Firepower!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef Cluijt het volgende:Master game!
Nog zo'n master game was:
[ afbeelding ]
You're welcome!quote:
Een zeer degelijke game idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef Captain_Zappa het volgende:
Yeah, ik vond dat spel echt tof, het verhaal was tof uitgewerkt.
joh!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:19 schreef Two het volgende:
Volgens mij is het zelfs deel 4 van Simon the Sorcerer
SCUMMVMquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef timbob het volgende:
[..]
joh!
wist niet dat er zoveel delen waren..
Laatst nog deel 1 proberen te draaien, maar dat wilde niet echt in XP
Ja er zijn er een stuk of 5 volgens mij, ze werden imo alleen wel steeds slechter. Ik heb pas deel 1 nog wel op XP kunnen draaien in compatibiliteitsmodusquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef timbob het volgende:
[..]
joh!
wist niet dat er zoveel delen waren..
Laatst nog deel 1 proberen te draaien, maar dat wilde niet echt in XP
Crap, klik ik quote in plaats van bewerkquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
SCUMMVM![]()
Gratis te downloaden (legaal) en daar draait Simon feilloos op. Je kan ook instellingen als geluid en beeld tweaken.
alle games mogen uiteraard, maar oude games zijn vaak moeilijker te radenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef noobdeswoop het volgende:
Mogen er eigenlijk alleen oude games worden gepost ofzo?
dit is het niet, ik geef later vanavond wel een nieuwe als hij niet geraden isquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me aan Solomon's Key/Solomon's Club denken, was ook zo'n soort bazengame op de Game Boy.
Daar deed het mij idd ook aan denken! Leuk spel was dat ook overigens!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me aan Solomon's Key/Solomon's Club denken, was ook zo'n soort bazengame op de Game Boy.
Hoog tijd voor een sequel op moderne consoles. Ik denk dat PSN/Xbox Live Arcade wel geschikt is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Two het volgende:
[..]
Daar deed het mij idd ook aan denken! Leuk spel was dat ook overigens!
Psst, het antwoord staat in de filenamequote:
Is het de moeite niet om de afbeelding ff te kopieren en op tinypic te uploaden, of komt het niet op shenmue neer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
Revengers of Vengeance. Bij grootse toeval ooit 5 min gespeeld[ afbeelding ]
Niet, het eerste woord stond er alleen in, ik wou even checken of iemand dan "Revengers" in zou typen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Psst, het antwoord staat in de filename
Supaplex natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Neroje het volgende:
edit: Ow, iemand was me voor...
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
Aan de karakter te zien, Shenmue?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |