HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef reetveter het volgende:
WD, moet je kijken wat je misloopt joh
[ afbeelding ]
Waarom haten. Heb je kans op getting some loop je niet meequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
DIE ENE BOY, TWEEDE VAN RECHTS, DIE ZAG IK NET HAHAHAHAH DIES KANKERLELIJK GEK
mensen die stoer doen zonder gucci kleding.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
S.quote:
quote:
quote:arrogant dominant bijdehand en zwaar irritant .
ze noemen mij de keizer, boven de admiraal, hoger dan de koning.
link es dan paas ik R&R.quote:
Nee, want dan zie je dat ze lelijk is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JE MAAKT ME FAMOUS. Geniaal.
HEERLIJK. En dan de grootste crimineel van allesquote:Luister allemaal nu is, Raalte is klein, en daarom eens een dief altijd een dief, of als je afwijkt van Normaal dan ben je ook een Buitenbeentje, maar zo werkt dat niet, MV heeft niets te maken met al deze dingen, Bp station niet en de Texaco Niet, Ken MV en dan zie je aan de Filmpjes al dat hij het niet is, en de mensen die dat wel denken en eveneens vooroordelen over mij hebben, kunnen bij mij een biertje komen drinken, om het daar is over te hebben. Dan zien mensen ook eens een andere mij, en dan kunnen ze ook eindelijk is wat positiefs over mij zeggen in Raalte. Groetjes je Neef; J,
Jeffrey van der kolk
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, want dan zie je dat ze lelijk is.R&R en invite verzondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JE MAAKT ME FAMOUS. Geniaal.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Die rechter is mijn boy.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
gek hou je bekquote:
Marvin.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef reetveter het volgende:
yl zegt:
maar ze zullen me niet meer met hem zien dus dat verandert wel
haha dat hoeft hij nu al niet meer;P
jonge wist je niet?
r is donderdag politie hier geweest
waar is marvin
HAHAH wat, er is gewoon politie daarvoor bij ons thuis geweestWat een kankersukkel die marvin
Iemand met zo'n kapsel kan niet leuk zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gek hou je bek
die wilde me dronken voeren
hijs best leuk in het echt.
zn haar is al anders.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iemand met zo'n kapsel kan niet leuk zijn.
Dat dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iemand met zo'n kapsel kan niet leuk zijn.
Vette kapselquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wat faal jij zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gek hou je bek
die wilde me dronken voeren
hijs best leuk in het echt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAMN GURL
[ Bericht 6% gewijzigd door remlof op 01-07-2010 01:03:14 ]Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Dat lijkt Deco welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAMN GURL
[ Bericht 8% gewijzigd door remlof op 01-07-2010 01:03:34 ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Dat is niet tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAMN GURL
[ Bericht 7% gewijzigd door remlof op 01-07-2010 01:03:56 ]I never workout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |