Minder praten, meer pics van je zusje.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook alleen maar bij jou Laki.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een nutteloze, en vooral ongelooflijk domme opmerking.
Ja ito. De zon is rond de evenaar toch gewoon veel sterker dan in mofo Nederland.quote:
DAT WEET IK TOCH OOK WEL.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ito. De zon is rond de evenaar toch gewoon veel sterker dan in mofo Nederland.
Omdat ik moderator ben op mijn hyves. Je hebt een note er bij? Niet opgevallen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EHJ TLICIOUZ. Waarom heb je mijn reactie verwijderd
Haha, mijne staat er nog, bitch.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EHJ TLICIOUZ. Waarom heb je mijn reactie verwijderd
Sorry, ik heb gelogen over mijn naam. Ik heet geen Erben.quote:
Ik zei toch meer. Of dr msn.quote:
itoquote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ito. De zon is rond de evenaar toch gewoon veel sterker dan in mofo Nederland.
Staat de as van de aarde niet gedraaid dus op bepaalde momenten is hij sterker in nederland dan rond de evenaar?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schandaligquote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik moderator ben op mijn hyves. Je hebt een note er bij? Niet opgevallen?
Nee, jouwne was een krabbel. Die van mij was een reactie op haar fotoquote:
Doe maar niet, krijg je longontsteking.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef Lamon. het volgende:
Bored now, perenijsje, laatste afl. van How I met you mother kijken en slapen, met de airco op max.
Dat meende je toch niet he?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schandalig. Vond je hem niet leuk
?
[..]
Nee, jouwne was een krabbel. Die van mij was een reactie op haar foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |