zowaar post ik kwaliteit op dit forum, wat is ditquote:
Ja hotlinking werkt niet bij elke site, maar je kan het wel nazoekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh nice! Eindelijk iemand die hem kent.
Die moet van Paro komen. Ik hoop dat ik ek weet, wajt ik heb een goed plaatje klaarstaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
Aanvankelijk deed hij het wel dus ik dacht dat het wel goed zat. De volgende dan maar?
En, En?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die moet van Paro komen. Ik hoop dat ik ek weet, wajt ik heb een goed plaatje klaarstaan
Ik ken em nietquote:
Het is dan ook een deel in een serie die niet door sierra gemaakt is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ken em nietHet lijkt me een adventure game uit de jaren 90 en daar heb ik er veel van gespeeld, maar niet deze
Ik heb ook wel niet-Sierra games gespeeldquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is dan ook een deel in een serie die niet door sierra gemaakt is.
Makers van deze serie zijn oa bekend van Eye of The Beholder en Command & Conquer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ook wel niet-Sierra games gespeeldMaar deze zegt me echt niks.
Zeus: Master of Olympus was ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Makers van deze serie zijn oa bekend van Eye of The Beholder en Command & Conquer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |