Beetje jammer om discussie over de scheids af te kappen en je eigen mening erdoor te drukken, om vervolgens het topic te sluiten.quote:
Ironisch idd.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
leedvermaak is toch leuk symphonic? open deze dan weer ff
Hey Pizzakoppo!!???
Je weet dondersgoed wat ik bedoelquote:Op maandag 12 juli 2010 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Enige duidelijkheid lijkt me wel op z'n plaats, richting de gebruikers.
Bedankjes kunnen ook hierquote:Weet niet hoe lang jullie het forum open laten, maar prima gemod hier.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:02 schreef golfer het volgende:
Weet niet hoe lang jullie het forum open laten, maar prima gemod hier.![]()
los van die ban voor mij natuurlijk
Mag je niet zeggen want dan ben je een Ajaxsupporter / gloryhunter.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Is er ergens een topic waarin je aan kan geven dat je tag weg mag? Want hij mag bij mij weg...
Stel je niet zo aan, het is maar een tagje.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Is er ergens een topic waarin je aan kan geven dat je tag weg mag? Want hij mag bij mij weg...
Daarom mag er na vandaag ook wel een slotje op dit forum, om de goeie herinneringen te behoudenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef Symphonic het volgende:
Zo schijnt het helaas te werken.
Als we gewonnen hebben hebben 'wij' gewonnen
Als we verloren hebben hebben 'zij'verloren en hebben 'zij'kut gespeeld, en is het 'wij' gevoel foetsie.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom mag er na vandaag ook wel een slotje op dit forum, om de goeie herinneringen te behouden.
Ook goedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Na komend weekend komt er een slot op.
quote:
Dat heeft Bertje immers ook gedaan, risico's nemen en kuttopics lezen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses voor mijn kuttopics. Maar soms moet je risico's nemen in het leven.
er zijn er een hoop gesloten, maar er zaten ook wel weer hele aardige tussen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses voor mijn kuttopics. Maar soms moet je risico's nemen in het leven.
BSB! Een 'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, bij deze allemaal bedankt. We hebben er toch weer wat moois van weten te maken.²
Daarbij is Rob Wijnberg een wannabe-wijsgeer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:43 schreef BrandX het volgende:
Ik snap de OP prima, tis alleen een dump van een stuk tekst, meer niet. En daarbij gaat het nergens over behalve een hoop gewauwel over het op een lijn stellen van een niet gewonnen finale en het dagelijks leven. Daarbij TS vraagt niets voor discussie, geeft geen mening, noppes.
Klagen in WK FB omdat je te dom bent om een slotje te snappen is trouwens net zo'n domme en achterlijke dogredenatie als die jij gebruikt bij je klagen in WK FB over mij, dus die negeer ik maar
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:43 schreef BrandX het volgende:
Ik snap de OP prima, tis alleen een dump van een stuk tekst, meer niet. En daarbij gaat het nergens over behalve een hoop gewauwel over het op een lijn stellen van een niet gewonnen finale en het dagelijks leven. Daarbij TS vraagt niets voor discussie, geeft geen mening, noppes.
Klagen in WK FB omdat je te dom bent om een slotje te snappen is trouwens net zo'n domme en achterlijke dogredenatie als die jij gebruikt bij je klagen in WK FB over mij, dus die negeer ik maar
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:08 schreef DrDentz het volgende:
Tweets van Elia tijden de huldiging
Topic wordt verneukt door 2 op negers geilende hoeren.
Behalve je Kuijtdiscussie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik heb mij ook zeer vermaakt, alle discussies gewonnen en bovenal alles juist voorspelt.
GGMM en Karinaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zijn de mods? De gewone VBL mods?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |