Jup.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
RV je had toch al op hyves die chick maar niets teruggestuurd
Heeft ze je nog op hyves?quote:
oquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
We typen in ieder geval niet in hoofdletters.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
We typen in ieder geval niet in hoofdletters.
?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef reetveter het volgende:
Sky hoezo een 2e bericht op je hyvs dan
'werken'
Olieviejaquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze vergelijking al eens gemaakt?
Nee, maar hij lijkt wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze vergelijking al eens gemaakt?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, sorry. En je moeder is lelijk.
Deze moet ik onthouden, zieke reversed double burnquote:
Mensen die een kladblokje bij de PC hebben liggen om leuke opmerkingen in te noteren voor later gebruikquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Deze moet ik onthouden, zieke reversed double burn!
het was bierquote:
Aaaahquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het was bier
en wijn
en wijn
en wijn
en wijn
en wijn
en ik wachtte op de champagne, maar die jongen kwam niet dus ik ging hem zoeken was ie weg met de champagne dus ik heb hem even gezegd op hyves dat ik dat niet tleu kvind
nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
AaaahOns lieve wd'tje heeft een jongen gevonden
Ik sla heldencitaten als deze op in een .txt:quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die een kladblokje bij de PC hebben liggen om leuke opmerkingen in te noteren voor later gebruik!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nee zwaar autistisch en wereldvreemd is wel normaal?
Ik heb liever kanker dan dat ik zwaar autistisch ben....
Wat een mongool ben jij zeg......
Een matchquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
hij is een hollywood mooiboi met rozenkransen en zo'n matje als was jij had vroeger
Ok en wanneer komen de negatieve punten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
hij is een hollywood mooiboi met rozenkransen en zo'n matje als was jij had vroeger
Someone is going to get laid this weekend. En die draagt een rozenkransquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ok en wanneer komen de negatieve punten?
zijn vrienden. hebben. goku haar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ok en wanneer komen de negatieve punten?
Er stond joeyquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef reetveter het volgende:
Oke jongens. Eerlijk. Wie ziet hier de hint.
je had sjans
Sanna zegt:
niet
ik zei
HEY NICK WAAR GA JE HEEN MET DIE SJAMPANJE
en hij
ja naar buiten toch kom ook dan
was ie ineens weg
Joey zegt:
HAHAHA
En je snapte de hint niet ????
OMDAT HIJ ALTIJD MET DE RARE SLETJES HANGTquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom volgde je hem niet WD? Je weet dat je wilde.
Er zijn geen steegjes op het schoolpleinquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef Chriz2k het volgende:
Haha, wd is de kans om in een steegje te worden afgewerkt misgelopen!
En nu weer!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMDAT HIJ ALTIJD MET DE RARE SLETJES HANGT
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef reetveter het volgende:
WD, moet je kijken wat je misloopt joh
[ afbeelding ]
Waarom haten. Heb je kans op getting some loop je niet meequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
DIE ENE BOY, TWEEDE VAN RECHTS, DIE ZAG IK NET HAHAHAHAH DIES KANKERLELIJK GEK
mensen die stoer doen zonder gucci kleding.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
S.quote:
quote:
quote:arrogant dominant bijdehand en zwaar irritant .
ze noemen mij de keizer, boven de admiraal, hoger dan de koning.
link es dan paas ik R&R.quote:
Nee, want dan zie je dat ze lelijk is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JE MAAKT ME FAMOUS. Geniaal.
HEERLIJK. En dan de grootste crimineel van allesquote:Luister allemaal nu is, Raalte is klein, en daarom eens een dief altijd een dief, of als je afwijkt van Normaal dan ben je ook een Buitenbeentje, maar zo werkt dat niet, MV heeft niets te maken met al deze dingen, Bp station niet en de Texaco Niet, Ken MV en dan zie je aan de Filmpjes al dat hij het niet is, en de mensen die dat wel denken en eveneens vooroordelen over mij hebben, kunnen bij mij een biertje komen drinken, om het daar is over te hebben. Dan zien mensen ook eens een andere mij, en dan kunnen ze ook eindelijk is wat positiefs over mij zeggen in Raalte. Groetjes je Neef; J,
Jeffrey van der kolk
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, want dan zie je dat ze lelijk is.R&R en invite verzondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JE MAAKT ME FAMOUS. Geniaal.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Die rechter is mijn boy.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
gek hou je bekquote:
Marvin.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef reetveter het volgende:
yl zegt:
maar ze zullen me niet meer met hem zien dus dat verandert wel
haha dat hoeft hij nu al niet meer;P
jonge wist je niet?
r is donderdag politie hier geweest
waar is marvin
HAHAH wat, er is gewoon politie daarvoor bij ons thuis geweestWat een kankersukkel die marvin
Iemand met zo'n kapsel kan niet leuk zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gek hou je bek
die wilde me dronken voeren
hijs best leuk in het echt.
zn haar is al anders.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iemand met zo'n kapsel kan niet leuk zijn.
Dat dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iemand met zo'n kapsel kan niet leuk zijn.
Vette kapselquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wat faal jij zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gek hou je bek
die wilde me dronken voeren
hijs best leuk in het echt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAMN GURL
[ Bericht 6% gewijzigd door remlof op 01-07-2010 01:03:14 ]Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Dat lijkt Deco welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAMN GURL
[ Bericht 8% gewijzigd door remlof op 01-07-2010 01:03:34 ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Dat is niet tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAMN GURL
[ Bericht 7% gewijzigd door remlof op 01-07-2010 01:03:56 ]I never workout
Leer beter kijken gek.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dus? Ik zei alleen dat het op Deco lijkt
[ afbeelding ]
ook alquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dus? Ik zei alleen dat het op Deco lijkt
[ afbeelding ]
hoezo al die foto';s danquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:57 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
KOETCHIE KOEEEEEEEEEEEE
Die schoenen zijn ook leuk, maar dat komt niet uit op de foto.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:03 schreef Smart_ass het volgende:
Jawel. Zonde, want het jurkje is wel leuk.
En jij zit binnen op fokquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:04 schreef Madridista het volgende:
Hiernaast staan er een groepje 18 (?) jarigen stoer te doen met harde muziek uit VW polo's en een suzuki swift die waarschijnlijk van hun ouders zijn
Wel lekkere sletjes hebben ze
In welke achterbuurt woon jij?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:04 schreef Madridista het volgende:
Hiernaast staan er een groepje 18 (?) jarigen stoer te doen met harde muziek uit VW polo's en een suzuki swift die waarschijnlijk van hun ouders zijn
Wel lekkere sletjes hebben ze
Die had ik zelf ook al verwijderd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je hebt 23 notes gekregen van onze moderators.
DANKJEWEL REMMIE, HIJ HAD DIE FOTO AL ZELF GEPOST, MAAR DANKJEWEL MANG
Klopt.quote:
Truequote:Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef remlof het volgende:
No problem. En geen note voor wd want ze is geslaagd, dronken en blond.
HIHIHIHIHIHI OKEO LIEFquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef remlof het volgende:
Blond?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef remlof het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Blond?Bier in je ogen gehad of wat.
Kijk die foto danquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Blond?Bier in je ogen gehad of wat.
En dan ga je al cruisend om 2u 's nachts sletjes checken? Waar woon jij man, in de Bijlmer ofzo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:14 schreef Madridista het volgende:
Het geeft je best een kutgevoel eigenlijk.. Lachende sletjes uit je slaapkamerraam horen en je realiseren dat jijzelf binnen zit te fokken.
Als ik binnenkort mijn rijbewijs heb kom ik niet eerder dan 4 uur in de ochtend binnen.
Ben je whigger?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:09 schreef Madridista het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als mijn pa morgen weg is jat ik zijn Mercedes E-klasse uit de garage en doe ik lekker alsof het van mij is.
Dan zijn ze hiernaast gelijk stil.
Ik niet. Maar ok, ik heb een zwak voor mediterrane types en dan vind je alles wat hollandsch is al snel blondquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik die foto zie moet ik trouwens wel lachen als ik eraan denk dat wd en bt een discussie hadden over wie het donkerste haar had. Dat kan een downie zelfs zien.
Ik ben blond in de zomer G.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik die foto zie moet ik trouwens wel lachen als ik eraan denk dat wd en bt een discussie hadden over wie het donkerste haar had. Dat kan een downie zelfs zien.
Hebben zij ook een zwak voor jou?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ok, ik heb een zwak voor mediterrane types en dan vind je alles wat hollandsch is al snel blond
Doe mij maar hollandse meiden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ok, ik heb een zwak voor mediterrane types en dan vind je alles wat hollandsch is al snel blond
Nee man. ik ben nu op vakantie in Marokko.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En dan ga je al cruisend om 2u 's nachts sletjes checken? Waar woon jij man, in de Bijlmer ofzo?
Mm. Oke ik vat het.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hebben zij ook een zwak voor jou?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hebben zij ook een zwak voor jou?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaha lijtk die jongen van vanavond welquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Remlof snapt het. Gewoon wuiven met die flappen en dronken voeren.
ik op jouquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:22 schreef reetveter het volgende:
Ik ben verliefd op het nummer kingston town
Dit wordt allemaal tegen je gebruikt. Je weet het hequote:Op donderdag 1 juli 2010 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hahahaha lijtk die jongen van vanavond wel
ik woon dan bij jequote:Op donderdag 1 juli 2010 01:22 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik een paar jaar in Milaan woon word ik ook geraped. Die Italianen houden van blond, ik zeg t je.
hou ej mond of ik kom 'm dicht makenquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit wordt allemaal tegen je gebruikt. Je weet het he
Ik watch jouw back en jij de mijne.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik woon dan bij je
dat je het weet
slettie
Ik vind het een lelijke zonnebril op een lekker ding.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef Madridista het volgende:
Wat vind je hiervan Remlof?
[ afbeelding ]
I'd hit itquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef Madridista het volgende:
Wat vind je hiervan Remlof?
[ afbeelding ]
NU VOORAL HEquote:
Je hebt verdomme in ditzelfde topic nog gepost dat je minderjarig wasquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NU VOORAL HE
maar even serieus
ik ben 18
beter geef je me toegang to kpd
iemand fapt op me
en ik ben daar nie van gediend.
Ik fap ook weleens op je, whatcha gonna do?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NU VOORAL HE
maar even serieus
ik ben 18
iemand fapt op me
Wat rv zeiquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NU VOORAL HE
maar even serieus
ik ben 18
iemand fapt op me
Je meent dit he?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik fap ook weleens op je, whatcha gonna do?
Beetje overdreven, vind je niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit, ze zijn allebei kliko. TS van dat topic ook trouwens.
Nee, eigenlijk niet.quote:
FAP YOU BACKquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik fap ook weleens op je, whatcha gonna do?
IQM is iemand met meerdere persoonlijkheden, die hij botvierde op FOK!, dat weet ik al 2 jaar, lekker verrassend.quote:
Jupquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:38 schreef ViaRegnum het volgende:
Wd is lammer dan voordat ik m'n hertentamen ging leren vermoed ik...
Whehehequote:
Denk je werkelijk dat ik serieus was?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IQM is iemand met meerdere persoonlijkheden, die hij botvierde op FOK!, dat weet ik al 2 jaar, lekker verrassend.
Overigens zijn er nog een paar die het hele kloongedoe tot ongezonde hoogtes brengen, maar die worden ook nog wel gevonden vroeg of laat.
Ik kan niet slapen trouwens.
En nog een aantal anderen..quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ik serieus was?Het is algemeen bekend dat Bragi Bupatih en IQM is, hoor.
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:32 schreef Mozy het volgende:
[upd] Grote brand in broodjeszaak Deventer
Ik ben weleens wat wezen eten bij dat zaakje.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:34 schreef Mozy het volgende:
HET IS HET LOT, ALS IK GISTER NAAR CHAI WAS GEGAAN, DAN WAS IK DAAR EVEN WAT GAAN ETEN EN WAS IK NU DOOD GEWEEST.
REALISEREN JULLIE JE DAT NU WEL MENSEN?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:47 schreef Mozy het volgende:
Ik moest laatst presenteren op school, en toen ik klaar was zeiden er een paar mensen.
"Hij gebruikte wel moeilijke woorden, maar hij begreep wel wat hij zei, het was niet dat hij dacht "Oh ik weer nog een moeilijk woord dus gooi ik die er even tegenaan"
NEE NATUURLIJK NIET.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:47 schreef Mozy het volgende:
Maarja, ik heb dus vandaag stage
Ik vind stage wel leuk enzo, maar laatst was het 23 graden, en in het lokaal 27.
Het word vandaag 31 tot 33 graden!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:49 schreef Mozy het volgende:
Verder ben ik bijna klaar met school
Ik hoef nog maar 1 examen af te ronden, 1 project in te leveren( al bijna af) en dan ben ik klaar. Woohoo!
Volgend jaar gaat wel iets moeilijker worden hoop ik. MBO is niet normaal easy.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:50 schreef Mozy het volgende:
En heeft iedereen lekker geslapen? Ik wel, ondanks dat het tantoe heet was. geen fa2. (Snap je,tan2, fa2
hihihi) Maar ik heb gewoon nergens zin in op het moment. Ik wil eigenlijk vanavond bij wat vrienden langsgaan, maar ik MOET echt morgen mijn examen af hebben
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:51 schreef Mozy het volgende:
Volgend jaar ben ik trouwens nog de enige jongen in de klas, en zo onderhand van de opleiding.2 jongens uit mijn klas zijn gestopt, 3 uit een andere, en 2 uit nog een andere.
Zo meteen heb ik 116 chimi's, voor mijzelf.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:53 schreef Mozy het volgende:
Maar waar is WF eigenlijk, Chai is uitslapen, want die heeft al vakantie. Maar WF moet toch nog naar school?
Met zen HBO Accountancy
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:54 schreef Mozy het volgende:
Weet iemand nog een leuke film die ik kan downloaden om mee te nemen naar Chai? Ik heb echt kankerveel zin in het weekend.Ik heb het echt gehad met school.
Lekker chillen, lekker zwemmen, lekker geen school, lekker geen fok, lekker veel chimi's
Ik blijf gewoon met mijzelf SCen totdat ik naar stage moet, of er iemand anders mee komt doen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:55 schreef Mozy het volgende:
Maar als ik vanmiddag thuis kom, wil ik wel al mijn posts beantwoord zien.
quote:
http://www.wantedlist.com(...)ight-to-the-a-1.aspxquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:54 schreef Mozy het volgende:
Weet iemand nog een leuke film die ik kan downloaden om mee te nemen naar Chai? Ik heb echt kankerveel zin in het weekend.Ik heb het echt gehad met school.
Al gekeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:57 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.wantedlist.com(...)ight-to-the-a-1.aspx
Van mij, ze zei ja.quote:
Wat nee man, ik zit al een paar weken op het werk te bikkelen mang.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:53 schreef Mozy het volgende:
Maar waar is WF eigenlijk, Chai is uitslapen, want die heeft al vakantie. Maar WF moet toch nog naar school?
Met zen HBO Accountancy
Ik heerlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:23 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb zo slecht geslapen vannacht. Remlof.
WOW WAT EEN ONTHULLING DOET DOET DEZE MAN. NIEMAND HAD DIT OOIT VERMOEDT.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IQM is iemand met meerdere persoonlijkheden, die hij botvierde op FOK!, dat weet ik al 2 jaar, lekker verrassend.
Overigens zijn er nog een paar die het hele kloongedoe tot ongezonde hoogtes brengen, maar die worden ook nog wel gevonden vroeg of laat.
Ik kan niet slapen trouwens.
's Ochtends is het hier bijna altijd wel stil, omdat mensen hier lui zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:23 schreef Salatrel het volgende:
het is zo stil hier als de helft gebanned is
tl;drquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:27 schreef Chai het volgende:
[..]
's Ochtends is het hier bijna altijd wel stil, omdat mensen hier lui zijn.
Dat ik niet kon slapen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
WOW WAT EEN ONTHULLING DOET DOET DEZE MAN. NIEMAND HAD DIT OOIT VERMOEDT.![]()
Nee dat van IQM. En vannacht was het hier juist voor het eerst niet te warme en heb ik heerlijk geslapen zonder airco. Rond een uur of 6 was hier een hoosbui geweest en toen was alles al lekker vroeg een beetje afgekoeld en konden alle ramen open.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat ik niet kon slapen?
Achteraf viel dat wel weer mee.
Maar het is te warm. Ik heb boven alleen een plafondventilator en dat werkt voor geen meter.
Ik denk dat ik beneden op de bank ga slapen vanaf nu.
In Nijmegen en Amsterdam had je je toch al heel lang geleden moeten inschrijven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:42 schreef Crack_ het volgende:
Oh en ik ga misschien op kamers?
In amsterdam, Den haag of nijmegen als ik die studie ga doennnn.
Voor opleiding?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:44 schreef Chai het volgende:
[..]
In Nijmegen en Amsterdam had je je toch al heel lang geleden moeten inschrijven?
Wat doe je nou vrolijk op de ochtend, manquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:28 schreef kurk_droog het volgende:
yoyooo
`quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat van IQM. En vannacht was het hier juist voor het eerst niet te warme en heb ik heerlijk geslapen zonder airco. Rond een uur of 6 was hier een hoosbui geweest en toen was alles al lekker vroeg een beetje afgekoeld en konden alle ramen open.
Erhm, misschien is Den Haag niet zo´n goed idee?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:42 schreef Crack_ het volgende:
Oh en ik ga misschien op kamers?
In amsterdam, Den haag of nijmegen als ik die studie ga doennnn.
Den Haag is geen typische studentenstad en nogal ongezellig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erhm, misschien is Den Haag niet zo´n goed idee?
Omdat de zon schijnt en de bijen zoemen misschien? Lalalalala!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe je nou vrolijk op de ochtend, man![]()
Hmm, valt mee..quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:46 schreef Salatrel het volgende:
in amsterdam op kamers zal lastig worden denk ik hoor. of je komt bij 1 of andere vage huisbaas waar een kamer van 6 vierkante meter 600 euro kost
Want?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erhm, misschien is Den Haag niet zo´n goed idee?
Ik heb in Amsterdam gestudeerd, daar was het altijd wel leuk. Nog eens een junk met een naald in zijn arm als je naar de wc ging enzo..
O ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat de zon schijnt en de bijen zoemen misschien? Lalalalala!![]()
Ik wil gewoon vriendenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag is geen typische studentenstad en nogal ongezellig.
Nou ja ik zou de Haagse hogeschool echt afraden, tenzij je tegen een super bureaucratische houding kan.quote:
Wat 4BE zegt, het is geen echte studentenstad. Den Haag zit vol met types als ik, maar dan nog balleriger.quote:
Uhu.. hmmm dat is indd niet zo goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja ik zou de Haagse hogeschool echt afraden, tenzij je tegen een super bureaucratische houding kan.![]()
Tenminste, ik neem aan dat je die opleiding daar kan volgen?
hele goede vraag.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar met dit weer?
Alsof het daarvoor slecht weer moet zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar met dit weer?
Nou ja, volgens mij heb je wel iemand in je vriendenkring die je alles over die school kan vertellen, dus...quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu.. hmmm dat is indd niet zo goed!
Ik ken niemand die op die school zit iigquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij heb je wel iemand in je vriendenkring die je alles over die school kan vertellen, dus...
Gezetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken niemand die op die school zit iig.
Oh, maar ik denk niet dat ik zijn oordeel kan gebruiken aangezien bij hem zo'n 99 % van wat er op aarde negatief isquote:
Ik ben eigenlijk nog nooit iemand tegen gekomen die echt ontzettend positief over die school was, inclusief mezelf en klasgenoten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik denk niet dat ik zijn oordeel kan gebruiken aangezien bij hem zo'n 99 % van wat er op aarde negatief is!
Oh zit jij daar op school?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit iemand tegen gekomen die echt ontzettend positief over die school was, inclusief mezelf en klasgenoten.
Nee ik ben er juist niet positief over!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zit jij daar op school?
En sowieso is bijna iedereen altijd negatief over scholen..
Maar waarom ben jij er wel positief over dan?
Den Haag is meer van hetzelfde, bedoel je?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:15 schreef Lamon. het volgende:
Amsterdam is duidelijk de juiste keuze, als het om mensen gaat. Uiteenlopende types zijn leuk en maken het makkelijker om vrienden te krijgen.
Als het kan laat ik hem uit. Ik krijg er anders keelkanker van.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
`
Ook vannacht stond de airco weer op 18 graden te blazen.
AdvancedPower opzoeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kon gratis treinkaartjes richting Friesland krijgen (ter promotie van de provincie), maar ik heb ze nog steeds niet binnen.
Eigenlijk zou ik niet eens weten wat ik daar zou moeten doen.
Leeuwarden is misschien wel een leuke stad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kon gratis treinkaartjes richting Friesland krijgen (ter promotie van de provincie), maar ik heb ze nog steeds niet binnen.
Eigenlijk zou ik niet eens weten wat ik daar zou moeten doen.
Maar als de mensen er verder aardig zijn en je met je vragen bij de leraren kan komen vind ik het wel goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ik ben er juist niet positief over!!![]()
Ik zat daar op school, o.a. omdat de school een onpersoonlijk karakter heeft en ontzettend bureaucratisch is. Hierdoor heb ik zonder overdrijven 4 uur in de rij gestaan voor de studentenadministratie, omdat ik mijn cijferlijst moest laten zien. (alle eerste jaars).
Dat ik mijn diploma had (gecontroleerd door studielink) was voor hun niet interessant, ik zou namelijk weleens mijn cijfers vervalst kunnen hebben.?
Nu stel ik me Chai voor met een zware shagstem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het kan laat ik hem uit. Ik krijg er anders keelkanker van.
Nee mijn stemgeluid wordt zachter en heser na elke nacht tot er niets meer over is. Niets zware stem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nu stel ik me Chai voor met een zware shagstem.
Katja Schuurman stemmen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee mijn stemgeluid wordt zachter en heser na elke nacht tot er niets meer over is. Niets zware stem.
Deze man heeft helemaal gelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
Toch wel want het is waar.. de ene heeft alleen een mooier gebouw dan de ander maar overal slecht geregeld.
Al mijn vrienden komen uit Leiden of Den Haag, dus zeker niet. Alleen MIJN indruk is dat het meestal dezelfde types zijn die met elkaar optrekken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag is meer van hetzelfde, bedoel je?
Op zich is het niet onmogelijk om vrienden te maken hier.
O ja, dat heb ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het kan laat ik hem uit. Ik krijg er anders keelkanker van.
Dus het maakt geen flikker uit naar welke school ik ga?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
Toch wel want het is waar.. de ene heeft alleen een mooier gebouw dan de ander maar overal slecht geregeld.
Ja, dat was het probleem, bij sommige docenten kon je gerust aankloppen voor een 1uur durende sessie over het vak, de ander wilde je zo snel mogelijk de klas uit hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als de mensen er verder aardig zijn en je met je vragen bij de leraren kan komen vind ik het wel goed.
Weet je ook iets van de hogeschool van amsterdam?
Eins.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
Anders kijk je gewoon eerst waar je eerder een fatsoenlijke kamer regelt en wat je een leuke stad lijkt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus het maakt geen flikker uit naar welke school ik ga?
Welke opleiding deed jij daar dan? Want dat verschilt denk ik ook heel erg..quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was het probleem, bij sommige docenten kon je gerust aankloppen voor een 1uur durende sessie over het vak, de ander wilde je zo snel mogelijk de klas uit hebben.![]()
Klasgenoten waren erg aardig.
Maarrrr... zo heb ik het ervaren en jij gaat een andere opleiding doen met andere docenten, dus misschien valt het wel mee.![]()
Nee, helaas heb ik geen ervaring met de hogeschool van Amsterdam, Lamon kom er maar in...
Ik moet eerst nog kijken welke opleiding ik ga doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders kijk je gewoon eerst waar je eerder een fatsoenlijke kamer regelt en wat je een leuke stad lijkt.
Ik heb zo'n meisje in de klas en die weet het ook nog niet niet, maar die wil per se op kamers in Nijmegen dus zoekt straks gewoon een opleiding die je in Nijmegen of Arnhem ook hebt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog kijken welke opleiding ik ga doen!
Wat, nu nog?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke opleiding deed jij daar dan? Want dat verschilt denk ik ook heel erg..
Ik vond de HAN echt een baggerschool, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb zo'n meisje in de klas en die weet het ook nog niet niet, maar die wil per se op kamers in Nijmegen dus zoekt straks gewoon een opleiding die je in Nijmegen of Arnhem ook hebt.
Oh, het is wel handig als je dat weet, als je in september wil beginnen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zat gers op de han, maar ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik vond de HAN echt een baggerschool, eerlijk gezegd.
Oh, die wil ik dus ook gaan doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik deed Voeding en Diëtetiek, leuke opleiding, maar veeeeeel scheikunde.
Ach ja moet zij weten. Ze heeft zich dit jaar (de 4de) al ingeschreven voor een kamer, dus dat is dan wel weer handig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik vond de HAN echt een baggerschool, eerlijk gezegd.
Nouja, ik wou eerst op kamers in Nijmegen, maar na een paar meeloopdagen had ik echt zoiets vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zat gers op de han, maar ik weet het niet zeker.
Geloof niet dat hij erg positief was over die school
Je zei gers en positief in een zin.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zat gers op de han, maar ik weet het niet zeker.
Geloof niet dat hij erg positief was over die school
Oh, alles zal ook wel niet bagger zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach ja moet zij weten. Ze heeft zich dit jaar (de 4de) al ingeschreven voor een kamer, dus dat is dan wel weer handig.
Geen zin om het filmpje te kijken maar ik wil je best quotenquote:
Oke.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:52 schreef Lakitu het volgende:
Geen zin om het filmpje te kijken maar ik wil je best quoten
Ja, dat krijg je dus 4 jaar: biochemie heet het dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef Crack_ het volgende:
moeilijke scheikunde?
Dankjequote:Op donderdag 1 juli 2010 10:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen zin om het filmpje te kijken maar ik wil je best quoten
Alleen nog maar via partciulier ja..quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:46 schreef kurk_droog het volgende:
een fatsoenlijke kamer in amsterdam gaat je echt niet meer lukken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |