Wat jij wilt.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoel met die post alleen dat het niet zo gek is dat ik het niet merk. Dat jij wat met pi's of smiley's bedoelt zien de anderen gewoon niet.
In before "/care".quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoel met die post alleen dat het niet zo gek is dat ik het niet merk. Dat jij wat met pi's of smiley's bedoelt zien de anderen gewoon niet.
Tuurlijk niet. Mannen en hygiene.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo jouw penis is toch niet vies en gewoon vers gewassen?
En anders, bah.
Jonge waarom vergeet je mij, KONTMAN.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
Salatrel, geef me eens wat back-up man.
Iedereen zit te haten op konten.
Toch goed gegokt. "Wat jij wilt" is vrij vertaald ook een "/care".quote:
Hoezo? Zij slurpt dat er toch af? Beetje water lopen verknoeien.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo jouw penis is toch niet vies en gewoon vers gewassen?
En anders, bah.
Ja BobbyB kwispelt zeker ook alleen maar na het pissen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Mannen en hygiene.![]()
Doe niet alsof jij daar ook maar iets van af weet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Toch goed gegokt. "Wat jij wilt" is vrij vertaald ook een "/care".
Jij bent ook niet altijd alles.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIe onverschilligheids mode is ook niet alles hoor. Ik zeg het alleen maar.
Je begon zo goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
NATUURLIJK! IK WIST DAT IK EEN ZEER BELANGRIJK PERSOON AAN HET VERGETEN WAS.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge waarom vergeet je mij, KONTMAN.
Keuzes maken hoort bij het leven, Bragi.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo lang ik niet hoef te kiezen vind ik beide best. Waarom zou je een voorkeur moeten hebben als het beide lekker is?
Vrouwen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja BobbyB kwispelt zeker ook alleen maar na het pissen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ja 3-0, Nederland gaat zo keihard verliezen van Brazilië.![]()
Tot nu toe zat jij er alleen maar gigantisch naast met je voorspellingen, Johanna.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ja 3-0, Nederland gaat zo keihard verliezen van Brazilië.![]()
Dan zeg je dat toch gewoon tegen me?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jij bent ook niet altijd alles.
Tik em aan =$ MET JE KONT. KONTBOKSquote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
NATUURLIJK! IK WIST DAT IK EEN ZEER BELANGRIJK PERSOON AAN HET VERGETEN WAS.
Kontmans united.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |