quote:
daar heb ik nog nooit van gehoord, ik vond het er meer uitzien als een aftreksel van Dune ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:46 schreef xibalba het volgende:
"Krush, Kill 'n' Destroy Xtreme" staat gewoon in het plaatje.......
zag het watermerk niet, het is nog vroegquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:46 schreef xibalba het volgende:
"Krush, Kill 'n' Destroy Xtreme" staat gewoon in het plaatje.......
ja, zou best kunnen, ik vond het een geweldig spelquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:50 schreef xibalba het volgende:
Ik heb KKND vroeger nog weleens gespeeld...volgens mij eerder dan dune...
Jep, Robocodquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
James Pond, maar welke zou ik niet weten, Codename Robocod?
die zag er beter uit, misschien is het dan Metal Gear Solid voor de NES ofzo, maar ik weet het nietquote:
Nieuwe!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dich genoeg in de buurt, het was metal gear 2 op de MSX(later heruitgebracht op de PS2).
Tipje: titel begint met een D.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
GVD, hoe heette dat spel nou...
Lufia!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:29 schreef Salamando het volgende:
Naar aanleiding van het topic echte bazen games
De regels zijn simpel: Er wordt een screenshot gepost van een game, welke geraden kan worden door iedereen. Zodra het geraden wordt mag degene die het goed heeft een andere screenshot posten.![]()
Tip: kopieer geen screenshots waar de naam van de game in staat, dat maakt het te makkelijk
TS begint:
[ afbeelding ]
kijken of het wat gaat worden
Naast de Arcades is de game ook op de Sega Saturn en de PC uitgebracht, het enige vervolg kwam een jaar of 4 later uit op de dreamcast.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef Salamando het volgende:
Dirt lijkt me ook niet, die is volgens mij nieuwer![]()
ik ben niet zo thuis in racegames
quote jij even lekker de OPquote:
na googlen kom ik uit op Daytona USAquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Naast de Arcades is de game ook op de Sega Saturn en de PC uitgebracht, het enige vervolg kwam een jaar of 4 later uit op de dreamcast.
Googelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
na googlen kom ik uit op Daytona USA
nooit van gehoord
Dat is Lakituquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:26 schreef timbob het volgende:
... Mario ... Voor op de super Nintendo
Ik herken de game niet, maar wel de wolkenmannetjes op de achtergrond.
dat kloptquote:
Arg hoe heet die game ook al weerquote:
Het doet mij denken aan Vigilante 8, maar die is het niet, dus dan misschien de kloon Twisted Metal?quote:
Het lijkt idd erg veel op die spellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan Vigilante 8, maar die is het niet, dus dan misschien de kloon Twisted Metal?
Solstice oid.quote:
een 64 er achter dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef Captain_Zappa het volgende:
ja daaag dat is niet goed genoeg jopie
Dit is iig als ik mijn niet vergis Vaction 2012quote:
Goed, Rogue Trip Vacation 2012quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit is iig als ik mijn niet vergis Vaction 2012
Dit is al geweest.. ff opletten!quote:
Oke next:quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:38 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Goed, Rogue Trip Vacation 2012
Goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:49 schreef Captain_Zappa het volgende:
Syndicate
quote:Tip: kopieer geen screenshots waar de naam van de game in staat, dat maakt het te makkelijk
Staat geen naam in, en als je naar de link kijkt ben je gewoon triest bezigquote:
To latequote:
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heette die op de PC niet Syndicate Wars?
Little big adventure?quote:
Officeel deep space quest! Maar oke!quote:
Lufia voor de gameboy ofzo?quote:
Done.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pokemon rood, groen, blauw, geel, goud, zilver
* doorstrepen wat nie van toepassing is
Nice!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:35 schreef Captain_Zappa het volgende:
snk vs capcom card fighters clash ?
wat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:35 schreef Captain_Zappa het volgende:
snk vs capcom card fighters clash ?
Ik herkende het aan de kaarttafel, ik dacht eerst yu gi oh maar daarvoor was het te oud.quote:
Inderdaad, obscure game maar talloze uren gespeeldquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:37 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Ik herkende het aan de kaarttafel, ik dacht eerst yu gi oh maar daarvoor was het te oud.
Probotector?quote:
Hexenquote:
dat denk ik ookquote:
thats the question !quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:42 schreef Jesse_ het volgende:
is dat heretic ofzo?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef Captain_Zappa het volgende:
Gain Ground , dat spel vond ik ook tof !
Dat is Burn Cycle voor de CDI maar i do her is aan de beurtquote:
Firepower!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef Cluijt het volgende:Master game!
Nog zo'n master game was:
[ afbeelding ]
You're welcome!quote:
Een zeer degelijke game idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef Captain_Zappa het volgende:
Yeah, ik vond dat spel echt tof, het verhaal was tof uitgewerkt.
joh!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:19 schreef Two het volgende:
Volgens mij is het zelfs deel 4 van Simon the Sorcerer
SCUMMVMquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef timbob het volgende:
[..]
joh!
wist niet dat er zoveel delen waren..
Laatst nog deel 1 proberen te draaien, maar dat wilde niet echt in XP
Ja er zijn er een stuk of 5 volgens mij, ze werden imo alleen wel steeds slechter. Ik heb pas deel 1 nog wel op XP kunnen draaien in compatibiliteitsmodusquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef timbob het volgende:
[..]
joh!
wist niet dat er zoveel delen waren..
Laatst nog deel 1 proberen te draaien, maar dat wilde niet echt in XP
Crap, klik ik quote in plaats van bewerkquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
SCUMMVM![]()
Gratis te downloaden (legaal) en daar draait Simon feilloos op. Je kan ook instellingen als geluid en beeld tweaken.
alle games mogen uiteraard, maar oude games zijn vaak moeilijker te radenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef noobdeswoop het volgende:
Mogen er eigenlijk alleen oude games worden gepost ofzo?
dit is het niet, ik geef later vanavond wel een nieuwe als hij niet geraden isquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me aan Solomon's Key/Solomon's Club denken, was ook zo'n soort bazengame op de Game Boy.
Daar deed het mij idd ook aan denken! Leuk spel was dat ook overigens!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me aan Solomon's Key/Solomon's Club denken, was ook zo'n soort bazengame op de Game Boy.
Hoog tijd voor een sequel op moderne consoles. Ik denk dat PSN/Xbox Live Arcade wel geschikt is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Two het volgende:
[..]
Daar deed het mij idd ook aan denken! Leuk spel was dat ook overigens!
Psst, het antwoord staat in de filenamequote:
Is het de moeite niet om de afbeelding ff te kopieren en op tinypic te uploaden, of komt het niet op shenmue neer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
Revengers of Vengeance. Bij grootse toeval ooit 5 min gespeeld[ afbeelding ]
Niet, het eerste woord stond er alleen in, ik wou even checken of iemand dan "Revengers" in zou typen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Psst, het antwoord staat in de filename
Supaplex natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Neroje het volgende:
edit: Ow, iemand was me voor...
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
Aan de karakter te zien, Shenmue?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
zowaar post ik kwaliteit op dit forum, wat is ditquote:
Ja hotlinking werkt niet bij elke site, maar je kan het wel nazoekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh nice! Eindelijk iemand die hem kent.
Die moet van Paro komen. Ik hoop dat ik ek weet, wajt ik heb een goed plaatje klaarstaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
Aanvankelijk deed hij het wel dus ik dacht dat het wel goed zat. De volgende dan maar?
En, En?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die moet van Paro komen. Ik hoop dat ik ek weet, wajt ik heb een goed plaatje klaarstaan
Ik ken em nietquote:
Het is dan ook een deel in een serie die niet door sierra gemaakt is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ken em nietHet lijkt me een adventure game uit de jaren 90 en daar heb ik er veel van gespeeld, maar niet deze
Ik heb ook wel niet-Sierra games gespeeldquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is dan ook een deel in een serie die niet door sierra gemaakt is.
Makers van deze serie zijn oa bekend van Eye of The Beholder en Command & Conquer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ook wel niet-Sierra games gespeeldMaar deze zegt me echt niks.
Zeus: Master of Olympus was ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Makers van deze serie zijn oa bekend van Eye of The Beholder en Command & Conquer.
Ai, van Westwood is de enige adventure game die ik heb gespeeld Blade Runner.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Makers van deze serie zijn oa bekend van Eye of The Beholder en Command & Conquer.
The Legend of Kyrandia book 2: The Hand of Fate.quote:
Is Westwood niet failliet tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ai, van Westwood is de enige adventure game die ik heb gespeeld Blade Runner.
Yepquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is Westwood niet failliet tegenwoordig?
Ik heb het ooit eens een keer gespeeld toen ik weer even helemaal addict was van point & click adventures. Binnenkort toch maar eens gaan uitspelen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
The Legend of Kyrandia book 2: The Hand of Fate.
best een aanrader als je into old school adventures bent , alhoewel ik Book 3: Malcolms Revenge vermakelijker vind.
Niet echt failliet, het was gekocht door EA en die hebben het de nek omgedraaid.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is Westwood niet failliet tegenwoordig?
Shame.. Red Alert 2 was een waar meesterwerk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet echt failliet, het was gekocht door EA en die hebben het de nek omgedraaid.
Ze hadden al liwuiditeits problemen voordat EA ze opkocht vanwege tiberian sun enzo, maar laat er maar weer een screenshot geplaatst worden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet echt failliet, het was gekocht door EA en die hebben het de nek omgedraaid.
Ik wil er eerst eentje goed hebben voor ik de mijne postquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hadden al liwuiditeits problemen voordat EA ze opkocht vanwege tiberian sun enzo, maar laat er maar weer een screenshot geplaatst worden.
Met de kans dat ik die voor de jouwe post? het is trouwens niet mijn beurt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wil er eerst eentje goed hebben voor ik de mijne post
Ha! Goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:34 schreef vosss het volgende:
Dark Sun: Shattered Lands van Strategic Simulations Inc.
Ga ik door voor de magnetron?
Nee. Wat ouder en niet op de PCquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:45 schreef Cluijt het volgende:
Het zal wel niet... maar: Slicks 'n' slide?
Bingo! Op de Amiga 500 inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:53 schreef Jesse_ het volgende:
super cars 2?
Het stond dan ook min of meer gewoon in de url van het plaatjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ha! Goedik vond dat spel echt te gek, een van de weinige RPGs voor DOS die ik echt leuk vond. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die het ook kent
Nu moet jij een plaatje posten
Ja! wat een bazen ding was dat! ik heb er alijd een willen hebben! mijn buurjongen had er vroeger wel eenquote:
Ik had hem zelf ook niet, een vriendje welquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ja! wat een bazen ding was dat! ik heb er alijd een willen hebben! mijn buurjongen had er vroeger wel een
ik ook, toen ik dit topic opende had ik er een goed gevoel overquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:09 schreef Tijn het volgende:
Nou, van het idee dat ik redelijk wat games ken, ben ik ook wel teruggekomen
Nou sowieso niet Heroes, want dat heeft een top down view. Gewoon Might & Magic zou misschien kunnen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:08 schreef Solique het volgende:
Heroes of Might & Magic
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef Tijn het volgende:
Gewoon Might & Magic zou misschien kunnen.
quote:
Gebaseerd op een geweldige fantasy reeks. De schrijver hiervan heeft er zelfs nog aan meegewerkt.quote:
D&D?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef xibalba het volgende:
[..]
Gebaseerd op een geweldige fantasy reeks. De schrijver hiervan heeft er zelfs nog aan meegewerkt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oeh! dat is Betrayal at Krondor, moest wel diep in mn geheugen graven.
Vroeger veel gespeeld alleen snapte ik schakelen niet waardoor ik telkens de versnellingsbak verloorquote:
Wow, dat scherm zorgt voor beroering in krochten van mijn geheugen waar een dikke laag stof ligt, maar ik heb geen idee meer wat het spel inhield, laat staan hoe het heet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vroeger veel gespeeld alleen snapte ik schakelen niet waardoor ik telkens de versnellingsbak verloor
[ afbeelding ]
Oh wacht, dat was met die auto.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:33 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wow, dat scherm zorgt voor beroering in krochten van mijn geheugen waar een dikke laag stof ligt, maar ik heb geen idee meer wat het spel inhield, laat staan hoe het heet.
Ai shit, speelde dit vroeger altijd bij mn matti op zn mac...!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vroeger veel gespeeld alleen snapte ik schakelen niet waardoor ik telkens de versnellingsbak verloor
[ afbeelding ]
Yesquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het is trouwens Street Rod 2, niet Streed Rod, want dat is met old-timer/muscle cars.
En die nieuwe pic is Jones in the Fast Lane.
Dat lettertype deed het 'm inderdaad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |