Ik ben helaas geen forumadmin meer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon direct bannen.
Kutusers inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
- Advancedpower
- ManianMan
- Maanvis
- tong80
- Paul
- HSG-BOMBER
'
Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Acinonyx het volgende:
En jij dacht ik doe er een schepje bovenop ?
Ja, hier!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee.
Ik dacht: "laat ik eens kijken of er meer mensen zijn die het met mij eens zijn".
Vrouwen zijn geen aanwinst op het internetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind mezelf een aanwinst voor FOK!.
Je bent de P van Power niet waard, laat eerst maar eens zien dat je je kan gedragen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
En waarom staat 'power' er niet met een hoofdletter? Het is AdvancedPower. Geef Advancedpower.
Ik ben verre van onder de indruk in hetgeen ik tot op heden van je gezien heb.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind mezelf een aanwinst voor FOK!.
SSB maakt vrij vaak nog werk van z'n OP.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
ik mis SSB in dit lijstje, alsook TS zelf.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen aanwinst op het internet
Wel een goede, alleen kijk ik vaak alleen naar de TT.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:53 schreef wise het volgende:
ik heb 1 goede, en waarschijnlijk de beste tip hiervoor.
Niet hun topic openen. Deze users maken dagelijks alles mee wat een normaal mens misschien 1 a 2 keer in een leven gebeurd.
Z'n topics in KLB zijn echt niet van een hoger nivo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Wil jij tong niet in 1 lijst zetten met dit soort types?
SGPquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen aanwinst op het internet
Je vergeet een slotje. Mijn god hoe moeilijk kan het zijn om kankertopics dicht te doen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Adelante het volgende:
Hallo, ik ben er weer even, maar zie dat er niks nieuws is onder de zon en de bloempotten uit de OP nog steeds geen dagboeken hebben aangeschaft.
x-jes
x-jes terug.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Adelante het volgende:
Hallo, ik ben er weer even, maar zie dat er niks nieuws is onder de zon en de bloempotten uit de OP nog steeds geen dagboeken hebben aangeschaft.
x-jes
Ach, ik weet dat iedereen wel eens moet lachen om mijn topics.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben verre van onder de indruk in hetgeen ik tot op heden van je gezien heb.
Sterker nog, die anderen typen meestal tenminste meer dan 1 regel per topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Z'n topics in KLB zijn echt niet van een hoger nivo.
Ik ben geen bloempot!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Adelante het volgende:
x-jes
Rustig even, ellendige kwezelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je vergeet een slotje. Mijn god hoe moeilijk kan het zijn om kankertopics dicht te doen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je vergeet een slotje. Mijn god hoe moeilijk kan het zijn om kankertopics dicht te doen?
Oke, veel plezier op je vakantie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en post vanuit daar
hahaquote:
Ik had laatst een hersenspinselquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Bosbeetle het volgende:
-bosbeetle
Op vakantie posten.quote:
quote:
tinoz is een eerste klas baasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef Ra-z het volgende:
Tinoz heeft ook altijd mooie topics over zijn hersenspinselsdie zijn alleen wat interessanter dan die van bovengenoemde posters
Ik ben niet iedereen gelukkigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ach, ik weet dat iedereen wel eens moet lachen om mijn topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |