Ik ken niemand die op die school zit iigquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij heb je wel iemand in je vriendenkring die je alles over die school kan vertellen, dus...
Gezetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken niemand die op die school zit iig.
Oh, maar ik denk niet dat ik zijn oordeel kan gebruiken aangezien bij hem zo'n 99 % van wat er op aarde negatief isquote:
Ik ben eigenlijk nog nooit iemand tegen gekomen die echt ontzettend positief over die school was, inclusief mezelf en klasgenoten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik denk niet dat ik zijn oordeel kan gebruiken aangezien bij hem zo'n 99 % van wat er op aarde negatief is!
Oh zit jij daar op school?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit iemand tegen gekomen die echt ontzettend positief over die school was, inclusief mezelf en klasgenoten.
Nee ik ben er juist niet positief over!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zit jij daar op school?
En sowieso is bijna iedereen altijd negatief over scholen..
Maar waarom ben jij er wel positief over dan?
Den Haag is meer van hetzelfde, bedoel je?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:15 schreef Lamon. het volgende:
Amsterdam is duidelijk de juiste keuze, als het om mensen gaat. Uiteenlopende types zijn leuk en maken het makkelijker om vrienden te krijgen.
Als het kan laat ik hem uit. Ik krijg er anders keelkanker van.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
`
Ook vannacht stond de airco weer op 18 graden te blazen.
AdvancedPower opzoeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kon gratis treinkaartjes richting Friesland krijgen (ter promotie van de provincie), maar ik heb ze nog steeds niet binnen.
Eigenlijk zou ik niet eens weten wat ik daar zou moeten doen.
Leeuwarden is misschien wel een leuke stad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kon gratis treinkaartjes richting Friesland krijgen (ter promotie van de provincie), maar ik heb ze nog steeds niet binnen.
Eigenlijk zou ik niet eens weten wat ik daar zou moeten doen.
Maar als de mensen er verder aardig zijn en je met je vragen bij de leraren kan komen vind ik het wel goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ik ben er juist niet positief over!!![]()
Ik zat daar op school, o.a. omdat de school een onpersoonlijk karakter heeft en ontzettend bureaucratisch is. Hierdoor heb ik zonder overdrijven 4 uur in de rij gestaan voor de studentenadministratie, omdat ik mijn cijferlijst moest laten zien. (alle eerste jaars).
Dat ik mijn diploma had (gecontroleerd door studielink) was voor hun niet interessant, ik zou namelijk weleens mijn cijfers vervalst kunnen hebben.?
Nu stel ik me Chai voor met een zware shagstem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het kan laat ik hem uit. Ik krijg er anders keelkanker van.
Nee mijn stemgeluid wordt zachter en heser na elke nacht tot er niets meer over is. Niets zware stem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nu stel ik me Chai voor met een zware shagstem.
Katja Schuurman stemmen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee mijn stemgeluid wordt zachter en heser na elke nacht tot er niets meer over is. Niets zware stem.
Deze man heeft helemaal gelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
Toch wel want het is waar.. de ene heeft alleen een mooier gebouw dan de ander maar overal slecht geregeld.
Al mijn vrienden komen uit Leiden of Den Haag, dus zeker niet. Alleen MIJN indruk is dat het meestal dezelfde types zijn die met elkaar optrekken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag is meer van hetzelfde, bedoel je?
Op zich is het niet onmogelijk om vrienden te maken hier.
O ja, dat heb ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het kan laat ik hem uit. Ik krijg er anders keelkanker van.
Dus het maakt geen flikker uit naar welke school ik ga?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
Toch wel want het is waar.. de ene heeft alleen een mooier gebouw dan de ander maar overal slecht geregeld.
Ja, dat was het probleem, bij sommige docenten kon je gerust aankloppen voor een 1uur durende sessie over het vak, de ander wilde je zo snel mogelijk de klas uit hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als de mensen er verder aardig zijn en je met je vragen bij de leraren kan komen vind ik het wel goed.
Weet je ook iets van de hogeschool van amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |