Aahh okequote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah, maar er was een ander meisje waar ze nog positiever over waren.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik geef bijles, 3 uur per week maar nu voor pww 6 uur per week, ik werk als vakantiebaantje twee weken bij m'n pa van 07.30-16.50 (kwart voor 6 opstaan) en ik werk bij een horecauitzendbureau.
Oke pff! Goede houding hoor!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is niet dat je zegt WOOO chill maar het is wel te doen en ik wil me nergens te goed voor voelen. Ik heb ook tijden afgewassen, magazijnwerk gedaan enzo.
Balen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah, maar er was een ander meisje waar ze nog positiever over waren.
Gelukkig hoef ik mezelf nog niet op een webcamsletjes site te zetten.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen model en geen baan bij H&M, in 1 week is het allemaal weer ten slechte veranderd?
Halloquote:
Ik dacht dat dat een grapje was.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik mezelf nog niet op een webcamsletjes site te zetten.
hahahah shit is AANquote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Auw... 1-0 voor wd.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hehe, ik werk alleen als het echt nodig is. En mensen die er over zeiken kunnen me watquote:
Ik ook niet, maar het lijkt me wel lachen. je moet alles een keer geprobeerd hebben.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt 'm zelf gebroken vriend.quote:
Van die mensen die in het weekend nooit wat kunnen doen omdat ze moeten werkenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehe, ik werk alleen als het echt nodig is. En mensen die er over zeiken kunnen me wat.
Ik wil niet proberen mijn waardigheid weg te gooien, sorry.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me wel lachen. je moet alles een keer geprobeerd hebben.
Aubergine in je aarsquote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me wel lachen. je moet alles een keer geprobeerd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |