeten dat Federer altijd zegt: op het moment dat je de baan op gaan kun je spelen en zijn blessures geen issue meer.
[...]
Omdat iedereen van hem altijd maar wilt weten waarom hij zo 'slecht' gespeeld heeft. Een simpele 'slechte dag' is meestal niet genoeg voor de persmuskieten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom begint hij dan over die blessures?
Dan had hij kunnen zeggen: "Ik speelde niet geweldig en Berdych wel." Ik neem toch niet aan dat hij die blessures niet verzint.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Omdat iedereen van hem altijd maar wilt weten waarom hij zo 'slecht' gespeeld heeft. Een simpele 'slechte dag' is meestal niet genoeg voor de persmuskieten.
Dat denk ik in ieder geval. En natuurlijk ook omdat het gewoon een feit is.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef wimderon het volgende:
En de mensen die Nadal noemen in de comments![]()
Dat is de koning van de excuses, als ook maar de helft daarvan zou kloppen zou Nadal inmiddels met 2 knieprotheses, op krukken, in een rolstoel op de baan staan nadat zijn knieën elke dag behandeld zijn met koeienplancentas en vitamineinjecties, niet nadat er wat verrijkt bloed bij is gespoten.
Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef wimderon het volgende:
En de mensen die Nadal noemen in de comments![]()
Dat is de koning van de excuses, als ook maar de helft daarvan zou kloppen zou Nadal inmiddels met 2 knieprotheses, op krukken, in een rolstoel op de baan staan nadat zijn knieën elke dag behandeld zijn met koeienplancentas en vitamineinjecties, niet nadat er wat verrijkt bloed bij is gespoten.
In het interview op de BBC zei hij wel dat Berdych gewoon beter speelde vandaag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan had hij kunnen zeggen: "Ik speelde niet geweldig en Berdych wel." Ik neem toch niet aan dat hij die blessures niet verzint.
Da's wel waardeloos. Want je kunt het wel allebei aanzetten maar dan zit je er in geen van beide wedstrijden in.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef Eppie_NL het volgende:
Waarschijnlijk spelen Nadal - Murray tijdens Nederland - Brazilië...![]()
volgend GS is dat weer anders?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:32 schreef Norrage het volgende:
Murray
Nadal
Berdych
Djokovic
Mijn favoriete spelers (van de toppers) allemaal in de halve finale! Koning!
Ik ga mijn naam veranderen in SF-fan; ik ben gewoon altijd voor alle vier de halvefinalisten.quote:
Valt wel mee hoor..ik ben van veel spelers fan, maar op misschien Nadal na (dat is te makkelijk om fan van te zijnquote:
geen science-fiction fan??quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga mijn naam veranderen in SF-fan; ik ben gewoon altijd voor alle vier de halvefinalisten.
Nee, SF staat voor 'semi-final' (Engels voor 'halve finale')quote:
hij zal nu door de zure appel van het vaker verliezen heen moeten gaan bijten, want dat gaat ongetwijfeld gebeurenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Federer is gewoon niet een supersportieve speler. Hij heeft zijn momentjes van sportiviteit, hij heeft zijn momentjes van onsportiviteit. Niets meer, niets minder.
johquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, SF staat voor 'semi-final' (Engels voor 'halve finale')
Geniaal dat ze hebben gewonnen!! Zvonareva gaat de dubbel pakken! Had niet meer gekeken naar die uitslag nadat ze 4-2 voorstonden 3e set, geniaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:22 schreef senswal het volgende:
Haha ik lees dat de Williamsen niet op zijn komen dagen op de verplichte persconferentie na hun verlies in de dubbel.
Klopt, hij versloeg dat jaar Schalken in de 1/2/-finale en ik denk dat die echt wel kans had gehad om Agassi te verslaan in de finale.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
hij zal nu door de zure appel van het vaker verliezen heen moeten gaan bijten, want dat gaat ongetwijfeld gebeuren![]()
het is jammer, maar ik hoop dat hij gewoon oged blijft spelen en er toch nog iets extra's uit sleept (net zoals Sampras deed in...2002 op de US Open volgens mij?)
Sampras had ook die finale gewonnen hoor??quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Klopt, hij versloeg dat jaar Schalken in de 1/2/-finale en ik denk dat die echt wel kans had gehad om Agassi te verslaan in de finale.
Ik bedoel dat Schalken dat jaar de titel had kunnen winnen als het niet aan Sampras had gelegen die vanuit het niets nog 1 keer alles uit zijn lijf sleurde.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sampras had ook die finale gewonnen hoor??
Zou je denken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
johVolgens mij wist Norrage dat ook wel
Krajicek heeft op zich ook best veel uit zijn carriere gehaald hoor...vaak geblesseerd, dus ja, wellicht had er meer ingezeten...maar hij was wel echt heel succesvol.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Salamando het volgende:
ik vind Schalken sowieso een grotere tennisser dan Krajicek eigenlijk. Schalken heeft namelijk alles uit zijn carriere gehaald wat er in zat, terwijl er bij Krajicek zoveel meer in zat dan dat ie er uit haalde voor mijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |