Eins.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
Toch wel want het is waar.. de ene heeft alleen een mooier gebouw dan de ander maar overal slecht geregeld.
Anders kijk je gewoon eerst waar je eerder een fatsoenlijke kamer regelt en wat je een leuke stad lijkt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus het maakt geen flikker uit naar welke school ik ga?
Welke opleiding deed jij daar dan? Want dat verschilt denk ik ook heel erg..quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was het probleem, bij sommige docenten kon je gerust aankloppen voor een 1uur durende sessie over het vak, de ander wilde je zo snel mogelijk de klas uit hebben.![]()
Klasgenoten waren erg aardig.
Maarrrr... zo heb ik het ervaren en jij gaat een andere opleiding doen met andere docenten, dus misschien valt het wel mee.![]()
Nee, helaas heb ik geen ervaring met de hogeschool van Amsterdam, Lamon kom er maar in...
Ik moet eerst nog kijken welke opleiding ik ga doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders kijk je gewoon eerst waar je eerder een fatsoenlijke kamer regelt en wat je een leuke stad lijkt.
Ik heb zo'n meisje in de klas en die weet het ook nog niet niet, maar die wil per se op kamers in Nijmegen dus zoekt straks gewoon een opleiding die je in Nijmegen of Arnhem ook hebt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog kijken welke opleiding ik ga doen!
Wat, nu nog?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke opleiding deed jij daar dan? Want dat verschilt denk ik ook heel erg..
Ik vond de HAN echt een baggerschool, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb zo'n meisje in de klas en die weet het ook nog niet niet, maar die wil per se op kamers in Nijmegen dus zoekt straks gewoon een opleiding die je in Nijmegen of Arnhem ook hebt.
Oh, het is wel handig als je dat weet, als je in september wil beginnen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zat gers op de han, maar ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik vond de HAN echt een baggerschool, eerlijk gezegd.
Oh, die wil ik dus ook gaan doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik deed Voeding en Diėtetiek, leuke opleiding, maar veeeeeel scheikunde.
Ach ja moet zij weten. Ze heeft zich dit jaar (de 4de) al ingeschreven voor een kamer, dus dat is dan wel weer handig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik vond de HAN echt een baggerschool, eerlijk gezegd.
Nouja, ik wou eerst op kamers in Nijmegen, maar na een paar meeloopdagen had ik echt zoiets vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zat gers op de han, maar ik weet het niet zeker.
Geloof niet dat hij erg positief was over die school
Je zei gers en positief in een zin.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zat gers op de han, maar ik weet het niet zeker.
Geloof niet dat hij erg positief was over die school
Oh, alles zal ook wel niet bagger zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach ja moet zij weten. Ze heeft zich dit jaar (de 4de) al ingeschreven voor een kamer, dus dat is dan wel weer handig.
Geen zin om het filmpje te kijken maar ik wil je best quotenquote:
Oke.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:52 schreef Lakitu het volgende:
Geen zin om het filmpje te kijken maar ik wil je best quoten
Ja, dat krijg je dus 4 jaar: biochemie heet het dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef Crack_ het volgende:
moeilijke scheikunde?
Dankjequote:Op donderdag 1 juli 2010 10:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen zin om het filmpje te kijken maar ik wil je best quoten
Alleen nog maar via partciulier ja..quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:46 schreef kurk_droog het volgende:
een fatsoenlijke kamer in amsterdam gaat je echt niet meer lukken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |