Jongens hebben geen aandacht en liefde nodig. Enkel vuisten en haat.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kieskeurige snol. Die jongen wil ook aandacht en liefde.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat krijgt ie dan maar van zn moeder.
Omdat m'n exen allebei wel hadden.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens hebben geen aandacht en liefde nodig. Enkel vuisten en haat.
Ik zal jou eens vuisten en haat geven.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens hebben geen aandacht en liefde nodig. Enkel vuisten en haat.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]VERZUURD ALARM! VERZUURD ALARM![ afbeelding ]
Do it.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal jou eens vuisten en haat geven.
Maar hoeveel is weinig dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal jou eens vuisten en haat geven.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]VERZUURD ALARM! VERZUURD ALARM![ afbeelding ]
Nee, maar gelukkig ook geen platte.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar, heeft je huidige een betere ass dan je exen?
0-4?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
Wat denken jullie dat Nederland - Brazilië gaat worden dan? ihihihihih
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:ihihihihih
Zo jammer dat Ponthe niet mee doet. Die had sowieso fabiano op de kast gekregen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef Bragi het volgende:
Als Luis Fabiano, Felipe Melo en Juan ook even geel krijgen.Vooral die eerste.
Ein richtige und starke Sieg fur die Niederlandische Mannschaft, wer hard gekampft hat, doch stark met dem Robben und Von Bommel an das Ruhr.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
Que?quote:
Hmm, 2 - 1 voor Brazilie of zo.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
nederland verliest dikquote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
Voor Nederland dus?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef Bragi het volgende:
1-2 of 2-1 na verlenging. Vooralsnog neig ik naar 2-1.
Waarom wil je dat zo graag weten? Je hebt nu ook al drie keer in twee dagen naar AA gevraagd. Wats met dat? Onzeker?quote:
Ja.quote:
Oh, gewoon A.quote:
Dan heb je het nog gemist met haar obsessie over wat mannen met hun pik doen na het zeiken.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Je hebt nu ook al drie keer in twee dagen naar AA gevraagd. Wats met dat? Onzeker?
Ze heeft niks om onzeker over te zijn hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Je hebt nu ook al drie keer in twee dagen naar AA gevraagd. Wats met dat? Onzeker?
Nee nieuwsgierig.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pics.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft niks om onzeker over te zijn hoor.
Ik heb zoveel obsessies.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan heb je het nog gemist met haar obsessie over wat mannen met hun pik doen na het zeiken.
Op zich wel, maar een handvol is wel fijner.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee nieuwsgierig.![]()
En nee ik heb dat niet, maar vraag me af of je daar nog iets van voelt zeg maar.
Weet je wat de beste maten zijn?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind cupmaten sowieso niet echt een goede graadmeter wat dat betreft. Omdat zoals al eerder gezegd is heel veel meiden een verkeerde maat dragen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Waarom wil jij dat soort shit eigenlijk allemaal weten?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
Zal ik gelijk maar even verder gaan met een nieuwe obsessie.Kun je als man nog presteren als je bezopen bent? Of komt dat maar weinig voor?
.
Ik verwacht niet dat je veel antwoord gaat krijgen hier op.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
Zal ik gelijk maar even verder gaan met een nieuwe obsessie.Kun je als man nog presteren als je bezopen bent? Of komt dat maar weinig voor?
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet je wat de beste maten zijn?Hahah.Yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want? Dat weet je toch van jezelf?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je veel antwoord gaat krijgen hier op.
Ik had vanmiddag 2-1 en voor nu 3-0quote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Bragi het volgende:
Beter maakt Chili er nog een voor mijn poule.
Ik zat er ook nét naast met m'n 3-1 van vanmiddag.
Lul.quote:
Jawel. Maar ligt er wel aan hoe erg. Te erg kan ik wel doorgaan maar dan kan die zo ineens verslappen of ik kom gewoon nietquote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
.
Niet iedereen heeft dat gedaan en niet iedereen wil daar antwoord op geven.quote:
Wow een serieus antwoord. Thnx.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel. Maar ligt er wel aan hoe erg. Te erg kan ik wel doorgaan maar dan kan die zo ineens verslappen of ik kom gewoon niet.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
En? Het antwoord is zeker nee, want als het ja was had je dat hier trots gepost.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel. Maar ligt er wel aan hoe erg. Te erg kan ik wel doorgaan maar dan kan die zo ineens verslappen of ik kom gewoon niet.
Maar ik vond gewoon algemene antwoorden ook goed hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat gedaan en niet iedereen wil daar antwoord op geven.Lekker ongeremd online praten over seks doe je maar met Allure en wd.
HOE DURF JE DAAROVER TE PRATENquote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik vond gewoon algemene antwoorden ook goed hoor.
Ik ook niet.quote:
Hoe ben jij in bed als je wat gedronken hebt?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik vond gewoon algemene antwoorden ook goed hoor.
quote:
Goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet.!
[..]
Hoe ben jij in bed als je wat gedronken hebt?
Ohja?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed.Tenzij echt heel veel, maar dat is nooit omdat medicijnen.
Dan juist beter.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja.
Chai is goed in bed, zelfs als ze wat op heeft.
Als je dat weet, waarom zorg je dan niet dat je altijd een glas wijn ophebt voordat we gaan slapen?quote:
Net zoals Mart Smeets van de TV af aub. Heb ik eindelijk Nederland 1/2/3 in HD zie ik oud vel.quote:
Ik zou het niet weten want ik ben nooit bezopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
.
Medicijnen?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed.Tenzij echt heel veel, maar dat is nooit omdat medicijnen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je dat weet, waarom zorg je dan niet dat je altijd een glas wijn ophebt voordat we gaan slapen?
haha iemand heeft de toetsen omgedraaid.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
je keek oh, en druk eens op f13
Dan hou je je mond tenminste eens dicht, zeker.quote:
FFFFFUUUU ik keek echtquote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan hou je je mond tenminste eens dicht, zeker.
ZE PRAAT ALTIJD.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan hou je je mond tenminste eens dicht, zeker.
Op de Mac heb je gewoon een F13. Tot F19 dacht ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ok, duidelijk.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Om mij te pesten?
Oke, je krijgt kutstraf.
quote:
Nee hoor. Tot F12 hier.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de Mac heb je gewoon een F13. Tot F19 dacht ik.
ja, maar ik ben geen homo.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de Mac heb je gewoon een F13. Tot F19 dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |