Dat ik niet kon slapen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
WOW WAT EEN ONTHULLING DOET DOET DEZE MAN. NIEMAND HAD DIT OOIT VERMOEDT.![]()
Nee dat van IQM. En vannacht was het hier juist voor het eerst niet te warme en heb ik heerlijk geslapen zonder airco. Rond een uur of 6 was hier een hoosbui geweest en toen was alles al lekker vroeg een beetje afgekoeld en konden alle ramen open.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat ik niet kon slapen?
Achteraf viel dat wel weer mee.
Maar het is te warm. Ik heb boven alleen een plafondventilator en dat werkt voor geen meter.
Ik denk dat ik beneden op de bank ga slapen vanaf nu.
In Nijmegen en Amsterdam had je je toch al heel lang geleden moeten inschrijven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:42 schreef Crack_ het volgende:
Oh en ik ga misschien op kamers?
In amsterdam, Den haag of nijmegen als ik die studie ga doennnn.
Voor opleiding?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:44 schreef Chai het volgende:
[..]
In Nijmegen en Amsterdam had je je toch al heel lang geleden moeten inschrijven?
Wat doe je nou vrolijk op de ochtend, manquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:28 schreef kurk_droog het volgende:
yoyooo
`quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat van IQM. En vannacht was het hier juist voor het eerst niet te warme en heb ik heerlijk geslapen zonder airco. Rond een uur of 6 was hier een hoosbui geweest en toen was alles al lekker vroeg een beetje afgekoeld en konden alle ramen open.
Erhm, misschien is Den Haag niet zo´n goed idee?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:42 schreef Crack_ het volgende:
Oh en ik ga misschien op kamers?
In amsterdam, Den haag of nijmegen als ik die studie ga doennnn.
Den Haag is geen typische studentenstad en nogal ongezellig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erhm, misschien is Den Haag niet zo´n goed idee?
Omdat de zon schijnt en de bijen zoemen misschien? Lalalalala!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe je nou vrolijk op de ochtend, man![]()
Hmm, valt mee..quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:46 schreef Salatrel het volgende:
in amsterdam op kamers zal lastig worden denk ik hoor. of je komt bij 1 of andere vage huisbaas waar een kamer van 6 vierkante meter 600 euro kost
Want?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erhm, misschien is Den Haag niet zo´n goed idee?
Ik heb in Amsterdam gestudeerd, daar was het altijd wel leuk. Nog eens een junk met een naald in zijn arm als je naar de wc ging enzo..
O ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat de zon schijnt en de bijen zoemen misschien? Lalalalala!![]()
Ik wil gewoon vriendenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag is geen typische studentenstad en nogal ongezellig.
Nou ja ik zou de Haagse hogeschool echt afraden, tenzij je tegen een super bureaucratische houding kan.quote:
Wat 4BE zegt, het is geen echte studentenstad. Den Haag zit vol met types als ik, maar dan nog balleriger.quote:
Uhu.. hmmm dat is indd niet zo goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja ik zou de Haagse hogeschool echt afraden, tenzij je tegen een super bureaucratische houding kan.![]()
Tenminste, ik neem aan dat je die opleiding daar kan volgen?
hele goede vraag.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar met dit weer?
Alsof het daarvoor slecht weer moet zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar met dit weer?
Nou ja, volgens mij heb je wel iemand in je vriendenkring die je alles over die school kan vertellen, dus...quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu.. hmmm dat is indd niet zo goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |