hahahaha lijtk die jongen van vanavond welquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Remlof snapt het. Gewoon wuiven met die flappen en dronken voeren.
ik op jouquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:22 schreef reetveter het volgende:
Ik ben verliefd op het nummer kingston town
Dit wordt allemaal tegen je gebruikt. Je weet het hequote:Op donderdag 1 juli 2010 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hahahaha lijtk die jongen van vanavond wel
ik woon dan bij jequote:Op donderdag 1 juli 2010 01:22 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik een paar jaar in Milaan woon word ik ook geraped. Die Italianen houden van blond, ik zeg t je.
hou ej mond of ik kom 'm dicht makenquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit wordt allemaal tegen je gebruikt. Je weet het he
Ik watch jouw back en jij de mijne.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik woon dan bij je
dat je het weet
slettie
Ik vind het een lelijke zonnebril op een lekker ding.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef Madridista het volgende:
Wat vind je hiervan Remlof?
[ afbeelding ]
I'd hit itquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef Madridista het volgende:
Wat vind je hiervan Remlof?
[ afbeelding ]
NU VOORAL HEquote:
Je hebt verdomme in ditzelfde topic nog gepost dat je minderjarig wasquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NU VOORAL HE
maar even serieus
ik ben 18
beter geef je me toegang to kpd
iemand fapt op me
en ik ben daar nie van gediend.
Ik fap ook weleens op je, whatcha gonna do?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NU VOORAL HE
maar even serieus
ik ben 18
iemand fapt op me
Wat rv zeiquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NU VOORAL HE
maar even serieus
ik ben 18
iemand fapt op me
Je meent dit he?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik fap ook weleens op je, whatcha gonna do?
Beetje overdreven, vind je niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit, ze zijn allebei kliko. TS van dat topic ook trouwens.
Nee, eigenlijk niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |