Alrighties, appel ist einz.quote:
Aardbei is zo van haha zie mij standaard zijn. En sinaasappel word ik misselijk vanquote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Aardbei sowieso, die is wel lekker... die ander tsja orange?
DUDEquote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik trek kittens afzeiken erg slecht, dus ik moest wel een TR plaatsen.
Iets is niet voor niets standaard, meestal is dat omdat dat dan over het gemiddelde het lekkerst gevonden wordtquote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alrighties, appel ist einz.
[..]
Aardbei is zo van haha zie mij standaard zijn. En sinaasappel word ik misselijk van
Ik vind katten helemaal niet kut, vind katten juist wel leuk.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
DUDE.
Als iemand katten kutbeesten vindt mag die dat toch zeggen? Ik heb namelijk ook echt helemaal niks met die beesten. Vind ze alleen maar irritant.
Kers.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe gewoon wat je op vakantie ook had joh.
Gadverquote:
Misschien heb ik gewoon iets tegen die domme jank-smiley.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
DUDE.
Als iemand katten kutbeesten vindt mag die dat toch zeggen? Ik heb namelijk ook echt helemaal niks met die beesten. Vind ze alleen maar irritant.
WAT GATVERquote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gadver
Je moet mint doen, dan ruik je meteen lekker fris.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon iets tegen die domme jank-smiley.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:41 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, mijn naam is Tevez en ik kanker die bal van 30 meter vol in de winkelwagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |