Insmeren als indoquote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Da's vervelendWaarom heb je je niet (goed) ingesmeerd dan?
Duh.quote:
Ziet em shinen dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Insmeren als indoIk rub mezelf altijd in met zonnebloem olie.
Daar groei je echt niet harder van hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.quote:
En mijn vriendin is gewoon veel bruiner geworden dan mijquote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een indo die verbrandt![]()
Schande voor je ras vriend
Planning misschien ook nog.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als het idd goed aansluit op je studie dan kan het wel.
Voor mij..supermarkt en technische bedrijfskunde... naja ik zou eventueel naar verspillingen qua bijv overbodige handelingen kunnen zoeken of de producten anders kunnen neerzetten maarja...
Ik gebruik biologische olijfoliequote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dus jij staat ook wel open voor 3 negerlullen in je poepgat?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me wel lachen. je moet alles een keer geprobeerd hebben.
Kigali.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
En mijn vriendin is gewoon veel bruiner geworden dan mij. En niet eens verbrand wtf wtf. Volgens mij komt ze uit Rwanda ofzo.
Ja soms heb je dat. Ik verbrand sowieso nooit in nederland, daar is de zon niet sterk genoeg voor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
En mijn vriendin is gewoon veel bruiner geworden dan mij. En niet eens verbrand wtf wtf. Volgens mij komt ze uit Rwanda ofzo.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij staat ook wel open voor 3 negerlullen in je poepgat?
quote:
uhhhhhhhhhh dat komt meer omdat we nooit buiten komenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat. Ik verbrand sowieso nooit in nederland, daar is de zon niet sterk genoeg voor.
Jij verband alleen als jij je buiten de dampkring bevind?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat. Ik verbrand sowieso nooit in nederland, daar is de zon niet sterk genoeg voor.
Ik normaal ook niet. Ben nu ook niet echt verbrand ofzo maar wel iets roodquote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja idd..quote:
whaha deze persoon xDquote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
uhhhhhhhhhh dat komt meer omdat we nooit buiten komen
Wat een nutteloze, en vooral ongelooflijk domme opmerking.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij verband alleen als jij je buiten de dampkring bevind?
Hij is werkloos he, krijg je ervan.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een nutteloze, en vooral ongelooflijk domme opmerking.
Minder praten, meer pics van je zusje.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook alleen maar bij jou Laki.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een nutteloze, en vooral ongelooflijk domme opmerking.
Ja ito. De zon is rond de evenaar toch gewoon veel sterker dan in mofo Nederland.quote:
DAT WEET IK TOCH OOK WEL.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ito. De zon is rond de evenaar toch gewoon veel sterker dan in mofo Nederland.
Omdat ik moderator ben op mijn hyves. Je hebt een note er bij? Niet opgevallen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EHJ TLICIOUZ. Waarom heb je mijn reactie verwijderd
Haha, mijne staat er nog, bitch.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EHJ TLICIOUZ. Waarom heb je mijn reactie verwijderd
Sorry, ik heb gelogen over mijn naam. Ik heet geen Erben.quote:
Ik zei toch meer. Of dr msn.quote:
itoquote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ito. De zon is rond de evenaar toch gewoon veel sterker dan in mofo Nederland.
Staat de as van de aarde niet gedraaid dus op bepaalde momenten is hij sterker in nederland dan rond de evenaar?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schandaligquote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik moderator ben op mijn hyves. Je hebt een note er bij? Niet opgevallen?
Nee, jouwne was een krabbel. Die van mij was een reactie op haar fotoquote:
Doe maar niet, krijg je longontsteking.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef Lamon. het volgende:
Bored now, perenijsje, laatste afl. van How I met you mother kijken en slapen, met de airco op max.
Dat meende je toch niet he?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schandalig. Vond je hem niet leuk
?
[..]
Nee, jouwne was een krabbel. Die van mij was een reactie op haar foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |