SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:39 schreef Weka het volgende:
Ik wil gewoon in de finale van het EK 2012 komen en deze keer wil ik winnen.
Je heet Weka, waarom maak jij je druk om het Eeka?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:39 schreef Weka het volgende:
Rot op met mooi voetbal en wat kan mij het schelen wat andere landen van ons voetbal vinden. Ik wil gewoon in de finale van het EK 2012 komen en deze keer wil ik winnen. Dat kan met Bert van Marwijk.
Slechte lemmingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:43 schreef Weka het volgende:
Dit is overigens ook een dis @ Bert van Marwijk moet ontslagen worden Wát een belachelijk topic.
het is ekaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je heet Weka, waarom maak jij je druk om het Eeka?
laten we dan zorgen dat deze topic meer posts gaat krijgen dan die anderequote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:43 schreef Weka het volgende:
Dit is overigens ook een dis @ Bert van Marwijk moet ontslagen worden Wát een belachelijk topic.
Da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je heet Weka, waarom maak jij je druk om het Eeka?
Louis van Gaal z'n 2e kans?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Weka het volgende:
En trouwens, wie moet Bertje in godsnaam opvolgen?
quote:
Genoeg goede suggesties in 'Bert van Marwijk moet ontslagen worden'.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Weka het volgende:
Alsof ik daar ga kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Genoeg goede suggesties in 'Bert van Marwijk moet ontslagen worden'.
Je weet het niet, misschien kan hij deze groep beter bereiken. Het is wel gelijk ander voetbal weer, en dat moeten de spelers wel kunnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zodat hij het nog eens kan verprutsen??
Er zijn geen kandidaten PUNTquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Weka het volgende:
Zolang jij de VIOranje plaat voor je kop houdt is het terecht.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Houd vooral die oranje plaat voor je hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |