Ik herkende het aan de kaarttafel, ik dacht eerst yu gi oh maar daarvoor was het te oud.quote:
Inderdaad, obscure game maar talloze uren gespeeldquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:37 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Ik herkende het aan de kaarttafel, ik dacht eerst yu gi oh maar daarvoor was het te oud.
Probotector?quote:
Hexenquote:
dat denk ik ookquote:
thats the question !quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:42 schreef Jesse_ het volgende:
is dat heretic ofzo?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef Captain_Zappa het volgende:
Gain Ground , dat spel vond ik ook tof !
Dat is Burn Cycle voor de CDI maar i do her is aan de beurtquote:
Firepower!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef Cluijt het volgende:Master game!
Nog zo'n master game was:
[ afbeelding ]
You're welcome!quote:
Een zeer degelijke game idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef Captain_Zappa het volgende:
Yeah, ik vond dat spel echt tof, het verhaal was tof uitgewerkt.
joh!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:19 schreef Two het volgende:
Volgens mij is het zelfs deel 4 van Simon the Sorcerer
SCUMMVMquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef timbob het volgende:
[..]
joh!
wist niet dat er zoveel delen waren..
Laatst nog deel 1 proberen te draaien, maar dat wilde niet echt in XP
Ja er zijn er een stuk of 5 volgens mij, ze werden imo alleen wel steeds slechter. Ik heb pas deel 1 nog wel op XP kunnen draaien in compatibiliteitsmodusquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef timbob het volgende:
[..]
joh!
wist niet dat er zoveel delen waren..
Laatst nog deel 1 proberen te draaien, maar dat wilde niet echt in XP
Crap, klik ik quote in plaats van bewerkquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
SCUMMVM![]()
Gratis te downloaden (legaal) en daar draait Simon feilloos op. Je kan ook instellingen als geluid en beeld tweaken.
alle games mogen uiteraard, maar oude games zijn vaak moeilijker te radenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef noobdeswoop het volgende:
Mogen er eigenlijk alleen oude games worden gepost ofzo?
dit is het niet, ik geef later vanavond wel een nieuwe als hij niet geraden isquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me aan Solomon's Key/Solomon's Club denken, was ook zo'n soort bazengame op de Game Boy.
Daar deed het mij idd ook aan denken! Leuk spel was dat ook overigens!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me aan Solomon's Key/Solomon's Club denken, was ook zo'n soort bazengame op de Game Boy.
Hoog tijd voor een sequel op moderne consoles. Ik denk dat PSN/Xbox Live Arcade wel geschikt is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Two het volgende:
[..]
Daar deed het mij idd ook aan denken! Leuk spel was dat ook overigens!
Psst, het antwoord staat in de filenamequote:
Is het de moeite niet om de afbeelding ff te kopieren en op tinypic te uploaden, of komt het niet op shenmue neer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
Revengers of Vengeance. Bij grootse toeval ooit 5 min gespeeld[ afbeelding ]
Niet, het eerste woord stond er alleen in, ik wou even checken of iemand dan "Revengers" in zou typen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Psst, het antwoord staat in de filename
Supaplex natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Neroje het volgende:
edit: Ow, iemand was me voor...
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
Aan de karakter te zien, Shenmue?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Manu. het volgende:
zowaar post ik kwaliteit op dit forum, wat is ditquote:
Ja hotlinking werkt niet bij elke site, maar je kan het wel nazoekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh nice! Eindelijk iemand die hem kent.
Die moet van Paro komen. Ik hoop dat ik ek weet, wajt ik heb een goed plaatje klaarstaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
Aanvankelijk deed hij het wel dus ik dacht dat het wel goed zat. De volgende dan maar?
En, En?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die moet van Paro komen. Ik hoop dat ik ek weet, wajt ik heb een goed plaatje klaarstaan
Ik ken em nietquote:
Het is dan ook een deel in een serie die niet door sierra gemaakt is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ken em nietHet lijkt me een adventure game uit de jaren 90 en daar heb ik er veel van gespeeld, maar niet deze
Ik heb ook wel niet-Sierra games gespeeldquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is dan ook een deel in een serie die niet door sierra gemaakt is.
Makers van deze serie zijn oa bekend van Eye of The Beholder en Command & Conquer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ook wel niet-Sierra games gespeeldMaar deze zegt me echt niks.
Zeus: Master of Olympus was ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Makers van deze serie zijn oa bekend van Eye of The Beholder en Command & Conquer.
Ai, van Westwood is de enige adventure game die ik heb gespeeld Blade Runner.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Makers van deze serie zijn oa bekend van Eye of The Beholder en Command & Conquer.
The Legend of Kyrandia book 2: The Hand of Fate.quote:
Is Westwood niet failliet tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ai, van Westwood is de enige adventure game die ik heb gespeeld Blade Runner.
Yepquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is Westwood niet failliet tegenwoordig?
Ik heb het ooit eens een keer gespeeld toen ik weer even helemaal addict was van point & click adventures. Binnenkort toch maar eens gaan uitspelen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
The Legend of Kyrandia book 2: The Hand of Fate.
best een aanrader als je into old school adventures bent , alhoewel ik Book 3: Malcolms Revenge vermakelijker vind.
Niet echt failliet, het was gekocht door EA en die hebben het de nek omgedraaid.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is Westwood niet failliet tegenwoordig?
Shame.. Red Alert 2 was een waar meesterwerk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet echt failliet, het was gekocht door EA en die hebben het de nek omgedraaid.
Ze hadden al liwuiditeits problemen voordat EA ze opkocht vanwege tiberian sun enzo, maar laat er maar weer een screenshot geplaatst worden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet echt failliet, het was gekocht door EA en die hebben het de nek omgedraaid.
Ik wil er eerst eentje goed hebben voor ik de mijne postquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hadden al liwuiditeits problemen voordat EA ze opkocht vanwege tiberian sun enzo, maar laat er maar weer een screenshot geplaatst worden.
Met de kans dat ik die voor de jouwe post? het is trouwens niet mijn beurt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wil er eerst eentje goed hebben voor ik de mijne post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |