alle games mogen uiteraard, maar oude games zijn vaak moeilijker te radenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef noobdeswoop het volgende:
Mogen er eigenlijk alleen oude games worden gepost ofzo?
dit is het niet, ik geef later vanavond wel een nieuwe als hij niet geraden isquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me aan Solomon's Key/Solomon's Club denken, was ook zo'n soort bazengame op de Game Boy.
Daar deed het mij idd ook aan denken! Leuk spel was dat ook overigens!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me aan Solomon's Key/Solomon's Club denken, was ook zo'n soort bazengame op de Game Boy.
Hoog tijd voor een sequel op moderne consoles. Ik denk dat PSN/Xbox Live Arcade wel geschikt is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Two het volgende:
[..]
Daar deed het mij idd ook aan denken! Leuk spel was dat ook overigens!
Psst, het antwoord staat in de filenamequote:
Is het de moeite niet om de afbeelding ff te kopieren en op tinypic te uploaden, of komt het niet op shenmue neer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
Revengers of Vengeance. Bij grootse toeval ooit 5 min gespeeld[ afbeelding ]
Niet, het eerste woord stond er alleen in, ik wou even checken of iemand dan "Revengers" in zou typen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Psst, het antwoord staat in de filename
Supaplex natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Neroje het volgende:
edit: Ow, iemand was me voor...
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
Aan de karakter te zien, Shenmue?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |