Gebaseerd op een geweldige fantasy reeks. De schrijver hiervan heeft er zelfs nog aan meegewerkt.quote:
D&D?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef xibalba het volgende:
[..]
Gebaseerd op een geweldige fantasy reeks. De schrijver hiervan heeft er zelfs nog aan meegewerkt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oeh! dat is Betrayal at Krondor, moest wel diep in mn geheugen graven.
Vroeger veel gespeeld alleen snapte ik schakelen niet waardoor ik telkens de versnellingsbak verloorquote:
Wow, dat scherm zorgt voor beroering in krochten van mijn geheugen waar een dikke laag stof ligt, maar ik heb geen idee meer wat het spel inhield, laat staan hoe het heet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vroeger veel gespeeld alleen snapte ik schakelen niet waardoor ik telkens de versnellingsbak verloor
[ afbeelding ]
Oh wacht, dat was met die auto.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:33 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wow, dat scherm zorgt voor beroering in krochten van mijn geheugen waar een dikke laag stof ligt, maar ik heb geen idee meer wat het spel inhield, laat staan hoe het heet.
Ai shit, speelde dit vroeger altijd bij mn matti op zn mac...!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vroeger veel gespeeld alleen snapte ik schakelen niet waardoor ik telkens de versnellingsbak verloor
[ afbeelding ]
Yesquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het is trouwens Street Rod 2, niet Streed Rod, want dat is met old-timer/muscle cars.
En die nieuwe pic is Jones in the Fast Lane.
Dat lettertype deed het 'm inderdaad!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |