Na de kwartfinale pas.quote:
Jullie allemaal.quote:
quote:
1 keer de kont van Chai op een avond is wel voldoende eigenlijk.quote:
=$quote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 keer de kont van Chai op een avond is wel voldoende eigenlijk.
Waarom?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 keer de kont van Chai op een avond is wel voldoende eigenlijk.
Mirre.quote:
quote:
shit is aan1!!!11!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
WOLVENDAGEN, vandaag deed ik een afschuwelijke ontdekking over jou.
Je username is fout.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
WOLVENDAGEN, vandaag deed ik een afschuwelijke ontdekking over jou.
Je username is fout.
Sorry vriendquote:
In het duitse boek, ja. Niet in de mijne.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt waar, in het boek heet het 'wolfsdagen'!
WD's leven. Zo in het gootje.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kent de regel.quote:
Is dat niet gewoon in het Mofrikaans?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Even kijken hoe het in mijn boek staat.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hater.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je kent de regel.
Ho's van het internet before bro's van het internet.
quote:'Van Persie wilde Sneijder eruit'
DURBAN - "Je moet Sneijder wisselen", zou Robin van Persie tegen bondscoach Bert van Marwijk hebben geroepen toen hij in de achtste finales tegen Slowakije (2-1) in de tachtigste minuut werd gewisseld. Direct na afloop ontkende de Arsenal-vedette. "ik heb geen namen genoemd."
Van Persie moet plaats maken voor Klaas-Jan Huntelaar en is daar niet blij mee. Foto: REUTERS
Liplezers hebben inmiddels tegenover de NOS beweerd dat het daadwerkelijk om de woorden 'je moet Sneijder wisselen' gaat.
Sneijder reageerde laconiek op het voorval: "Als hij dat gezegd heeft, dan heeft hij dat gezegd, dat mag toch? Iedereen mag zijn mening geven. Laten we ons gewoon concentreren op de kwartfinale."
Vooralsnog lijkt er dus geen vuiltje aan de lucht. Toch is het niet de eerste keer dat er iets voorvalt tussen Sneijder en Van Persie. Tijdens het EK van 2008 kreeg het tweetal in de kwartfinale tegen Rusland bonje over een vrije trap.
Van Marwijk heeft nog niet op het voorval gereageerd, maar kon de zichtbare boosheid van Van Persie bij zijn wissel, wel begrijpen. "Hij was inderdaad teleurgesteld, maar dat mag hij zijn."
Gelul. Pics ter bewijs.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In het duitse boek, ja. Niet in de mijne.![]()
Nou, wel in de mijne, die overigens gewoon in het Nederlands is.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In het duitse boek, ja. Niet in de mijne.![]()
Dan zal het er allebei in staan want ik heb het letterlijk uit het boek overgenomen, en zo niet, kankerjammer.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, wel in de mijne, die overigens gewoon in het Nederlands is.
Jezusquote:Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan zal het er allebei in staan want ik heb het letterlijk uit het boek overgenomen, en zo niet, kankerjammer.
JOH waarom denk je dat die smiley erachter staat?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezusje moet echt werken aan dat je meteen aangevallen voelen, ik bedoelde het gewoon als grapje hoor.
Eenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOH waarom denk je dat die smiley erachter staat?
Haha vrouwen onderling. Altijd beef om niets.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezusje moet echt werken aan dat je meteen aangevallen voelen, ik bedoelde het gewoon als grapje hoor.
Dat is haar "/care"-atitude.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, wel een om een sarcastische ondertoon aan te geven.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eenis bij mij geen uiting van blijdschap hoor!
KONTMANquote:
DEZE MANquote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Als de Playboy uitkomt als boek gaat TheKC ze misschien eens lezen.
Ja, als ik een vrouw nakijk wil ik ook een mooit uitzicht hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee man, als ik een vrouw aankijk wil ik ook de full package.
Harde sig vriendje.quote:
HAHA VROUWEN LOPEN BIJ JE WEG.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, als ik een vrouw nakijk wil ik ook een mooit uitzicht hebben.
Ik moest lachen.quote:
Jij doet niet aan snowballen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, maar als als ze klaar is met pijpen en ze gaat eten voor me maken wel.
Hier, zie je wel dat ik niet de enige benquote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOH waarom denk je dat die smiley erachter staat?
Nee, ze stappen op mij af en als ze weggaan kijk ik niet meer naar het verleden, maar naar de toekomst.quote:
Beter gaat ze eerst haar handen wassen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Point taken.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, bemoei jij je er even mee, goeie man.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hier, zie je wel dat ik niet de enige ben. Je kunt niet alles op een smiley afgeven want zo te zien snapt bijna niemand dat hier
.
Jouw vriendin doet pijpen met haar handen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter gaat ze eerst haar handen wassen.
Ja, succes d'rmee.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef reetveter het volgende:
Trouwens, je ken die shit gewoon op internet opzoeken of het wolvendagen of wolfsdagen is.
Mensen die geen voorkeur hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef Bragi het volgende:
Mensen die per se kiezen tussen borsten en konten.Gewoon allebei, vriendjes.
Haha, Chai gebruikt haar handen niet bij het pijpen!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jouw vriendin doet pijpen met haar handen?
Hoe eet ze dan?
Met haar mond.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jouw vriendin doet pijpen met haar handen?
Hoe eet ze dan?
Ik bedoel met die post alleen dat het niet zo gek is dat ik het niet merkquote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, bemoei jij je er even mee, goeie man.
Hoezo jouw penis is toch niet vies en gewoon vers gewassen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter gaat ze eerst haar handen wassen.
Zo lang ik niet hoef te kiezen vind ik beide best. Waarom zou je een voorkeur moeten hebben als het beide lekker is?quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
Salatrel, geef me eens wat back-up man.
Iedereen zit te haten op konten.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef Salatrel het volgende:
mannen die op innerlijk letten
de kont is belangrijk
Big turnoff.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, Chai gebruikt haar handen niet bij het pijpen!
Wat jij wilt.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoel met die post alleen dat het niet zo gek is dat ik het niet merk. Dat jij wat met pi's of smiley's bedoelt zien de anderen gewoon niet.
In before "/care".quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoel met die post alleen dat het niet zo gek is dat ik het niet merk. Dat jij wat met pi's of smiley's bedoelt zien de anderen gewoon niet.
Tuurlijk niet. Mannen en hygiene.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo jouw penis is toch niet vies en gewoon vers gewassen?
En anders, bah.
Jonge waarom vergeet je mij, KONTMAN.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
Salatrel, geef me eens wat back-up man.
Iedereen zit te haten op konten.
Toch goed gegokt. "Wat jij wilt" is vrij vertaald ook een "/care".quote:
Hoezo? Zij slurpt dat er toch af? Beetje water lopen verknoeien.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo jouw penis is toch niet vies en gewoon vers gewassen?
En anders, bah.
Ja BobbyB kwispelt zeker ook alleen maar na het pissen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Mannen en hygiene.![]()
Doe niet alsof jij daar ook maar iets van af weet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Toch goed gegokt. "Wat jij wilt" is vrij vertaald ook een "/care".
Jij bent ook niet altijd alles.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIe onverschilligheids mode is ook niet alles hoor. Ik zeg het alleen maar.
Je begon zo goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
NATUURLIJK! IK WIST DAT IK EEN ZEER BELANGRIJK PERSOON AAN HET VERGETEN WAS.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge waarom vergeet je mij, KONTMAN.
Keuzes maken hoort bij het leven, Bragi.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo lang ik niet hoef te kiezen vind ik beide best. Waarom zou je een voorkeur moeten hebben als het beide lekker is?
Vrouwen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja BobbyB kwispelt zeker ook alleen maar na het pissen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ja 3-0, Nederland gaat zo keihard verliezen van Brazilië.![]()
Tot nu toe zat jij er alleen maar gigantisch naast met je voorspellingen, Johanna.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ja 3-0, Nederland gaat zo keihard verliezen van Brazilië.![]()
Dan zeg je dat toch gewoon tegen me?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jij bent ook niet altijd alles.
Tik em aan =$ MET JE KONT. KONTBOKSquote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
NATUURLIJK! IK WIST DAT IK EEN ZEER BELANGRIJK PERSOON AAN HET VERGETEN WAS.
Kontmans united.
Je hebt x fout geschreven.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tot nu toe zat jij er alleen maar gigantisch naast met je voorspellingen, Johanna.
Als ik niet hoef te kiezen, kies ik niet. Noem het lui, ik noem het simpel. En waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keuzes maken hoort bij het leven, Bragi.
I just did.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch gewoon tegen me?
ik ben haske hie.. hyge... ik ben haske schoon!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
*kontboks doet*quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tik em aan =$ MET JE KONT. KONTBOKS
Ja qua scores misschien, maar niet wat winnaar / verliezer betreft.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tot nu toe zat jij er alleen maar gigantisch naast met je voorspellingen, Johanna.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tik em aan =$ MET JE KONT. KONTBOKS
quote:
Je bent even goed als een inktvis.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja qua scores misschien, maar niet wat winnaar / verliezer betreft.
Zelfs dan niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja BobbyB kwispelt zeker ook alleen maar na het pissen.
Ja, omdat je gelijk in de verdediging schoot en het over mij ging hebben. Als je het normaal tegen me zegt in een andere context zou ik er ook geen problemen mee hebben, netzoals nu dus. Je voelt je gelijk aangevallen terwijl ik gewoon wat zei hoor.quote:
Jaaaa sure. Je hebt iig geen quotes van mij bij de hand waaraan te zien is dat ik er enorm naast zit.quote:
Ben je een beetje laat mee, denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haal weg please.Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn.
Gedaan, maar alleen omdat jij mij nog steeds pics van je kont en tieten moet sturen, heb je beloofd!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haal weg please.Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn.
't Is de puberteit.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, omdat je gelijk in de verdediging schoot en het over mij ging hebben. Als je het normaal tegen me zegt in een andere context zou ik er ook geen problemen mee hebben, netzoals nu dus. Je voelt je gelijk aangevallen terwijl ik gewoon wat zei hoor.
quote:
Jawel, hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met haar tweelingzusje. Dan springen ze zo in de lucht met hun kont tegen elkaar.Ik en mijn BF deden dat ook, want meisjes kunnen dat niet zo met hun tieten zoals jongens wel kunnen.
tuuurlijk welquote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Chai het volgende:
want meisjes kunnen dat niet zo met hun tieten zoals jongens wel kunnen.
Dat.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
Trouwens, hoe kansloos is het om een meisje af te wijzen op te weinig borst of kont.
GODVERDOMMEquote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met haar tweelingzusje. Dan springen ze zo in de lucht met hun kont tegen elkaar.Ik en mijn BF deden dat ook, want meisjes kunnen dat niet zo met hun tieten zoals jongens wel kunnen.
317 nuquote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee, denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarmee?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet afwijzen hoor, maar ik vind meisjes zonder kont of borst(maar dan vooral kont) gewoon niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
Trouwens, hoe kansloos is het om een meisje af te wijzen op te weinig borst of kont.
PLEUN PLEUN PLEUN PLEUN PLEUNquote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarmee?Als je mijn naam googlet ben ik nog steeds niet te vinden, maar ik wil dat mijn naam liever ook zo mogelijk genoemd wordt hier.
Ja ik heb laatst al pics gemaakt in kleding dus dan heb je al een beeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gedaan, maar alleen omdat jij mij nog steeds pics van je kont en tieten moet sturen, heb je beloofd!
quote:
Ook niet. Moet wat doen om de vooroordelen van Fas staande te houden.quote:
Omdat je zei: "Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn". En hij postte alleen je voornaam en die is dus, zoals je ziet bij m'n plaatje, nog steeds veelvuldig terug te vinden hier.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarmee?Als je mijn naam googlet ben ik nog steeds niet te vinden, maar ik wil dat mijn naam liever ook zo mogelijk genoemd wordt hier.
Hey hoi. Wie ben jij, meisje?quote:
Je tieten ergens tegenaan stoten doet gewoon pijn. Dat is fysiek.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij zou een jongen met een pik van 3 cm nooit afwijzen.
"Want dat doet pijn"?
Bij mij link je naar:quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
Trouwens Bragi bij mij is die 'gewone' link tussen img tags wel een afbeelding? Ook in de quotes.
SHIT IS AAN! POST FOTO'S VAN HAAR!!1!quote:
Ja maar gelukkig vind je met mijn voornaam icm achternaam niets. Maar nevermind.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je zei: "Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn". En hij postte alleen je voornaam en die is dus, zoals je ziet bij m'n plaatje, nog steeds veelvuldig terug te vinden hier.
Naja ik ook niet, daarom is mijn huidige vriendin ook laatste keus geworden.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet afwijzen hoor, maar ik vind meisjes zonder kont of borst(maar dan vooral kont) gewoon niet aantrekkelijk.
quote:
En je lul is niet fysiek?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je tieten ergens tegenaan stoten doet gewoon pijn. Dat is fysiek.
Heeft ze geen big ass? of super nice tits?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja ik ook niet, daarom is mijn huidige vriendin ook laatste keus geworden.
Oh nou deze moest er staan.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bij mij link je naar:
http://www.quizlet.nl/qui(...)ils.php?winner=69603
quote:
Weinig tieten.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nou deze moest er staan.
[ afbeelding ]
Wel een mooi kontje, maar weinig tiet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft ze geen big ass? of super nice tits?
Mijne gelukkig ook nietquote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig vind je met mijn voornaam icm achternaam niets. Maar nevermind.
AA?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel een mooi kontje, maar weinig tiet.
Dan is Mozy in ieder geval gezegend met 3cm+.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Eentje van 3 cm ga ik niet aanraken nee.Dus dat is dan innerlijke pijn niet fysiek.
Kieskeurige snol. Die jongen wil ook aandacht en liefde.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Eentje van 3 cm ga ik niet aanraken nee.Dus dat is dan innerlijke pijn niet fysiek.
Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel een mooi kontje, maar weinig tiet.
Ja dat krijgt ie dan maar van zn moeder.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kieskeurige snol. Die jongen wil ook aandacht en liefde.
Jongens hebben geen aandacht en liefde nodig. Enkel vuisten en haat.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kieskeurige snol. Die jongen wil ook aandacht en liefde.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat krijgt ie dan maar van zn moeder.
Omdat m'n exen allebei wel hadden.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens hebben geen aandacht en liefde nodig. Enkel vuisten en haat.
Ik zal jou eens vuisten en haat geven.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens hebben geen aandacht en liefde nodig. Enkel vuisten en haat.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]VERZUURD ALARM! VERZUURD ALARM![ afbeelding ]
Do it.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal jou eens vuisten en haat geven.
Maar hoeveel is weinig dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal jou eens vuisten en haat geven.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]VERZUURD ALARM! VERZUURD ALARM![ afbeelding ]
Nee, maar gelukkig ook geen platte.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar, heeft je huidige een betere ass dan je exen?
0-4?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
Wat denken jullie dat Nederland - Brazilië gaat worden dan? ihihihihih
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:ihihihihih
Zo jammer dat Ponthe niet mee doet. Die had sowieso fabiano op de kast gekregen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef Bragi het volgende:
Als Luis Fabiano, Felipe Melo en Juan ook even geel krijgen.Vooral die eerste.
Ein richtige und starke Sieg fur die Niederlandische Mannschaft, wer hard gekampft hat, doch stark met dem Robben und Von Bommel an das Ruhr.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
Que?quote:
Hmm, 2 - 1 voor Brazilie of zo.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
nederland verliest dikquote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
Voor Nederland dus?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef Bragi het volgende:
1-2 of 2-1 na verlenging. Vooralsnog neig ik naar 2-1.
Waarom wil je dat zo graag weten? Je hebt nu ook al drie keer in twee dagen naar AA gevraagd. Wats met dat? Onzeker?quote:
Ja.quote:
Oh, gewoon A.quote:
Dan heb je het nog gemist met haar obsessie over wat mannen met hun pik doen na het zeiken.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Je hebt nu ook al drie keer in twee dagen naar AA gevraagd. Wats met dat? Onzeker?
Ze heeft niks om onzeker over te zijn hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Je hebt nu ook al drie keer in twee dagen naar AA gevraagd. Wats met dat? Onzeker?
Nee nieuwsgierig.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pics.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft niks om onzeker over te zijn hoor.
Ik heb zoveel obsessies.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan heb je het nog gemist met haar obsessie over wat mannen met hun pik doen na het zeiken.
Op zich wel, maar een handvol is wel fijner.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee nieuwsgierig.![]()
En nee ik heb dat niet, maar vraag me af of je daar nog iets van voelt zeg maar.
Weet je wat de beste maten zijn?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind cupmaten sowieso niet echt een goede graadmeter wat dat betreft. Omdat zoals al eerder gezegd is heel veel meiden een verkeerde maat dragen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Waarom wil jij dat soort shit eigenlijk allemaal weten?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
Zal ik gelijk maar even verder gaan met een nieuwe obsessie.Kun je als man nog presteren als je bezopen bent? Of komt dat maar weinig voor?
.
Ik verwacht niet dat je veel antwoord gaat krijgen hier op.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
Zal ik gelijk maar even verder gaan met een nieuwe obsessie.Kun je als man nog presteren als je bezopen bent? Of komt dat maar weinig voor?
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet je wat de beste maten zijn?Hahah.Yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want? Dat weet je toch van jezelf?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je veel antwoord gaat krijgen hier op.
Ik had vanmiddag 2-1 en voor nu 3-0quote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Bragi het volgende:
Beter maakt Chili er nog een voor mijn poule.
Ik zat er ook nét naast met m'n 3-1 van vanmiddag.
Lul.quote:
Jawel. Maar ligt er wel aan hoe erg. Te erg kan ik wel doorgaan maar dan kan die zo ineens verslappen of ik kom gewoon nietquote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
.
Niet iedereen heeft dat gedaan en niet iedereen wil daar antwoord op geven.quote:
Wow een serieus antwoord. Thnx.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel. Maar ligt er wel aan hoe erg. Te erg kan ik wel doorgaan maar dan kan die zo ineens verslappen of ik kom gewoon niet.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
En? Het antwoord is zeker nee, want als het ja was had je dat hier trots gepost.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel. Maar ligt er wel aan hoe erg. Te erg kan ik wel doorgaan maar dan kan die zo ineens verslappen of ik kom gewoon niet.
Maar ik vond gewoon algemene antwoorden ook goed hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat gedaan en niet iedereen wil daar antwoord op geven.Lekker ongeremd online praten over seks doe je maar met Allure en wd.
HOE DURF JE DAAROVER TE PRATENquote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik vond gewoon algemene antwoorden ook goed hoor.
Ik ook niet.quote:
Hoe ben jij in bed als je wat gedronken hebt?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik vond gewoon algemene antwoorden ook goed hoor.
quote:
Goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet.!
[..]
Hoe ben jij in bed als je wat gedronken hebt?
Ohja?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed.Tenzij echt heel veel, maar dat is nooit omdat medicijnen.
Dan juist beter.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja.
Chai is goed in bed, zelfs als ze wat op heeft.
Als je dat weet, waarom zorg je dan niet dat je altijd een glas wijn ophebt voordat we gaan slapen?quote:
Net zoals Mart Smeets van de TV af aub. Heb ik eindelijk Nederland 1/2/3 in HD zie ik oud vel.quote:
Ik zou het niet weten want ik ben nooit bezopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
.
Medicijnen?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed.Tenzij echt heel veel, maar dat is nooit omdat medicijnen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je dat weet, waarom zorg je dan niet dat je altijd een glas wijn ophebt voordat we gaan slapen?
haha iemand heeft de toetsen omgedraaid.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
je keek oh, en druk eens op f13
Dan hou je je mond tenminste eens dicht, zeker.quote:
FFFFFUUUU ik keek echtquote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan hou je je mond tenminste eens dicht, zeker.
ZE PRAAT ALTIJD.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan hou je je mond tenminste eens dicht, zeker.
Op de Mac heb je gewoon een F13. Tot F19 dacht ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ok, duidelijk.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Om mij te pesten?
Oke, je krijgt kutstraf.
quote:
Nee hoor. Tot F12 hier.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de Mac heb je gewoon een F13. Tot F19 dacht ik.
ja, maar ik ben geen homo.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de Mac heb je gewoon een F13. Tot F19 dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |