hahaquote:Op zondag 27 juni 2010 21:05 schreef reetveter het volgende:
Hehe tering, ik lag vandaag in zoeen badje jeweetz. Alleen lag ik bijna 2 uur lang nagenoeg in dezelfde positie en is mijn borst bruin maar mijn buik niet. Netzo skeel
Zonder Zweedse ondertitels?quote:
xDquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:05 schreef reetveter het volgende:
Hehe tering, ik lag vandaag in zoeen badje jeweetz. Alleen lag ik bijna 2 uur lang nagenoeg in dezelfde positie en is mijn borst bruin maar mijn buik niet. Netzo skeel
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:05 schreef reetveter het volgende:
Oke.quote:
Zie edit, ff google plaatje gezet.quote:
Ja, ik. Alleen die worden met die ¶ en die rare ¥ niet, want dat zijn gewoon fouten.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat. ALsof iemand hier dat kan lezen.
Als die scheve tekens er niet hadden gestaan, en in plaats daarvan de goede letters, had ik het wel kunnen lezen jaquote:
Jij kan Zweedsquote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik. Alleen die worden met die ¶ en die rare ¥ niet, want dat zijn gewoon fouten.
Gast, mijn ouders spreken vloeiend Zweeds. Ik heb Zweedse roots. ïnb4 Skylark die me belachelijk gaat maken om 25% Zweeds zijn.quote:
quote:
Ja ik ben half indisch maar ik spreek ook geen maleisischquote:Op zondag 27 juni 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, mijn ouders spreken vloeiend Zweeds. Ik heb Zweedse roots. ïnb4 Skylark die me belachelijk gaat maken om 25% Zweeds zijn.
Jij kan zweeds???quote:Op zondag 27 juni 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, mijn ouders spreken vloeiend Zweeds. Ik heb Zweedse roots. ïnb4 Skylark die me belachelijk gaat maken om 25% Zweeds zijn.
TIK EM AANquote:Op zondag 27 juni 2010 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik ben half indisch maar ik spreek ook geen maleisisch.
Terecht man, die kankerkneus moet niet zo dichtbij komen met zijn camera.quote:
Dus 1 van jou 4 opa's/oma's is zweeds.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Géniaalquote:
Ja, mijn moeder heeft een cursus gehad en leerde het van mn pa.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus 1 van jou 4 opa's/oma's is zweeds.
En allebei jou ouders zijn native speakers?
Ik vind het zo'n ET taal. Al die Scandinavische talenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder heeft een cursus gehad en leerde het van mn pa.
Ik zal je eens Zweedse woorden toefluisteren.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n ET taal. Al die Scandinavische talen.
THey see me trolliiiin
Ik zal je eens in he tDuits in het oor brallen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je eens Zweedse woorden toefluisteren.
Wel lief dan he?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zal je eens in he tDuits in het oor brallen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je eens Zweedse woorden toefluisteren.
IK ZAL JOU EENS ZWEEDSE WOORDEN TOEFLUISTEREN.quote:
Jij mocht niet meer bij Mozy thuiskomen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
Whehe ik hoorde net de buurvrouw van Mozy heel boos schreeuwen, ze heeft ruzie met de buurman.Ik kan het bijna verstaan.
Nee via de mic.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij mocht niet meer bij Mozy thuiskomen.
Ruzies in het openbaar zijn beschamend.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
Whehe ik hoorde net de overbuurvrouw van Mozy heel boos schreeuwen, ze heeft ruzie met haar zoontje.Ik kan het bijna verstaan.
Webcam/microfoon alles.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij mocht niet meer bij Mozy thuiskomen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:24 schreef Lamon. het volgende:
Oeh, buiten Simba, waar ik nu al een jaar shared custody over heb met mijn ma, neemt zij nu zelf nog een kitten erbij.
Binnenkort is ze op vakantie, dus zit ik misschien wel met 2 van die beestjes.
Maar hij ziet er lief uit.
[ afbeelding ]
Ik wil jouw gezicht dan wel eens zien wanneer hij hem in een paar seconde in elkaar zet en gaat smokenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
Waarschijnlijk gaat ie van: wtf is dit. wat grappig. hoe moet dat?
Ik denk dat ik me kapot lach.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wil jouw gezicht dan wel eens zien wanneer hij hem in een paar seconde in elkaar zet en gaat smoken
Hij is geen kattenmens.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat?
Ik denk dat je beter de prullenbak in kan eigenlijk.
Die hanenkam ziet er niet uit, sorryquote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat?
Sweet.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:24 schreef Lamon. het volgende:
Oeh, buiten Simba, waar ik nu al een jaar shared custody over heb met mijn ma, neemt zij nu zelf nog een kitten erbij.
Binnenkort is ze op vakantie, dus zit ik misschien wel met 2 van die beestjes.
Maar hij ziet er lief uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat?
quote:
Waarom heb je een waterpijp gekochtquote:Op zondag 27 juni 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
Zo ik moet de look van mn vader zn kop zien als die waterpijp binnenkomt.
Wiet natuurlijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.waterpijp-online.nl/winkel/cat/4/nakhla-smaaktabak
oke sletjes, twee smaken, welke
Aardbei sowieso, die is wel lekker... die ander tsja orange?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
Nee daar ben ik mee bezig.quote:
JA HOOOOOOOOOOOO. Die hebben ze niet.quote:
Appel.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
Alrighties, appel ist einz.quote:
Aardbei is zo van haha zie mij standaard zijn. En sinaasappel word ik misselijk vanquote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Aardbei sowieso, die is wel lekker... die ander tsja orange?
DUDEquote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik trek kittens afzeiken erg slecht, dus ik moest wel een TR plaatsen.
Iets is niet voor niets standaard, meestal is dat omdat dat dan over het gemiddelde het lekkerst gevonden wordtquote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alrighties, appel ist einz.
[..]
Aardbei is zo van haha zie mij standaard zijn. En sinaasappel word ik misselijk van
Ik vind katten helemaal niet kut, vind katten juist wel leuk.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
DUDE.
Als iemand katten kutbeesten vindt mag die dat toch zeggen? Ik heb namelijk ook echt helemaal niks met die beesten. Vind ze alleen maar irritant.
Kers.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe gewoon wat je op vakantie ook had joh.
Gadverquote:
Misschien heb ik gewoon iets tegen die domme jank-smiley.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
DUDE.
Als iemand katten kutbeesten vindt mag die dat toch zeggen? Ik heb namelijk ook echt helemaal niks met die beesten. Vind ze alleen maar irritant.
WAT GATVERquote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gadver
Je moet mint doen, dan ruik je meteen lekker fris.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon iets tegen die domme jank-smiley.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:41 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, mijn naam is Tevez en ik kanker die bal van 30 meter vol in de winkelwagen.
De hele sc is verliefd.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
Volgens mij is Lamon. verliefd. [ afbeelding ]
quote:
Haha.quote:
quote:
Met z'n allen aan mijn kleine waterpijp met 1 slang.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef MouzurX het volgende:
Maare WD, fok meet bij jou en dan aan de waterpijp?
Je gebruikt dat ding toch nooit alleen? Of heb ik het nou mis.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met z'n allen aan mijn kleine waterpijp met 1 slang.
Nee, met jou.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gebruikt dat ding toch nooit alleen? Of heb ik het nou mis.
En dat is één...quote:
Eh hoeveel mensen zijn hier nou? maximaal 10.. dan kan dat gewoon hoor... Ik weet niet of jij een half uur lang aan 1 stuk aan dat ding wilt hangen?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met z'n allen aan mijn kleine waterpijp met 1 slang.
Ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh hoeveel mensen zijn hier nou? maximaal 10.. dan kan dat gewoon hoor... Ik weet niet of jij een half uur lang aan 1 stuk aan dat ding wilt hangen?
Lijkt me vrij knap, en irritant voor de anderen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh hoeveel mensen zijn hier nou? maximaal 10.. dan kan dat gewoon hoor... Ik weet niet of jij een half uur lang aan 1 stuk aan dat ding wilt hangen?
Wut?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef reetveter het volgende:
E. zegt:
die demichelis draait als een mamoettanker
Picsquote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
Er zijn vandaag wel spange foto's gemaakt van mijn drooggetrainde body in een zwembadje.
/chuck
Joah die kan ik niet zien.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die worden wel op een hyves geplaatst.
Ik niet.quote:
Dat klopt. Ik zelf op dit moment ook nog niet dus heb geen idee hoe ze eruit zien.quote:
School hierquote:
He die is leuk! We hadden het er toevallig gister over dat we er een zouden willen hebben.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.waterpijpkopen(...)aterpijpkopen-1.html
Kijk een complete set. Wat fijn.
Ik ben nu aan het checken voor 1quote:Op zondag 27 juni 2010 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He die is leuk! We hadden het er toevallig gister over dat we er een zouden willen hebben.
Dat komt later pasquote:
Zoals een wapperende vlag?quote:
Door voor de wasmachinequote:
Ik heb geen 200 euro.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik wil zo'n hele grote, liefst in turquoise
Misschien zou je 'werken' ook eens kunnen proberen.quote:
Ik nu weer wel, deze week mijn eerste loon gekregen.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien zou je 'werken' ook eens kunnen proberen.
Gast wat voor kutwerk doe jij?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Acht uur lang in een zinderend hete loods met veel stof die aan mijn zweet blijft plakken papieren rollen versnijden.
Uh?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Acht uur lang in een zinderend hete loods met veel stof die aan mijn zweet blijft plakken papieren rollen versnijden.
Ik kan mijn eigen tijden bepalen gelukkig.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien zou je 'werken' ook eens kunnen proberen.
quote:
Lijkt mij dat je nooit echt enorm veel zal verdienenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen tijden bepalen gelukkig.
Handig, zeker in de zomer...
Hij stapt in een tijdmachine naar 1830 en gaat daar in een sigarenfabriek werken.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Uh?Wat voor werk doe jij dan? Hoe heet dat?
Ik heb 50 euroquote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik nu weer wel, deze week mijn eerste loon gekregen.Woensdag Primarken.
Het is in het bedrijf waar m'n pa werkt, en ik wil niet voorgetrokken worden dus ik krijg dit lesje nederigheid. Het zijn maar twee weekjes en afzien is goed voor me. En als ik inzet toon en me niet arrogant opstel kan ik misschien een vast administratief baantje daar krijgen voor 1 dag in de week.quote:
Waarom ga je niet werken in een kledingwinkel ofzo nu als vakantiebaantje? Ze zoeken genoeg mensen!quote:
I know.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom ga je niet werken in een kledingwinkel ofzo nu als vakantiebaantje? Ze zoeken genoeg mensen!
WD ging toch bij de H&M werken?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom ga je niet werken in een kledingwinkel ofzo nu als vakantiebaantje? Ze zoeken genoeg mensen!
Vertalen verdient nu 10,- per vertaalde minuut. Ik zal er niet rijk van worden nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je nooit echt enorm veel zal verdienen!
Vakantiebaantjes of echte banen? Hoeveel werk je nu in totaal, per week?quote:
Maar rollen snijden? dat lijkt me nog minder dan pallets sorteren.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is in het bedrijf waar m'n pa werkt, en ik wil niet voorgetrokken worden dus ik krijg dit lesje nederigheid. Het zijn maar twee weekjes en afzien is goed voor me. En als ik inzet toon en me niet arrogant opstel kan ik misschien een vast administratief baantje daar krijgen voor 1 dag in de week.
Nee toch niet. Omdat jij van mijn korting wilde profiteren.quote:
/chuck?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
Er zijn vandaag wel spange foto's gemaakt van mijn drooggetrainde body in een zwembadje.
/chuck
Toch afgewezen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee toch niet. Omdat jij van mijn korting wilde profiteren.
Ik heb toen ook in de vakantiedagen bij mijn paps gewerkt, ook eerst het kut werk gedaan. Na een week mocht ik lekker achter de computer cijfers invoeren en ondertussen fokken.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is in het bedrijf waar m'n pa werkt, en ik wil niet voorgetrokken worden dus ik krijg dit lesje nederigheid. Het zijn maar twee weekjes en afzien is goed voor me. En als ik inzet toon en me niet arrogant opstel kan ik misschien een vast administratief baantje daar krijgen voor 1 dag in de week.
Ik geef bijles, 3 uur per week maar nu voor pww 6 uur per week, ik werk als vakantiebaantje twee weken bij m'n pa van 07.30-16.50 (kwart voor 6 opstaanquote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Vakantiebaantjes of echte banen? Hoeveel werk je nu in totaal, per week?
Whut? Die lui waren toch kneiter positief en hadden je tohc eerder dan de anderen ontvangen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee toch niet. Omdat jij van mijn korting wilde profiteren.
Nu is het AAN.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef MouzurX het volgende:
Als die vlieg die nu al voor de 20ste keer tussen mij en het beeldscherm is doorgevlogen niet heel snel oprot gaan er dingen door de lucht vliegen ..
Het is niet dat je zegt WOOO fucking chill maar het is wel te doen en ik wil me nergens te goed voor voelen. Ik heb ook tijden afgewassen, magazijnwerk gedaan enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar rollen snijden? dat lijkt me nog minder dan pallets sorteren.
Snap ik. Ik heb vorig jaar ook een tijd niks gedaan. Vond het wel prima zoquote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know.Maar ik chill m wel lekker zo.
Yeah, maar er was een ander meisje waar ze nog positiever over waren.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whut? Die lui waren toch kneiter positief en hadden je tohc eerder dan de anderen ontvangen?
Aahh okequote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah, maar er was een ander meisje waar ze nog positiever over waren.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik geef bijles, 3 uur per week maar nu voor pww 6 uur per week, ik werk als vakantiebaantje twee weken bij m'n pa van 07.30-16.50 (kwart voor 6 opstaan) en ik werk bij een horecauitzendbureau.
Oke pff! Goede houding hoor!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is niet dat je zegt WOOO chill maar het is wel te doen en ik wil me nergens te goed voor voelen. Ik heb ook tijden afgewassen, magazijnwerk gedaan enzo.
Balen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah, maar er was een ander meisje waar ze nog positiever over waren.
Gelukkig hoef ik mezelf nog niet op een webcamsletjes site te zetten.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen model en geen baan bij H&M, in 1 week is het allemaal weer ten slechte veranderd?
Halloquote:
Ik dacht dat dat een grapje was.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik mezelf nog niet op een webcamsletjes site te zetten.
hahahah shit is AANquote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Auw... 1-0 voor wd.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hehe, ik werk alleen als het echt nodig is. En mensen die er over zeiken kunnen me watquote:
Ik ook niet, maar het lijkt me wel lachen. je moet alles een keer geprobeerd hebben.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt 'm zelf gebroken vriend.quote:
Van die mensen die in het weekend nooit wat kunnen doen omdat ze moeten werkenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehe, ik werk alleen als het echt nodig is. En mensen die er over zeiken kunnen me wat.
Ik wil niet proberen mijn waardigheid weg te gooien, sorry.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me wel lachen. je moet alles een keer geprobeerd hebben.
Aubergine in je aarsquote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me wel lachen. je moet alles een keer geprobeerd hebben.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef gers het volgende:
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTT vuvuzela's![]()
![]()
Misschien gewoon te voorbarig geweest. Kan gebeuren, boeiend.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen model en geen baan bij H&M, in 1 week is het allemaal weer ten slechte veranderd?
quote:
Haha ik wou zelf al gifje van makenquote:
quote:
Ach ja, dat is jouw keuze toch? Ik heb het eigenlijk niet nodig, maar het sluit goed aan bij mijn studie en ik had toch te veel tijd.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehe, ik werk alleen als het echt nodig is. En mensen die er over zeiken kunnen me wat.
Waardigheid is een filosofisch begrip, daar waag ik me niet aan, zo`n discussie.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil niet proberen mijn waardigheid weg te gooien, sorry.
Whatever you want dude, whatever you want.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waardigheid is een filosofisch begrip, daar waag ik me niet aan, zo`n discussie.
Echt hequote:Op zondag 27 juni 2010 22:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van die mensen die in het weekend nooit wat kunnen doen omdat ze moeten werken![]()
Altijd een enorm gedoe om iets te regelen terwijl bij mij: "hey m kan je ook" ja hoor, welke dag?
Ja daarom.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach ja, dat is jouw keuze toch? Ik heb het eigenlijk niet nodig, maar het sluit goed aan bij mijn studie en ik had toch te veel tijd.
Een indo die verbrandtquote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
Kanker ik ben verbrand, ik voel het. Als ik krab doet het pijn.
Ras.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een indo die verbrandt![]()
Schande voor je ras vriend
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Da's vervelendquote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
ik ben verbrand, ik voel het. Als ik krab doet het pijn.
Als het idd goed aansluit op je studie dan kan het wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach ja, dat is jouw keuze toch? Ik heb het eigenlijk niet nodig, maar het sluit goed aan bij mijn studie en ik had toch te veel tijd.
Ben jij werkeloos?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt heBeter werklozen als ik
Plus werkloos klinkt ook bauss.:
-Dus wat doe jij naast je studie?
-WERKLOOS
Echt je favo smiley datquote:
Insmeren als indoquote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Da's vervelendWaarom heb je je niet (goed) ingesmeerd dan?
Duh.quote:
Ziet em shinen dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Insmeren als indoIk rub mezelf altijd in met zonnebloem olie.
Daar groei je echt niet harder van hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.quote:
En mijn vriendin is gewoon veel bruiner geworden dan mijquote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Planning misschien ook nog.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als het idd goed aansluit op je studie dan kan het wel.
Voor mij..supermarkt en technische bedrijfskunde... naja ik zou eventueel naar verspillingen qua bijv overbodige handelingen kunnen zoeken of de producten anders kunnen neerzetten maarja...
Ik gebruik biologische olijfoliequote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dus jij staat ook wel open voor 3 negerlullen in je poepgat?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kigali.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
En mijn vriendin is gewoon veel bruiner geworden dan mij. En niet eens verbrand wtf wtf. Volgens mij komt ze uit Rwanda ofzo.
Ja soms heb je dat. Ik verbrand sowieso nooit in nederland, daar is de zon niet sterk genoeg voor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
En mijn vriendin is gewoon veel bruiner geworden dan mij. En niet eens verbrand wtf wtf. Volgens mij komt ze uit Rwanda ofzo.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij staat ook wel open voor 3 negerlullen in je poepgat?
quote:
uhhhhhhhhhh dat komt meer omdat we nooit buiten komenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat. Ik verbrand sowieso nooit in nederland, daar is de zon niet sterk genoeg voor.
Jij verband alleen als jij je buiten de dampkring bevind?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat. Ik verbrand sowieso nooit in nederland, daar is de zon niet sterk genoeg voor.
Ik normaal ook niet. Ben nu ook niet echt verbrand ofzo maar wel iets roodquote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja idd..quote:
whaha deze persoon xDquote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
uhhhhhhhhhh dat komt meer omdat we nooit buiten komen
Wat een nutteloze, en vooral ongelooflijk domme opmerking.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij verband alleen als jij je buiten de dampkring bevind?
Hij is werkloos he, krijg je ervan.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een nutteloze, en vooral ongelooflijk domme opmerking.
Minder praten, meer pics van je zusje.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook alleen maar bij jou Laki.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een nutteloze, en vooral ongelooflijk domme opmerking.
Ja ito. De zon is rond de evenaar toch gewoon veel sterker dan in mofo Nederland.quote:
DAT WEET IK TOCH OOK WEL.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ito. De zon is rond de evenaar toch gewoon veel sterker dan in mofo Nederland.
Omdat ik moderator ben op mijn hyves. Je hebt een note er bij? Niet opgevallen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EHJ TLICIOUZ. Waarom heb je mijn reactie verwijderd
Haha, mijne staat er nog, bitch.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EHJ TLICIOUZ. Waarom heb je mijn reactie verwijderd
Sorry, ik heb gelogen over mijn naam. Ik heet geen Erben.quote:
Ik zei toch meer. Of dr msn.quote:
itoquote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ito. De zon is rond de evenaar toch gewoon veel sterker dan in mofo Nederland.
Staat de as van de aarde niet gedraaid dus op bepaalde momenten is hij sterker in nederland dan rond de evenaar?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schandaligquote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik moderator ben op mijn hyves. Je hebt een note er bij? Niet opgevallen?
Nee, jouwne was een krabbel. Die van mij was een reactie op haar fotoquote:
Doe maar niet, krijg je longontsteking.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef Lamon. het volgende:
Bored now, perenijsje, laatste afl. van How I met you mother kijken en slapen, met de airco op max.
Dat meende je toch niet he?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schandalig. Vond je hem niet leuk
?
[..]
Nee, jouwne was een krabbel. Die van mij was een reactie op haar foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |