Je hebt x fout geschreven.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tot nu toe zat jij er alleen maar gigantisch naast met je voorspellingen, Johanna.
Als ik niet hoef te kiezen, kies ik niet. Noem het lui, ik noem het simpel. En waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keuzes maken hoort bij het leven, Bragi.
I just did.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch gewoon tegen me?
ik ben haske hie.. hyge... ik ben haske schoon!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Mannen en hygiene.![]()
*kontboks doet*quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tik em aan =$ MET JE KONT. KONTBOKS
Ja qua scores misschien, maar niet wat winnaar / verliezer betreft.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tot nu toe zat jij er alleen maar gigantisch naast met je voorspellingen, Johanna.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tik em aan =$ MET JE KONT. KONTBOKS
quote:
Je bent even goed als een inktvis.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja qua scores misschien, maar niet wat winnaar / verliezer betreft.
Zelfs dan niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja BobbyB kwispelt zeker ook alleen maar na het pissen.
Ja, omdat je gelijk in de verdediging schoot en het over mij ging hebben. Als je het normaal tegen me zegt in een andere context zou ik er ook geen problemen mee hebben, netzoals nu dus. Je voelt je gelijk aangevallen terwijl ik gewoon wat zei hoor.quote:
Jaaaa sure. Je hebt iig geen quotes van mij bij de hand waaraan te zien is dat ik er enorm naast zit.quote:
Ben je een beetje laat mee, denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haal weg please.Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn.
Gedaan, maar alleen omdat jij mij nog steeds pics van je kont en tieten moet sturen, heb je beloofd!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haal weg please.Ik wil mijn naam zuiveren en zeker weten niet op google te vinden zijn.
't Is de puberteit.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, omdat je gelijk in de verdediging schoot en het over mij ging hebben. Als je het normaal tegen me zegt in een andere context zou ik er ook geen problemen mee hebben, netzoals nu dus. Je voelt je gelijk aangevallen terwijl ik gewoon wat zei hoor.
quote:
Jawel, hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met haar tweelingzusje. Dan springen ze zo in de lucht met hun kont tegen elkaar.Ik en mijn BF deden dat ook, want meisjes kunnen dat niet zo met hun tieten zoals jongens wel kunnen.
tuuurlijk welquote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Chai het volgende:
want meisjes kunnen dat niet zo met hun tieten zoals jongens wel kunnen.
Dat.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
Trouwens, hoe kansloos is het om een meisje af te wijzen op te weinig borst of kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |