Lijkt mij dat je nooit echt enorm veel zal verdienenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen tijden bepalen gelukkig.
Handig, zeker in de zomer...
Hij stapt in een tijdmachine naar 1830 en gaat daar in een sigarenfabriek werken.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Uh?Wat voor werk doe jij dan? Hoe heet dat?
Ik heb 50 euroquote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik nu weer wel, deze week mijn eerste loon gekregen.Woensdag Primarken.
Het is in het bedrijf waar m'n pa werkt, en ik wil niet voorgetrokken worden dus ik krijg dit lesje nederigheid. Het zijn maar twee weekjes en afzien is goed voor me. En als ik inzet toon en me niet arrogant opstel kan ik misschien een vast administratief baantje daar krijgen voor 1 dag in de week.quote:
Waarom ga je niet werken in een kledingwinkel ofzo nu als vakantiebaantje? Ze zoeken genoeg mensen!quote:
I know.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom ga je niet werken in een kledingwinkel ofzo nu als vakantiebaantje? Ze zoeken genoeg mensen!
WD ging toch bij de H&M werken?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom ga je niet werken in een kledingwinkel ofzo nu als vakantiebaantje? Ze zoeken genoeg mensen!
Vertalen verdient nu 10,- per vertaalde minuut. Ik zal er niet rijk van worden nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je nooit echt enorm veel zal verdienen!
Vakantiebaantjes of echte banen? Hoeveel werk je nu in totaal, per week?quote:
Maar rollen snijden? dat lijkt me nog minder dan pallets sorteren.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is in het bedrijf waar m'n pa werkt, en ik wil niet voorgetrokken worden dus ik krijg dit lesje nederigheid. Het zijn maar twee weekjes en afzien is goed voor me. En als ik inzet toon en me niet arrogant opstel kan ik misschien een vast administratief baantje daar krijgen voor 1 dag in de week.
Nee toch niet. Omdat jij van mijn korting wilde profiteren.quote:
/chuck?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
Er zijn vandaag wel spange foto's gemaakt van mijn drooggetrainde body in een zwembadje.
/chuck
Toch afgewezen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee toch niet. Omdat jij van mijn korting wilde profiteren.
Ik heb toen ook in de vakantiedagen bij mijn paps gewerkt, ook eerst het kut werk gedaan. Na een week mocht ik lekker achter de computer cijfers invoeren en ondertussen fokken.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is in het bedrijf waar m'n pa werkt, en ik wil niet voorgetrokken worden dus ik krijg dit lesje nederigheid. Het zijn maar twee weekjes en afzien is goed voor me. En als ik inzet toon en me niet arrogant opstel kan ik misschien een vast administratief baantje daar krijgen voor 1 dag in de week.
Ik geef bijles, 3 uur per week maar nu voor pww 6 uur per week, ik werk als vakantiebaantje twee weken bij m'n pa van 07.30-16.50 (kwart voor 6 opstaanquote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Vakantiebaantjes of echte banen? Hoeveel werk je nu in totaal, per week?
Whut? Die lui waren toch kneiter positief en hadden je tohc eerder dan de anderen ontvangen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee toch niet. Omdat jij van mijn korting wilde profiteren.
Nu is het AAN.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef MouzurX het volgende:
Als die vlieg die nu al voor de 20ste keer tussen mij en het beeldscherm is doorgevlogen niet heel snel oprot gaan er dingen door de lucht vliegen ..
Het is niet dat je zegt WOOO fucking chill maar het is wel te doen en ik wil me nergens te goed voor voelen. Ik heb ook tijden afgewassen, magazijnwerk gedaan enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar rollen snijden? dat lijkt me nog minder dan pallets sorteren.
Snap ik. Ik heb vorig jaar ook een tijd niks gedaan. Vond het wel prima zoquote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know.Maar ik chill m wel lekker zo.
Yeah, maar er was een ander meisje waar ze nog positiever over waren.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whut? Die lui waren toch kneiter positief en hadden je tohc eerder dan de anderen ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |