Ik had vanmiddag 2-1 en voor nu 3-0quote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Bragi het volgende:
Beter maakt Chili er nog een voor mijn poule.
Ik zat er ook nét naast met m'n 3-1 van vanmiddag.
Lul.quote:
Jawel. Maar ligt er wel aan hoe erg. Te erg kan ik wel doorgaan maar dan kan die zo ineens verslappen of ik kom gewoon nietquote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
Zal ik gelijk maar even verder gaan met een nieuwe obsessie.Kun je als man nog presteren als je bezopen bent? Of komt dat maar weinig voor?
.
Niet iedereen heeft dat gedaan en niet iedereen wil daar antwoord op geven.quote:
Wow een serieus antwoord. Thnx.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel. Maar ligt er wel aan hoe erg. Te erg kan ik wel doorgaan maar dan kan die zo ineens verslappen of ik kom gewoon niet.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
En? Het antwoord is zeker nee, want als het ja was had je dat hier trots gepost.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel. Maar ligt er wel aan hoe erg. Te erg kan ik wel doorgaan maar dan kan die zo ineens verslappen of ik kom gewoon niet.
Maar ik vond gewoon algemene antwoorden ook goed hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat gedaan en niet iedereen wil daar antwoord op geven.Lekker ongeremd online praten over seks doe je maar met Allure en wd.
HOE DURF JE DAAROVER TE PRATENquote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik vond gewoon algemene antwoorden ook goed hoor.
Ik ook niet.quote:
Hoe ben jij in bed als je wat gedronken hebt?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik vond gewoon algemene antwoorden ook goed hoor.
quote:
Goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet.!
[..]
Hoe ben jij in bed als je wat gedronken hebt?
Ohja?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed.Tenzij echt heel veel, maar dat is nooit omdat medicijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |