quote:
daar heb ik nog nooit van gehoord, ik vond het er meer uitzien als een aftreksel van Dune ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:46 schreef xibalba het volgende:
"Krush, Kill 'n' Destroy Xtreme" staat gewoon in het plaatje.......
zag het watermerk niet, het is nog vroegquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:46 schreef xibalba het volgende:
"Krush, Kill 'n' Destroy Xtreme" staat gewoon in het plaatje.......
ja, zou best kunnen, ik vond het een geweldig spelquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:50 schreef xibalba het volgende:
Ik heb KKND vroeger nog weleens gespeeld...volgens mij eerder dan dune...
Jep, Robocodquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
James Pond, maar welke zou ik niet weten, Codename Robocod?
die zag er beter uit, misschien is het dan Metal Gear Solid voor de NES ofzo, maar ik weet het nietquote:
Nieuwe!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dich genoeg in de buurt, het was metal gear 2 op de MSX(later heruitgebracht op de PS2).
Tipje: titel begint met een D.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
GVD, hoe heette dat spel nou...
Lufia!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:29 schreef Salamando het volgende:
Naar aanleiding van het topic echte bazen games
De regels zijn simpel: Er wordt een screenshot gepost van een game, welke geraden kan worden door iedereen. Zodra het geraden wordt mag degene die het goed heeft een andere screenshot posten.![]()
Tip: kopieer geen screenshots waar de naam van de game in staat, dat maakt het te makkelijk
TS begint:
[ afbeelding ]
kijken of het wat gaat worden
Naast de Arcades is de game ook op de Sega Saturn en de PC uitgebracht, het enige vervolg kwam een jaar of 4 later uit op de dreamcast.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef Salamando het volgende:
Dirt lijkt me ook niet, die is volgens mij nieuwer![]()
ik ben niet zo thuis in racegames
quote jij even lekker de OPquote:
na googlen kom ik uit op Daytona USAquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Naast de Arcades is de game ook op de Sega Saturn en de PC uitgebracht, het enige vervolg kwam een jaar of 4 later uit op de dreamcast.
Googelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
na googlen kom ik uit op Daytona USA
nooit van gehoord
Dat is Lakituquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:26 schreef timbob het volgende:
... Mario ... Voor op de super Nintendo
Ik herken de game niet, maar wel de wolkenmannetjes op de achtergrond.
dat kloptquote:
Arg hoe heet die game ook al weerquote:
Het doet mij denken aan Vigilante 8, maar die is het niet, dus dan misschien de kloon Twisted Metal?quote:
Het lijkt idd erg veel op die spellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan Vigilante 8, maar die is het niet, dus dan misschien de kloon Twisted Metal?
Solstice oid.quote:
een 64 er achter dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef Captain_Zappa het volgende:
ja daaag dat is niet goed genoeg jopie
Dit is iig als ik mijn niet vergis Vaction 2012quote:
Goed, Rogue Trip Vacation 2012quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit is iig als ik mijn niet vergis Vaction 2012
Dit is al geweest.. ff opletten!quote:
Oke next:quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:38 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Goed, Rogue Trip Vacation 2012
Goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:49 schreef Captain_Zappa het volgende:
Syndicate
quote:Tip: kopieer geen screenshots waar de naam van de game in staat, dat maakt het te makkelijk
Staat geen naam in, en als je naar de link kijkt ben je gewoon triest bezigquote:
To latequote:
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heette die op de PC niet Syndicate Wars?
Little big adventure?quote:
Officeel deep space quest! Maar oke!quote:
Lufia voor de gameboy ofzo?quote:
Done.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pokemon rood, groen, blauw, geel, goud, zilver
* doorstrepen wat nie van toepassing is
Nice!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:35 schreef Captain_Zappa het volgende:
snk vs capcom card fighters clash ?
wat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:35 schreef Captain_Zappa het volgende:
snk vs capcom card fighters clash ?
Forum Opties | |