Aad de Mosquote:Op maandag 12 juli 2010 09:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil een bondscoach die mooi voetbal laat zien. Co Adriaanse.
quote:
quote:
ja die coaches staan meestal ook in het veld hun mooie voetbal te laten zien hequote:Op maandag 12 juli 2010 09:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik niet, ik wens niet in de 1/8 of 1/4 finale uit geschakeld te worden.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:49 schreef DrDentz het volgende:
Weg met jou..wat slaat dat op 6x hebben ze gewonnen en nu helaas de finale verloren ..klets jij zo.quote:
Vent wat lul je nou? Tijdens het afgelopen WK stond je waarschijnlijk vooraan om van Basten uit te schelden dat we niet effetcief hadden gespeeld.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:52 schreef DrDentz het volgende:
Dat is scorebordjournalistiek, de wedstrijden onder Bert zijn niet om aan te gluren. Adriaanse sterft liever in schoonheid in de kwartfinale dan dit antivoetbal, zoals het hoort.
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:52 schreef Rekkie het volgende:
En dan Van der Gijp als avatar hebben....
De meeste luie voetballer ooit
quote:
Bert blijft tot 2012 zei die tegen Jackquote:Op maandag 12 juli 2010 09:46 schreef crazy987 het volgende:
bert doet het goed, van mij mag die blijven
25x op rij ongeslagen.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weg met jou..wat slaat dat op 6x hebben ze gewonnen en nu helaas de finale verloren ..klets jij zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |