GODVERDOMMEquote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met haar tweelingzusje. Dan springen ze zo in de lucht met hun kont tegen elkaar.Ik en mijn BF deden dat ook, want meisjes kunnen dat niet zo met hun tieten zoals jongens wel kunnen.
317 nuquote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee, denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarmee?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet afwijzen hoor, maar ik vind meisjes zonder kont of borst(maar dan vooral kont) gewoon niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
Trouwens, hoe kansloos is het om een meisje af te wijzen op te weinig borst of kont.
PLEUN PLEUN PLEUN PLEUN PLEUNquote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarmee?Als je mijn naam googlet ben ik nog steeds niet te vinden, maar ik wil dat mijn naam liever ook zo mogelijk genoemd wordt hier.
Ja ik heb laatst al pics gemaakt in kleding dus dan heb je al een beeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gedaan, maar alleen omdat jij mij nog steeds pics van je kont en tieten moet sturen, heb je beloofd!
quote:
Ook niet. Moet wat doen om de vooroordelen van Fas staande te houden.quote:
Omdat je zei: "Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn". En hij postte alleen je voornaam en die is dus, zoals je ziet bij m'n plaatje, nog steeds veelvuldig terug te vinden hier.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarmee?Als je mijn naam googlet ben ik nog steeds niet te vinden, maar ik wil dat mijn naam liever ook zo mogelijk genoemd wordt hier.
Hey hoi. Wie ben jij, meisje?quote:
Je tieten ergens tegenaan stoten doet gewoon pijn. Dat is fysiek.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij zou een jongen met een pik van 3 cm nooit afwijzen.
"Want dat doet pijn"?
Bij mij link je naar:quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
Trouwens Bragi bij mij is die 'gewone' link tussen img tags wel een afbeelding? Ook in de quotes.
SHIT IS AAN! POST FOTO'S VAN HAAR!!1!quote:
Ja maar gelukkig vind je met mijn voornaam icm achternaam niets. Maar nevermind.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je zei: "Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn". En hij postte alleen je voornaam en die is dus, zoals je ziet bij m'n plaatje, nog steeds veelvuldig terug te vinden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |