Truequote:Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef remlof het volgende:
No problem. En geen note voor wd want ze is geslaagd, dronken en blond.
HIHIHIHIHIHI OKEO LIEFquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef remlof het volgende:
Blond?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef remlof het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Blond?Bier in je ogen gehad of wat.
Kijk die foto danquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Blond?Bier in je ogen gehad of wat.
En dan ga je al cruisend om 2u 's nachts sletjes checken? Waar woon jij man, in de Bijlmer ofzo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:14 schreef Madridista het volgende:
Het geeft je best een kutgevoel eigenlijk.. Lachende sletjes uit je slaapkamerraam horen en je realiseren dat jijzelf binnen zit te fokken.
Als ik binnenkort mijn rijbewijs heb kom ik niet eerder dan 4 uur in de ochtend binnen.
Ben je whigger?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:09 schreef Madridista het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als mijn pa morgen weg is jat ik zijn Mercedes E-klasse uit de garage en doe ik lekker alsof het van mij is.
Dan zijn ze hiernaast gelijk stil.
Ik niet. Maar ok, ik heb een zwak voor mediterrane types en dan vind je alles wat hollandsch is al snel blondquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik die foto zie moet ik trouwens wel lachen als ik eraan denk dat wd en bt een discussie hadden over wie het donkerste haar had. Dat kan een downie zelfs zien.
Ik ben blond in de zomer G.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik die foto zie moet ik trouwens wel lachen als ik eraan denk dat wd en bt een discussie hadden over wie het donkerste haar had. Dat kan een downie zelfs zien.
Hebben zij ook een zwak voor jou?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ok, ik heb een zwak voor mediterrane types en dan vind je alles wat hollandsch is al snel blond
Doe mij maar hollandse meiden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ok, ik heb een zwak voor mediterrane types en dan vind je alles wat hollandsch is al snel blond
Nee man. ik ben nu op vakantie in Marokko.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En dan ga je al cruisend om 2u 's nachts sletjes checken? Waar woon jij man, in de Bijlmer ofzo?
Mm. Oke ik vat het.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hebben zij ook een zwak voor jou?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]