Ik ben helaas geen forumadmin meer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon direct bannen.
Kutusers inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
- Advancedpower
- ManianMan
- Maanvis
- tong80
- Paul
- HSG-BOMBER
'
Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Acinonyx het volgende:
En jij dacht ik doe er een schepje bovenop ?
Ja, hier!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee.
Ik dacht: "laat ik eens kijken of er meer mensen zijn die het met mij eens zijn".
Vrouwen zijn geen aanwinst op het internetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind mezelf een aanwinst voor FOK!.
Je bent de P van Power niet waard, laat eerst maar eens zien dat je je kan gedragen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
En waarom staat 'power' er niet met een hoofdletter? Het is AdvancedPower. Geef Advancedpower.
Ik ben verre van onder de indruk in hetgeen ik tot op heden van je gezien heb.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind mezelf een aanwinst voor FOK!.
SSB maakt vrij vaak nog werk van z'n OP.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
ik mis SSB in dit lijstje, alsook TS zelf.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen aanwinst op het internet
Wel een goede, alleen kijk ik vaak alleen naar de TT.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:53 schreef wise het volgende:
ik heb 1 goede, en waarschijnlijk de beste tip hiervoor.
Niet hun topic openen. Deze users maken dagelijks alles mee wat een normaal mens misschien 1 a 2 keer in een leven gebeurd.
Z'n topics in KLB zijn echt niet van een hoger nivo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Wil jij tong niet in 1 lijst zetten met dit soort types?
SGPquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen aanwinst op het internet
Je vergeet een slotje. Mijn god hoe moeilijk kan het zijn om kankertopics dicht te doen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Adelante het volgende:
Hallo, ik ben er weer even, maar zie dat er niks nieuws is onder de zon en de bloempotten uit de OP nog steeds geen dagboeken hebben aangeschaft.
x-jes
x-jes terug.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Adelante het volgende:
Hallo, ik ben er weer even, maar zie dat er niks nieuws is onder de zon en de bloempotten uit de OP nog steeds geen dagboeken hebben aangeschaft.
x-jes
Ach, ik weet dat iedereen wel eens moet lachen om mijn topics.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben verre van onder de indruk in hetgeen ik tot op heden van je gezien heb.
Sterker nog, die anderen typen meestal tenminste meer dan 1 regel per topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Z'n topics in KLB zijn echt niet van een hoger nivo.
Ik ben geen bloempot!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Adelante het volgende:
x-jes
Rustig even, ellendige kwezelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je vergeet een slotje. Mijn god hoe moeilijk kan het zijn om kankertopics dicht te doen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je vergeet een slotje. Mijn god hoe moeilijk kan het zijn om kankertopics dicht te doen?
Oke, veel plezier op je vakantie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en post vanuit daar
hahaquote:
Ik had laatst een hersenspinselquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Bosbeetle het volgende:
-bosbeetle
Op vakantie posten.quote:
quote:
tinoz is een eerste klas baasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef Ra-z het volgende:
Tinoz heeft ook altijd mooie topics over zijn hersenspinselsdie zijn alleen wat interessanter dan die van bovengenoemde posters
Ik ben niet iedereen gelukkigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ach, ik weet dat iedereen wel eens moet lachen om mijn topics.
Wacht ff, niet iedereen heeft die?quote:
Het liefst zou ik jou een spuitje geven, maar dit vind ik wel een toffe reactie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind hsg-bomber echt een achterlijke kutmongool maar ben het nu wel met hem eens
Da's waar, SSB's topics zijn doorgaans gewoon leuk. Props to tha man.quote:
Mooi omschreven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:00 schreef Agiath het volgende:
AdvancedPowerDat moet wel de minst grappige geforceerde kutuser zijn van heel KLB allertijden, jezusallekanker wat een klotetopics maakt die gaylord
Jullie zien niet in dat die gast dit gewoon wil?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mooi omschreven.
Al kan ik soms nog wel een beetje lolleren als hij zich weer eens onsterfelijk achterlijk maakt op dit forum.
Idd. Apart lijstje maken, jij!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef HeatWave het volgende:
allemaal kutusersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
- Advancedpower
- ManianMan
- tong80
- Paul
Dat heeft hij toch allang bereiktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie zien niet in dat die gast dit gewoon wil?
Hij wil Paul van zijn vervelendste user troon stoten.
Tong baggert meer en erger dan ik hoor dus hij hoort op 1 te staanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik sta in hetzelfde rijtje als Paul.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Tong baggert meer en erger dan ik hoor dus hij hoort op 1 te staan
Hoi fan, achteraan aansluiten in de rij voor handtekeningenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik sta in hetzelfde rijtje als Paul.![]()
Waarom sta ik niet in dat lijstje?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
- Advancedpower
- ManianMan
- Maanvis
- tong80
- Paul
'
De één met soms wat betere topics dan de andere. Waar het mij om gaat is dat het voor dit soort figuren een soort sport lijkt om zoveel mogelijk topics te maken, meestal vreselijke kuttopics.
Lees de topics van AP maar. Tot dat niveau ben jij nog niet gezakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in dat lijstje?
Jij bent eerder mijn fan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi fan, achteraan aansluiten in de rij voor handtekeningen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Lees de topics van AP maar. Tot dat niveau ben jij nog niet gezakt.
Fan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Lees de topics van AP maar. Tot dat niveau ben jij nog niet gezakt.
Omdat appelstrüdelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in dat lijstje?
Iemand die mij niet kentquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:42 schreef Nikmans het volgende:
AP topics zijn afschuwelijk
Paul is vaak nog wel grappig
Manianman?
Maanvis had toen zo'n toffe samenvatting van take me out gemaakt dus die heeft nog wel credit
Tong... tja. Hij probeert het iig
Ik post die foto wel weer van je anders, dan weet hij genoegquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post die foto wel weer van je anders, dan weet hij genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |