Voor Nederland dus?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef Bragi het volgende:
1-2 of 2-1 na verlenging. Vooralsnog neig ik naar 2-1.
Waarom wil je dat zo graag weten? Je hebt nu ook al drie keer in twee dagen naar AA gevraagd. Wats met dat? Onzeker?quote:
Ja.quote:
Oh, gewoon A.quote:
Dan heb je het nog gemist met haar obsessie over wat mannen met hun pik doen na het zeiken.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Je hebt nu ook al drie keer in twee dagen naar AA gevraagd. Wats met dat? Onzeker?
Ze heeft niks om onzeker over te zijn hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Je hebt nu ook al drie keer in twee dagen naar AA gevraagd. Wats met dat? Onzeker?
Nee nieuwsgierig.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pics.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft niks om onzeker over te zijn hoor.
Ik heb zoveel obsessies.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan heb je het nog gemist met haar obsessie over wat mannen met hun pik doen na het zeiken.
Op zich wel, maar een handvol is wel fijner.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee nieuwsgierig.![]()
En nee ik heb dat niet, maar vraag me af of je daar nog iets van voelt zeg maar.
Weet je wat de beste maten zijn?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind cupmaten sowieso niet echt een goede graadmeter wat dat betreft. Omdat zoals al eerder gezegd is heel veel meiden een verkeerde maat dragen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Waarom wil jij dat soort shit eigenlijk allemaal weten?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
Zal ik gelijk maar even verder gaan met een nieuwe obsessie.Kun je als man nog presteren als je bezopen bent? Of komt dat maar weinig voor?
.
Ik verwacht niet dat je veel antwoord gaat krijgen hier op.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
Zal ik gelijk maar even verder gaan met een nieuwe obsessie.Kun je als man nog presteren als je bezopen bent? Of komt dat maar weinig voor?
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet je wat de beste maten zijn?Hahah.Yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want? Dat weet je toch van jezelf?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je veel antwoord gaat krijgen hier op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |