Wat jij wilt.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoel met die post alleen dat het niet zo gek is dat ik het niet merk. Dat jij wat met pi's of smiley's bedoelt zien de anderen gewoon niet.
In before "/care".quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoel met die post alleen dat het niet zo gek is dat ik het niet merk. Dat jij wat met pi's of smiley's bedoelt zien de anderen gewoon niet.
Tuurlijk niet. Mannen en hygiene.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo jouw penis is toch niet vies en gewoon vers gewassen?
En anders, bah.
Jonge waarom vergeet je mij, KONTMAN.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
Salatrel, geef me eens wat back-up man.
Iedereen zit te haten op konten.
Toch goed gegokt. "Wat jij wilt" is vrij vertaald ook een "/care".quote:
Hoezo? Zij slurpt dat er toch af? Beetje water lopen verknoeien.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo jouw penis is toch niet vies en gewoon vers gewassen?
En anders, bah.
Ja BobbyB kwispelt zeker ook alleen maar na het pissen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Mannen en hygiene.![]()
Doe niet alsof jij daar ook maar iets van af weet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Toch goed gegokt. "Wat jij wilt" is vrij vertaald ook een "/care".
Jij bent ook niet altijd alles.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIe onverschilligheids mode is ook niet alles hoor. Ik zeg het alleen maar.
Je begon zo goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
NATUURLIJK! IK WIST DAT IK EEN ZEER BELANGRIJK PERSOON AAN HET VERGETEN WAS.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge waarom vergeet je mij, KONTMAN.
Keuzes maken hoort bij het leven, Bragi.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo lang ik niet hoef te kiezen vind ik beide best. Waarom zou je een voorkeur moeten hebben als het beide lekker is?
Vrouwen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja BobbyB kwispelt zeker ook alleen maar na het pissen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ja 3-0, Nederland gaat zo keihard verliezen van Brazilië.![]()
Tot nu toe zat jij er alleen maar gigantisch naast met je voorspellingen, Johanna.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ja 3-0, Nederland gaat zo keihard verliezen van Brazilië.![]()
Dan zeg je dat toch gewoon tegen me?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jij bent ook niet altijd alles.
Tik em aan =$ MET JE KONT. KONTBOKSquote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
NATUURLIJK! IK WIST DAT IK EEN ZEER BELANGRIJK PERSOON AAN HET VERGETEN WAS.
Kontmans united.
Je hebt x fout geschreven.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tot nu toe zat jij er alleen maar gigantisch naast met je voorspellingen, Johanna.
Als ik niet hoef te kiezen, kies ik niet. Noem het lui, ik noem het simpel. En waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keuzes maken hoort bij het leven, Bragi.
I just did.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch gewoon tegen me?
ik ben haske hie.. hyge... ik ben haske schoon!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
*kontboks doet*quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tik em aan =$ MET JE KONT. KONTBOKS
Ja qua scores misschien, maar niet wat winnaar / verliezer betreft.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tot nu toe zat jij er alleen maar gigantisch naast met je voorspellingen, Johanna.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tik em aan =$ MET JE KONT. KONTBOKS
quote:
Je bent even goed als een inktvis.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja qua scores misschien, maar niet wat winnaar / verliezer betreft.
Zelfs dan niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja BobbyB kwispelt zeker ook alleen maar na het pissen.
Ja, omdat je gelijk in de verdediging schoot en het over mij ging hebben. Als je het normaal tegen me zegt in een andere context zou ik er ook geen problemen mee hebben, netzoals nu dus. Je voelt je gelijk aangevallen terwijl ik gewoon wat zei hoor.quote:
Jaaaa sure. Je hebt iig geen quotes van mij bij de hand waaraan te zien is dat ik er enorm naast zit.quote:
Ben je een beetje laat mee, denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haal weg please.Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn.
Gedaan, maar alleen omdat jij mij nog steeds pics van je kont en tieten moet sturen, heb je beloofd!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haal weg please.Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn.
't Is de puberteit.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, omdat je gelijk in de verdediging schoot en het over mij ging hebben. Als je het normaal tegen me zegt in een andere context zou ik er ook geen problemen mee hebben, netzoals nu dus. Je voelt je gelijk aangevallen terwijl ik gewoon wat zei hoor.
quote:
Jawel, hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met haar tweelingzusje. Dan springen ze zo in de lucht met hun kont tegen elkaar.Ik en mijn BF deden dat ook, want meisjes kunnen dat niet zo met hun tieten zoals jongens wel kunnen.
tuuurlijk welquote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Chai het volgende:
want meisjes kunnen dat niet zo met hun tieten zoals jongens wel kunnen.
Dat.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
Trouwens, hoe kansloos is het om een meisje af te wijzen op te weinig borst of kont.
GODVERDOMMEquote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met haar tweelingzusje. Dan springen ze zo in de lucht met hun kont tegen elkaar.Ik en mijn BF deden dat ook, want meisjes kunnen dat niet zo met hun tieten zoals jongens wel kunnen.
317 nuquote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee, denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarmee?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet afwijzen hoor, maar ik vind meisjes zonder kont of borst(maar dan vooral kont) gewoon niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
Trouwens, hoe kansloos is het om een meisje af te wijzen op te weinig borst of kont.
PLEUN PLEUN PLEUN PLEUN PLEUNquote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarmee?Als je mijn naam googlet ben ik nog steeds niet te vinden, maar ik wil dat mijn naam liever ook zo mogelijk genoemd wordt hier.
Ja ik heb laatst al pics gemaakt in kleding dus dan heb je al een beeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gedaan, maar alleen omdat jij mij nog steeds pics van je kont en tieten moet sturen, heb je beloofd!
quote:
Ook niet. Moet wat doen om de vooroordelen van Fas staande te houden.quote:
Omdat je zei: "Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn". En hij postte alleen je voornaam en die is dus, zoals je ziet bij m'n plaatje, nog steeds veelvuldig terug te vinden hier.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarmee?Als je mijn naam googlet ben ik nog steeds niet te vinden, maar ik wil dat mijn naam liever ook zo mogelijk genoemd wordt hier.
Hey hoi. Wie ben jij, meisje?quote:
Je tieten ergens tegenaan stoten doet gewoon pijn. Dat is fysiek.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij zou een jongen met een pik van 3 cm nooit afwijzen.
"Want dat doet pijn"?
Bij mij link je naar:quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
Trouwens Bragi bij mij is die 'gewone' link tussen img tags wel een afbeelding? Ook in de quotes.
SHIT IS AAN! POST FOTO'S VAN HAAR!!1!quote:
Ja maar gelukkig vind je met mijn voornaam icm achternaam niets. Maar nevermind.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je zei: "Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn". En hij postte alleen je voornaam en die is dus, zoals je ziet bij m'n plaatje, nog steeds veelvuldig terug te vinden hier.
Naja ik ook niet, daarom is mijn huidige vriendin ook laatste keus geworden.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet afwijzen hoor, maar ik vind meisjes zonder kont of borst(maar dan vooral kont) gewoon niet aantrekkelijk.
quote:
En je lul is niet fysiek?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je tieten ergens tegenaan stoten doet gewoon pijn. Dat is fysiek.
Heeft ze geen big ass? of super nice tits?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja ik ook niet, daarom is mijn huidige vriendin ook laatste keus geworden.
Oh nou deze moest er staan.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bij mij link je naar:
http://www.quizlet.nl/qui(...)ils.php?winner=69603
quote:
Weinig tieten.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nou deze moest er staan.
[ afbeelding ]
Wel een mooi kontje, maar weinig tiet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft ze geen big ass? of super nice tits?
Mijne gelukkig ook nietquote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig vind je met mijn voornaam icm achternaam niets. Maar nevermind.
AA?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel een mooi kontje, maar weinig tiet.
Dan is Mozy in ieder geval gezegend met 3cm+.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Eentje van 3 cm ga ik niet aanraken nee.Dus dat is dan innerlijke pijn niet fysiek.
Kieskeurige snol. Die jongen wil ook aandacht en liefde.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Eentje van 3 cm ga ik niet aanraken nee.Dus dat is dan innerlijke pijn niet fysiek.
Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel een mooi kontje, maar weinig tiet.
Ja dat krijgt ie dan maar van zn moeder.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kieskeurige snol. Die jongen wil ook aandacht en liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |