genoeg vreemde vogels hier die dat wel willen beoordelenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Flowers12 het volgende:
Mijn omgeving en vreemden verwachten juist door mijn uiterlijk (die ik volgens velen meeheb)
Geef ons eens een duidelijke pic, dan kunnen we zien of dat correct is.quote:Mijn omgeving en vreemden verwachten juist door mijn uiterlijk (die ik volgens velen meeheb) dat er zeker mannen zijn die op mij afstappen.
In welke provincie woon je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:57 schreef Flowers12 het volgende:
Ik weet zelf ook wel enigzins waar het probleem ligt, ik spreek zelf niemand aan.... maar dan nog.
Hey ik woon ook in de regio Utrecht. Daten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:03 schreef Flowers12 het volgende:
Ach iemand die een ander uitmaakt voor '' lelijk '' is het meestal zelf, dat is wat de ervaring leert.
Dus als jij de behoefte voelt om mij zo nodig daarvoor uit te maken, moet je dat vooral blijven doen.. maar interessant is het totaal niet.
Qua oogcontact, dat is altijd wel aanwezig.. maar op de een of andere manier blijft het altijd daarbij.
Ik woon overigens in de regio Utrecht.
Misschien help het als je dingen wat minder serieus neemtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:03 schreef Flowers12 het volgende:
Ach iemand die een ander uitmaakt voor '' lelijk '' is het meestal zelf, dat is wat de ervaring leert.
Dus als jij de behoefte voelt om mij zo nodig daarvoor uit te maken, moet je dat vooral blijven doen.. maar interessant is het totaal niet.
Woonde jij niet in Curaçao?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hey ik woon ook in de regio Utrecht. Daten?
Vroeger. Zit nu een jaar in NL.quote:
Als je je uiterlijk mee hebt hoeft dat ook niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:57 schreef Flowers12 het volgende:
Ik weet zelf ook wel enigzins waar het probleem ligt, ik spreek zelf niemand aan.... maar dan nog.
Gewoon blijven afwachten natuurlijk, want dat werkt al zo lang zo goed. Het knaagt blijkbaar niet genoeg voor je, want je lijkt zelf geen stappen te willen/durven ondernemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Flowers12 het volgende:
Hi people,
de topic zegt het eigenlijk al...Ik ben net de 20 gepasseerd en heb nog geen vriend (in de zin van een relatie)
gehad.
En eerlijk gezegd knaagt dat wel! Mijn omgeving en vreemden verwachten juist door mijn uiterlijk (die ik volgens velen meeheb) dat er zeker mannen zijn die op mij afstappen.
Maar helaas is dit niet het geval.
Anyway, wilde het even delen.. en reacties staan natuurlijk vrij.
Ciao!
Volgende keer dat je uitgaat, heel sletterig aankleden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:01 schreef Flowers12 het volgende:
hm nee internetdaten is niets voor mij.
Ja het is gek want ik ben helemaal niet zo'n angsthaas, maar op dat gebied durf ik toch niet de stap te nemen.
Dat dus, je ergert je nog niet genoeg. Op het moment dat het niet hebben van een vriend erger voor je is dan je angst voor mogelijk stuntelig versiergedrag zal je de stappen wel gaan zetten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:01 schreef Flowers12 het volgende:
hm nee internetdaten is niets voor mij.
Ja het is gek want ik ben helemaal niet zo'n angsthaas, maar op dat gebied durf ik toch niet de stap te nemen.
Dat je nog geen relatie hebt gehad op die leeftijd, zou ik me niet zo druk om maken. Misschien helpt dit, als ik zeg dat ik zelf ergens in de 20 ben en nog geen relatie heb gehad.(als je een eendagsverkering niet meerekent als relatie)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Flowers12 het volgende:
Hi people,
de topic zegt het eigenlijk al...Ik ben net de 20 gepasseerd en heb nog geen vriend (in de zin van een relatie)
gehad.
En eerlijk gezegd knaagt dat wel! Mijn omgeving en vreemden verwachten juist door mijn uiterlijk (die ik volgens velen meeheb) dat er zeker mannen zijn die op mij afstappen.
Ciao!
Ik zou me wel druk maken. En bij jou ligt het aan je wereldvreemde religiewaanzin. Je bent niet echt in de positie om anderen advies te geven, sorry.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:43 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat je nog geen relatie hebt gehad op die leeftijd, zou ik me niet zo druk om maken. Misschien helpt dit, als ik zeg dat ik zelf ergens in de 20 ben en nog geen relatie heb gehad.(als je een eendagsverkering niet meerekent als relatie)
Maar opzich gaf hij wel redelijk goed advies.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou me wel druk maken. En bij jou ligt het aan je wereldvreemde religiewaanzin. Je bent niet echt in de positie om anderen advies te geven, sorry.
Een maagd heeft niets aan dat advies. Die is al lang blij als iemand op haar afstapt, of het nou om uiterlijk gaat of niet. Ik bedoel, het gaat in eerste instantie toch vaak om uiterlijk. Zowel uiterlijk en innerlijk is belangrijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar opzich gaf hij wel redelijk goed advies.
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een maagd heeft niets aan dat advies. Die is al lang blij als iemand op haar afstapt, of het nou om uiterlijk gaat of niet. Ik bedoel, het gaat in eerste instantie toch vaak om uiterlijk. Zowel uiterlijk en innerlijk is belangrijk.
Uhm...TS is vrouw/quote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef UltraBrain het volgende:
Topic starter is waarschijnlijk een:
[ afbeelding ]
wiens hormonen op hol zijn geslagen door de felle zon die door zijn gesloten gordijnen branden.
Het ligt probably aan je gevoel voor humor.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef Flowers12 het volgende:
Misschien heeft Ultrabrain per ongeluk een foto van zichzelf geplaatst?
Slechts incidenteel, zoals nu? Je hebt op het moment van schrijven in totaal zeven posts op Fok, de OP daargelaten allemaal niet veel langer dan één zin. In één van die zeven posts maak je een kutgrap.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:17 schreef Flowers12 het volgende:
Nee hoor, dit soort humor gebruik ik maar incidentieel.. zoals nu
Maar waarom heb je deze topic geopend? Niet voor advies, toch? Of wilde je wel advies hebben?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:17 schreef Flowers12 het volgende:
Nee hoor, dit soort humor gebruik ik maar incidentieel.. zoals nu
er zijn vrouwen die met geen drank minder lelijk te krijgen zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn geen lelijke vrouwen, er is alleen maar te weinig drank
Hoe wil je dat nou beoordelen achter de computer, je kent me helemaal niet eens in het echt. (tenminste daar ga ik van uit) Hoe kun je voor alle vrouwen spreken??quote:Op zondag 27 juni 2010 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou me wel druk maken. En bij jou ligt het aan je wereldvreemde religiewaanzin. Je bent niet echt in de positie om anderen advies te geven, sorry.
Tja... het is wel duidelijk uit jou topics dat je het niet zo goed doet bij de vrouwen en dat de meeste vrouwen jou wel een beetje apart vinden.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Hoe wil je dat nou beoordelen achter de computer, je kent me helemaal niet eens in het echt. (tenminste daar ga ik van uit) Hoe kun je voor alle vrouwen spreken??
Ik heb al heel veel van jou gelezen hier, en het was een beetje eng.... Denk dat de meeste mensen die mening met mij zullen delen. De enige kans die je hebt is een net zo religeus vriendinnetje zoeken als jij zelf bent.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Hoe wil je dat nou beoordelen achter de computer, je kent me helemaal niet eens in het echt. (tenminste daar ga ik van uit) Hoe kun je voor alle vrouwen spreken??
Wat is er eng aan je naasten liefhebben? Ja ik hoop als het Gods wil is, dat God de ware vrouw op mijn pad brengt om samen God te dienen. Wat ik bedoel is, ik geloof 100% dat God mensen bij elkaar kan brengen op een manier, dat het anders niet was gebeurd.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel van jou gelezen hier, en het was een beetje eng.... Denk dat de meeste mensen die mening met mij zullen delen. De enige kans die je hebt is een net zo religeus vriendinnetje zoeken als jij zelf bent.
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat is er eng aan je naasten liefhebben? Ja ik hoop als het Gods wil is, dat God de ware vrouw op mijn pad brengt om samen God te dienen. Wat ik bedoel is, ik geloof 100% dat God mensen bij elkaar kan brengen op een manier, dat het anders niet was gebeurd.
(ik geloof dat God volmaakt liefde is en dat hij het beste met me voorheeft, dat die vrouw ook het beste bij me past en de beste keus is, hij overziet het geheel)
Bijvoorbeeld misschien zit ze dit wel te lezen en is ze op deze site beland,
ik heb heul wel een vriendinquote:Op zondag 27 juni 2010 19:36 schreef Trommeldaris het volgende:
Ga samen met matthijs God dienenHij heeft ook nog nooit een vriendin gehad.
Als dat jou enige probleem was was je nu geen maagd meer.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat is er eng aan je naasten liefhebben? Ja ik hoop als het Gods wil is, dat God de ware vrouw op mijn pad brengt om samen God te dienen. Wat ik bedoel is, ik geloof 100% dat God mensen bij elkaar kan brengen op een manier, dat het anders niet was gebeurd.
Ik denk dat jij voor altijd maagd blijft.quote:(ik geloof dat God volmaakt liefde is en dat hij het beste met me voorheeft, dat die vrouw ook het beste bij me past en de beste keus is, hij overziet het geheel)
Bijvoorbeeld misschien zit ze (de ware) dit wel te lezen en is ze op deze site beland,
Natuurlijk, maar het uiterlijk is toch het eerste wat je ziet. De eerste indruk.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in.
Maar aan de andere kant is het wel zo dat het beter is om iemand te hebben die je accepteerd voor wie je bent.
God heeft met iedereen een plan, dus ook met hem. Ik denk dat het god zijn bedoeling is dat hij zich niet voort plant..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat jij voor altijd maagd blijft.Of zal je dan ook denken dat God het zo bedoeld heeft?
Ik vind dat inderdaad een beetje eng. Net alsof je zelf geen handen, benen en hersens hebt gekregen om zelf actie te ondernemen. Nog enger dat het lijkt alsof je jezelf nergens verantwoordelijk voor voelt, want het is tocha allemaal god... Nee. Religie maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
(ik geloof dat God volmaakt liefde is en dat hij het beste met me voorheeft, dat die vrouw ook het beste bij me past en de beste keus is, hij overziet het geheel)
Bijvoorbeeld misschien zit ze (de ware) dit wel te lezen en is ze op deze site beland,
Kan goed.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
God heeft met iedereen een plan, dus ook met hem. Ik denk dat het god zijn bedoeling is dat hij zich niet voort plant..
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef eleusis het volgende:
[..]
Kan goed.
Als vrouwen te hard achter je aan lopen, kan dat een enorme afknapper zijn. Misschien heeft god ook wel zoiets met matthijs..
De volgende ochtend je kapot schrikken gaat meestal ook geen relatie opleveren.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:25 schreef zquing het volgende:
[..]
er zijn vrouwen die met geen drank minder lelijk te krijgen zijn
Kan best. Hopelijk vind je wel iemand die bij je past. Maar zo'n 1-2% van de mensen in Nederland gaan dood zonder dat ze ooit een partner hebben gehad.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Maar wil je daar ook seks mee?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef Twizu het volgende:
Mijn moeder zegt ook altijd dat ik een leuk koppie heb.
quote:
Sommige FOK!kers zijn gek ok MILFSquote:
Ik sta open voor kritiek en ook als er dingen moeten veranderen in mijn leven.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat jou enige probleem was was je nu geen maagd meer.
[..]
Ik denk dat jij voor altijd maagd blijft.Of zal je dan ook denken dat God het zo bedoeld heeft?
Je komt vast een gelijkgestemde vrouw tegen, die refo's schijnen erg goed te pijpen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik sta open voor kritiek en ook als er dingen moeten veranderen in mijn leven.
Maar als de dames moeite hebben dat ik het over het evangelie heb, of dingen zeg als Jezus is de weg, de waarheid, opstanding en het leven. Dat zijn juist goede dingen en daarvoor schaam ik me niet.
Slimme vent, die God.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
God heeft met iedereen een plan, dus ook met hem. Ik denk dat het god zijn bedoeling is dat hij zich niet voort plant..
quote:
wss hebben de meeste er geen problemen mee, maar wel op de enorm irritante manier hoe jij het doet.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef matthijs.. het volgende:
Trouwens als de dames problemen hebben met de boodschap van het evangelie, ligt het probleem bij hun, met hoeveel ze ook zijn.
Als ik dingen zou gaan doen als de vriendin voor schut zetten bij anderen, slaan, minderwaardig behandelen. Dat zijn dingen waar ik me diep voor moet schamen dan, maar niet de boodschap van de bijbel, Jezus, dat zijn goede dingen.
Ik wist het niet zeker, maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gezeik over trollen.Zulke mensen bestaan echt.
Wees blij dat je vrouw bent, denk ik!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Flowers12 het volgende:
Hi people,
gehad.
Ciao!
Heb zelf nooit een hoer gepakt, wel voor de grap met vrienden door de walletjes heengelopen, meer dan een keer elfs.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wees blij dat je vrouw bent, denk ik!
want als man (of jongen -wanneer zal ik besluiten volwassen te worden) zijnde, stappen vrouwen echt nooit op je af. of heel soms weleens, maar dat zijn uitzonderingen, en types die niet bij mij passen.
misschien dat je verkeerde indruk/uistraling geeft op ALLE mannen als dat echt het geval is. geloof het eigenlijk niet echt zo dat er nooit iemand op je afstapt.
zelfs met mij een aantal keer in de laatste 10 jaar iemand op me afgestapt, dat meisje de eerste stap zette. of in ieder geval wel HEEL ERG MAKKELIJK Voor me maakte. -maar allemaal niet mijn types.
zal wel zo zijn denk ik eigenlijk dat alleen mannen die ook jouw type niet zijn op jouw afstappen. maar dat is de vloek van elkaar(elkaars soulmate) kunnen vinden he.
ik ga voor het nut van normale vaardigheden oefenen voordat ik meer vrouwelijke vrienden durf te maken, vanavond(als het gratis parkeren is in amsterdam) naar de wallen om daar nederlandse H-jeweetwel-R te vinden.
ik wil meer mensen leren kennen, zodat ik ook meer vrouwen leer kennen zodat ik later kan trouwen.
maar ik durf niet zo goed.
daarom ga ik alleen een beetje praten met h..r, en geintereseerd in haar proberen te zijn.
zodat ik kan oefenen om als ik vrouwelijk geslacht net ontmoet, ik beetje normaal kan overkomen.
kan ook wel naar cafe, maar dat vind ik nog net ff te moeilijk.
ik TROLL niet, het is daadwerkelijk heel erg met me, en ik ga zo maar wat kleinere stapjes nemen om te oefenen.
feedback of er voetbal is ofzo, en daarom wel betaalt parkeren, of superdruk in amsterdam. zou ik graag even willen horen hier, omdat ik te lui ben om het zelf uit te zoeken.
en als iemand iets wil weten van echte hoer, dan kan ik dat vragen misschien, en reporten als ik eenmaal terug ben (weet nog niet zeker of ik ga) .
ligt het aan de rest van de wereld-of ligt het toch aan mezelf
nee, maar zijn wel gewone mensen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb zelf nooit een hoer gepakt, wel voor de grap met vrienden door de walletjes heengelopen, meer dan een keer elfs.
Ten eerste, hoeren zijn niet zoals normale vrouwen. Ze zijn geen psychologen en ze hebben een totaal andere levenservaring. Sommige kunnen heel openlijk en vriendelijk zijn, maar de meeste zullen niet echt willen praten als je niet gaat betalen. Dus je moet niet verwachten dat een hoe jou goed gaat laten voelen en dingen gaat zeggen die je zelfvertrouwen gaat helpen.
Vrouwen stappen inderdaad bijna nooit op je af, dus je zal zelf initiatief moeten nemen. Ik ben zelf erg verlegen, dus vaak komt het er niet van. Helaas wordt initiatief nemen vaak niet beloond. Ik ben zelf nooit naar de hoeren geweest, maar ik zou het zeker niet aanraden.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wees blij dat je vrouw bent, denk ik!
want als man (of jongen -wanneer zal ik besluiten volwassen te worden) zijnde, stappen vrouwen echt nooit op je af. of heel soms weleens, maar dat zijn uitzonderingen, en types die niet bij mij passen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en meeste hoeren leveren service, om je zelfvertrouwen te boosten
of ze doen dat, omdat ze hopen dat je vaker terugkomt
dat doen ze door te zeggen: "oeh, je vriendin boft met jou"
of " waarom heb je geen vriendinhoe kan dat nou"
Kan je beter niet naar een psycholoog gaan? Het is goedkoper, in feite betaalt je verzekering ervoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, maar zijn wel gewone mensen.
zou het jammer vinden, als ze me echt vanaf het begin af aan doodeng vind, en NIETS durft te vertellen.
kijk ze hoeft niet haar levensverhaal te vertellen, maar ik wil gewoon praten over of het druk was, of wat zo zoal eet daar, waar de koelkast staat.
weet ik het
en uiteraard betaal ik gewoon
ik ben vaker geweest, en ben van plan bij het naar binnen gaan gewoon vooral specifiek over tijd te vragen, en dan als we binnen zijn, gewoon niet seksen, maar beetje babbelen in die tijd.
en meeste hoeren leveren service, om je zelfvertrouwen te boosten
of ze doen dat, omdat ze hopen dat je vaker terugkomt
dat doen ze door te zeggen: "oeh, je vriendin boft met jou"
of " waarom heb je geen vriendinhoe kan dat nou"
ben van plan het een beetje over te laten komen, dat ik daar ben. dat ik me gewoon stierlijk verveel, en leuk vind om vage ideeen uit te voeren
de echte waarheid dat ik oefen met praten, of dat alles faalt in me leven hoeft ze niet te weten. en dat is ook niet goed voor luchtige gesprekstof
nee, ik wil niet naar de psycholoogquote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kan je beter niet naar een psycholoog gaan? Het is goedkoper, in feite betaalt je verzekering ervoor.
Ok.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik wil niet naar de psycholoog
ik kan het zelf allemaal misschien wel goed maken
ik wil gewoon oefenen om op spontane manier nieuwe mensen aan te spreken.
ik heb het idee al wat verder uitgedacht.
ik ga er heen, en vraag dan of ze sigaretten heeft, omdat mijn op zijn. en of ik die ook krijg dan.
en dan kwartiertje met haar afspreken, of wat langer. en dan eenmaal binnen doen dat ik niet seks wil, en gewoon gaan zitten en even roken enzo, en gewoon gezellig doen.
triestmode[on] dat is me enige contact met vrouwen namelijk! triestmode=[off]
en doorbreken de illusie dat ze alleen maar mij wil laten klaarkomen, en weer naar buiten wil werken. en alles
ontopic: en dan kan ik ts versieren
De rest van de wereld is ook gek, doe daar je voordeel mee.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
ligt het aan de rest van de wereld-of ligt het toch aan mezelf
Nee, want de boodschap van het evangelie is geen absolute waarheid volgens velen en benadeelt ook veel mensen. Denk aan een verbod op: abortus, euthanasie, homohuwelijk etc...dus neem het de niet-gelovige mens maar eens kwalijk dat ze problemen hebben met religie.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef matthijs.. het volgende:
Trouwens als de dames problemen hebben met de boodschap van het evangelie, ligt het probleem bij hun, met hoeveel ze ook zijn.
Als er geen absolute waarheid is volgens jou, die er natuurlijk wel is. Kun je ook niet beoordelen of iets verkeerd is of niet of dat je wordt benadeelt. Omdat God liefde is en van kinderen houdt, is het vermoorden van kinderen (abortus) een gruwel.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, want de boodschap van het evangelie is geen absolute waarheid volgens velen en benadeelt ook veel mensen. Denk aan een verbod op: abortus, euthanasie, homohuwelijk etc...dus neem het de niet-gelovige mens maar eens kwalijk dat ze problemen hebben met religie.
quote:Op maandag 28 juni 2010 06:56 schreef NietTeVolgen het volgende:
Je moet wel de juiste hoer zoeken, in de 020 spreekt de helft geen woord Nederlands.
ze kwam uit rotterdam,. en was helemaal hier omdat den haag hoerenbuurt rustig was, volgens haar zeggen.quote:naar de wallen om daar nederlandse H-jeweetwel-R te vinden.
ik verwacht dan op zijn minste en topicwending waar ze alle mails gaat publicerenquote:
Mannen met alcohol op die denken dat iemand beter kan krijgenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:32 schreef Peachcore het volgende:
Misschien kom je afstandelijk over, dat schrikt mannen af. Vooral als je een mooi vrouw bent, want dan denken ze: 'ze kan beter krijgen' oid.
Vind jij.quote:Op maandag 28 juni 2010 06:50 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als er geen absolute waarheid is volgens jou, die er natuurlijk wel is.
Maar dat zijn nog helemaal geen kinderen.quote:Kun je ook niet beoordelen of iets verkeerd is of niet of dat je wordt benadeelt. Omdat God liefde is en van kinderen houdt, is het vermoorden van kinderen (abortus) een gruwel.
Bezoek gewoon een psycholoog, no offense maar advies van een hoer is wel één van de laatste dingen waar ik op zou zitten wachten.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik wil niet naar de psycholoog
ik kan het zelf allemaal misschien wel goed maken
jaja, god is liefde..we hebben er weer 1, maffe geïndoctrineerde patient.quote:Op maandag 28 juni 2010 06:50 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als er geen absolute waarheid is volgens jou, die er natuurlijk wel is. Kun je ook niet beoordelen of iets verkeerd is of niet of dat je wordt benadeelt. Omdat God liefde is en van kinderen houdt, is het vermoorden van kinderen (abortus) een gruwel.
Ik bepaal mijn eigen waarheid wel, ik heb niet iemand nodig die met een boek in de hand claimt uitspraken over mijn leven te mogen doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 06:50 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als er geen absolute waarheid is volgens jou, die er natuurlijk wel is. Kun je ook niet beoordelen of iets verkeerd is of niet of dat je wordt benadeelt. Omdat God liefde is en van kinderen houdt, is het vermoorden van kinderen (abortus) een gruwel.
ik ga niet voor adviesquote:Op maandag 28 juni 2010 10:00 schreef Moro het volgende:
[..]
Bezoek gewoon een psycholoog, no offense maar advies van een hoer is wel één van de laatste dingen waar ik op zou zitten wachten.
Zo vertelde ze het ook altijd aan de kindertjes in de Katholieke kerk zeker.quote:Op maandag 28 juni 2010 06:50 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat, en geen pics.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Fortitude het volgende:
En weer een topic verneukt door matthijs.
Waarom zou je dat dan ook in de 1e plaats overwegen?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga niet voor advies
ik ging voor oefenen te praten met vrouwen.
maar het was faal, dus het gaat niet weer gebeuren.
Die smeerpijp houd ons gewoon bezig en ondertussen heeft ie het al voor elkaar dat ie de ts een zegening mag geven.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Fortitude het volgende:
En weer een topic verneukt door matthijs.
Hij is pas op latere leeftijd gelovig geworden, door problemen in zijn leven.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
jaja, god is liefde..we hebben er weer 1, maffe geïndoctrineerde patient.
Tijd om je eigen geloof, jullie geschriften en de geschiedenis eens onder de loep te nemen, al zul je wel zon moderne versie aanhangen, die weten dat altijd wat smeuïger aan de man te brengen.
vertel s, bij welke club lever jij je centen in?
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
jaja, god is liefde..we hebben er weer 1, maffe geïndoctrineerde patient.
Tijd om je eigen geloof, jullie geschriften en de geschiedenis eens onder de loep te nemen, al zul je wel zon moderne versie aanhangen, die weten dat altijd wat smeuïger aan de man te brengen.
vertel s, bij welke club lever jij je centen in?
Tijd om jou eigen leven eens onder de loep te nemen, God heeft laten zien dat hij de volmaakte liefde is.quote:Ik bepaal mijn eigen waarheid wel, ik heb niet iemand nodig die met een boek in de hand claimt uitspraken over mijn leven te mogen doen.
Ben jij toevallig AliKannibali?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
[..]
Tijd om jou eigen leven eens onder de loep te nemen, God heeft laten zien dat hij de volmaakte liefde is.
Je zegt dat je, je eigen waarheid wel bepaald, door al het egoisme is er ook zoveel onrecht in de wereld.
Jij bent degene die moet veranderen, er kunnen twee dingen gebeuren in je leven. 1 je maakt rechtsomkeer en stopt met het egoisme, komt tot geloof in Jezus en vraagt vergeving en wordt vergeven van al je verkeerde dingen die je hebt gedaan.
ezechiel18vers23 Zou Ik een welgevallen hebben aan de dood van de goddeloze? luidt het woord van de Here HERE. Niet veeleer hieraan, dat hij zich bekere van zijn wegen en leve?
Zie God is liefde, hij wil juist mensen redden en vergeven.
2 Je gaat gewoon door met het doen van onrecht en komt na de dood voor God te verschijnen en gaat eeuwig de hel is.
het is niet de eerste die ik dat ziet doen. zitten in de knoop, zoeken antwoorden, weten zichzelf niet meer te redden en dan gaan ze dit soort dingen doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is pas op latere leeftijd gelovig geworden, door problemen in zijn leven.
Ik weet niet eens wat ik me bij een God moet voorstellen, laat staan dat ik naar Hem luisteren zal.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
[..]
Tijd om jou eigen leven eens onder de loep te nemen, God heeft laten zien dat hij de volmaakte liefde is.
Je zegt dat je, je eigen waarheid wel bepaald, door al het egoisme is er ook zoveel onrecht in de wereld.
Jij bent degene die moet veranderen, er kunnen twee dingen gebeuren in je leven. 1 je maakt rechtsomkeer en stopt met het egoisme, komt tot geloof in Jezus en vraagt vergeving en wordt vergeven van al je verkeerde dingen die je hebt gedaan.
ezechiel18vers23 Zou Ik een welgevallen hebben aan de dood van de goddeloze? luidt het woord van de Here HERE. Niet veeleer hieraan, dat hij zich bekere van zijn wegen en leve?
2 Je gaat gewoon door met het doen van onrecht en komt na de dood voor God te verschijnen en gaat eeuwig de hel is.
Mee eens.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:13 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
het is niet de eerste die ik dat ziet doen. zitten in de knoop, zoeken antwoorden, weten zichzelf niet meer te redden en dan gaan ze dit soort dingen doen.
1 van mn beste vrienden was ook ineens lid van de doorbrekers, zon vies commercieel opgezette sekte die daar maar wat handig op inspeeld. het duurde even maar we hebben m gelukkig kunnen "redden" van die enge club.
kan het voor dit slachtoffer dan ook alleen maar heel sneu vinden, want dat is ie: een slachtoffer.
Sowieso, hoe kan gods liefde volmaakt zijn als bijvoorbeeld een familielid van matthijs een stuk of wat zondes pleegt en naar de hel gaat? En matthijs zit in de hemel van gods volmaakte liefde te genieten wetende dat iemand die hem dierbaar is eeuwige pijn heeft te verduren.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik me bij een God moet voorstellen, laat staan dat ik naar Hem luisteren zal.
Gods liefde is niet volmaakt, Hij laat de homo's ook niet gelukkig zijn.
ik raad je aan het oude testament eens in te kijken.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik me bij een God moet voorstellen, laat staan dat ik naar Hem luisteren zal.
En hoe weet jij zo zeker dat Gods liefde volmaakt is? Omdat het in de Bijbel staat? Heb je wel eens een woordje met Hem gewisseld? Nee, vage begrippen als volmaakte liefde kan ik niets mee. Die liefde geldt dan ook zeker niet voor homo's, want God zou hen het recht op liefde ontnemen als Hij kon.
Dat snap ik inderdaad ook niet aan gelovigen. Hoe kan je nou geloven in een hemel waar alles perfect is, als een familielid in de hel is beland. Ik zou daar niet eens in willen geloven, laat staan dat ik me zou onderwerpen aan de wil van een hogere macht die ik nog nooit heb gezien of gesproken. Helemaal omdat ik het niet met die hogere macht eens ben als ik zo die Bijbel bekijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sowieso, hoe kan gods liefde volmaakt zijn als bijvoorbeeld een familielid van matthijs een stuk of wat zondes pleegt en naar de hel gaat? En matthijs zit in de hemel van gods volmaakte liefde te genieten wetende dat iemand die hem dierbaar is eeuwige pijn heeft te verduren.
Wat is daar volmaakt aan? Of kloppend?
Mwah, niet tussen gelovigen hoor. Er is maar één gelovige.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, en ik dacht dat het zou gaan over een onzeker meiske! Zit je midden in een discussie tussen gelovigen!
nou goed dan...we noemen haar maria..quote:Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, en ik dacht dat het zou gaan over een onzeker meiske! Zit je midden in een discussie tussen gelovigen!
Ach ook al is hij een troll, er zijn wel werkelijk zulke streng gelovige mensen, dat is al erg genoeg.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Bonzai. het volgende:
Hou eens op met die matthijs-troll te voeden
Laat ze, free country enzo. We hebben al meer van dat soort figuren gehad hier op fok! en dat werd nooit iets.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach ook al is hij een troll, er zijn wel werkelijk zulke streng gelovige mensen, dat is al erg genoeg.
Helaasch, het is geen troll.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Bonzai. het volgende:
Hou eens op met die matthijs-troll te voeden
Nee joh! Ik klikte op de titel en zat ineens midden tussen de zeloten!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
nou goed dan...we noemen haar maria..![]()
maar nee echt, heb je het niet meegekregen? onze 20 jarige maagd is zwanger. zo zijn we in deze discussie beland.
Troll of niet. Liever 10 ongefilterde KLB trolls dan matthijs.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach ook al is hij een troll, er zijn wel werkelijk zulke streng gelovige mensen, dat is al erg genoeg.
Bedoel je mij dat ik een slachtoffer ben? ik ben helemaal geen slachtoffer, de enigste die een slachtoffer was is Jezus. Hij was de enigste mens die nooit iets verkeerds heeft gedaan en toch is hij gekruisigd.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:13 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
............................
kan het voor dit slachtoffer dan ook alleen maar heel sneu vinden, want dat is ie: een slachtoffer.
Enigstequote:Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Bedoel je mij dat ik een slachtoffer ben? ik ben helemaal geen slachtoffer, de enigste die een slachtoffer was is Jezus. Hij was de enigste mens die nooit iets verkeerds heeft gedaan en toch is hij gekruisigd.
En dit is nou PRECIES waarom God zo`n verdorven entiteit is; elke vorm van zelfontplooing wordt ontmoedigd door de aanhangers van dat geloof; je mag niet voor jezelf denken, want o wee, misschien kom je er wel eens achter dat God toch niet alles is! En hoe je dit dan rijmt met God die liefde zou zijn en de hel is mij een raadsel. Als God werkelijk liefde is, zou hij geen Hel gemaakt hebben, alleen maar groene weiden waar ik op mijn gemak mag rondhuppelen, zelfs als ik hem een klootviool eerste klas zou vinden. Maar nee, God is angst. Angst voor de dood. Dat is wat God behelst.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
[..]
Als je wil weten wie God is, kijk dan naar Jezus. johannes14vers9 Jezus zeide tot hem: Ben Ik zolang bij u, Filippus, en kent gij Mij niet? Wie Mij gezien heeft, heeft de Vader gezien; hoe zegt gij dan: Toon ons de Vader?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat Gods liefde volmaakt is? Omdat het in de Bijbel staat? Heb je wel eens een woordje met Hem gewisseld? Nee, vage begrippen als volmaakte liefde kan ik niets mee. Die liefde geldt dan ook zeker niet voor homo's, want God zou hen het recht op liefde ontnemen als Hij kon.
je hebt compleet geen grip meer op de realiteit, ik heb tientallen mensen als jou "opgevangen" zien worden en met de meest walgelijke tactieken mensen als jou in de ban zien geraken van wat ze je maar voorschotelen.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Bedoel je mij dat ik een slachtoffer ben? ik ben helemaal geen slachtoffer, de enigste die een slachtoffer was is Jezus. Hij was de enigste mens die nooit iets verkeerds heeft gedaan en toch is hij gekruisigd.
Vrouwen stappen niet op je af, meestal. Wat ze wel doen is jou uitnodigen om op ze af te stappen. Leer kijken en heb lef!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Vrouwen stappen inderdaad bijna nooit op je af, dus je zal zelf initiatief moeten nemen. Ik ben zelf erg verlegen, dus vaak komt het er niet van. Helaas wordt initiatief nemen vaak niet beloond. Ik ben zelf nooit naar de hoeren geweest, maar ik zou het zeker niet aanraden.
En dat kleine babytje van 6 maanden dan die ook niets verkeerds heeft gedaan maar toch door een of andere gast doodgestoken is?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik laat ze ook heus, maar daarom mag ik het nog wel eng en ziekelijk vinden.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Laat ze, free country enzo. We hebben al meer van dat soort figuren gehad hier op fok! en dat werd nooit iets.
huhquote:Op maandag 28 juni 2010 17:19 schreef Spanky78 het volgende:
Hey Matthijs: ik heb ieuws voor je... jezus i waarschijnlijk helemaal niet gekruisigd....Anyway...
Mensen in Afrika die elke dag lichamelijk en geestelijk te lijden hebben, zijn geen slachtoffers?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Zo zegt de Bijbel ja. Maar de meeste mensen nemen de Bijbel niet zo letterlijk. Waarom geloof jij wat er in de Bijbel staat? Omdat je het wil geloven, omdat je er bewijs voor hebt of omdat iemand je heeft overgehaald om het te geloven?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:23 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als je wil weten wie God is, kijk dan naar Jezus. johannes14vers9 Jezus zeide tot hem: Ben Ik zolang bij u, Filippus, en kent gij Mij niet? Wie Mij gezien heeft, heeft de Vader gezien; hoe zegt gij dan: Toon ons de Vader?
De reden dat ik weet dat God liefde is, is omdat Jezus zijn eigen leven voor zondaren heeft gegeven.
romeinen5vers8 God echter bewijst zijn liefde jegens ons, doordat Christus, toen wij nog zondaren waren, voor ons gestorven is.
Met andere woorden, Jezus die zelf nooit iets verkeerds heeft gedaan , heeft zijn leven gegeven voor mensen die allerlei verkeerde dingen hebben gedaan. Ik kan het ook zo zeggen, wat ik had verdiend voor de verkeerde dingen die ik in mijn leven heb gedaan is het oordeel, inplaats van dat ik ervoor gestraft werd, is Jezus gestraft voor de verkeerde dingen die ik heb gedaan. Begrijp je strawberry, Jezus heeft ook naar jou laten zien dat hij liefde is.
Dat dus. Negeer die gekke matthijs gewoon. Hij lijkt net Tom Cruisequote:Op maandag 28 juni 2010 23:10 schreef naamloos.txt het volgende:
Zo, ander ouwehoeren jullie even 2 pagina's vol
Tom Cruise gelooft heul iets andersquote:Op maandag 28 juni 2010 23:28 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dat dus. Negeer die gekke matthijs gewoon. Hij lijkt net Tom Cruise
Ja, zal best. Ze zijn beide niet echt van deze wereld. Dat is wat ik bedoeldequote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tom Cruise gelooft heul iets anders
Dat komt doordat de logica van gelovigen (en al die Bijbelcitaten) voor ons helemaal niets te betekenen hebben. Dus ja, dan word je het nooit eens en discussieer je een eind in de ruimte. Plus een heleboel ongeldige argumenten...En idd, veel gelovigen beschouwen hun geloof niet als een mening, maar als waarheid. Dan is bij voorbaat discussie al onmogelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:17 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, zal best. Ze zijn beide niet echt van deze wereld. Dat is wat ik bedoelde![]()
Met dat soort volk valt helemaal niet te discussiëren. Het is jouw mening tegen hun waarheid. Als je zegt dat abortus moet kunnen interpreteren zij dat als "1+1=3".
Voor velen is religie een bron van inspiratiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch zal ik het nooit begrijpen, religie.
Het kwartje viel bij wat ik bedoelde wat ik in je tweede regel lees, deze wereld is inderdaad vol met onrecht. Kijk als mensen voor zichzelf leven (egoisme), dan heeft de een te eten en lijdt de ander honger.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen in Afrika die elke dag lichamelijk en geestelijk te lijden hebben, zijn geen slachtoffers?
Wel makkelijk van God om iedereen een zondaar te noemen natuurlijk, als Hij zelf de regels maakt.
Een aantal dingen die je zegt (vooral het laatste gedeelte), doen me heel erg denken aan discussies die ik in het verleden, met de vrouw die ik meer dan leuk vind heb gehad.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo zegt de Bijbel ja. Maar de meeste mensen nemen de Bijbel niet zo letterlijk. Waarom geloof jij wat er in de Bijbel staat? Omdat je het wil geloven, omdat je er bewijs voor hebt of omdat iemand je heeft overgehaald om het te geloven?
En nee, ik snap het niet. Ik heb jezus nooit gevraagd om zelfmoord te plegen voor mijn zonden. En als zaken zoals seks voor het huwelijk en dergelijke ook al zonden zijn, dan vind ik het hele geloof en God zelf maar saai en wereldvreemd. En iemand die zijn leven geeft en dus eigenlijk zelfmoord pleegt (hey is dat geen zonde?) lijkt mij behoorlijk gek. Als dat liefde is....hoef ik het niet.
Als mensen niet gestraft worden omdat Jezus al Zijn leven heeft gegeven voor onze zonden, waarom gaan er dan volgens het geloof mensen naar de hel? Dat is compleet onlogisch.
Terwijl die zelf weinig problemen heeft met hele massa's mensen uitroeien. Beetje hypocriete entiteit, die god van jou.quote:Op maandag 28 juni 2010 06:50 schreef matthijs.. het volgende:
En het droevigste is nog wel dat hij niet doorheeft dat hij een slachtoffer is.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef matthijs.. het volgende:
Weggejaagd door dat slap geouwehoer over een aantal fictieve figuren bedacht om de bevolking rustig te houden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:24 schreef Olle. het volgende:
TS kom es met Pics ipv slap geouwehoer...
en waar is TS overigens?
aiiiiii captainquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weggejaagd door dat slap geouwehoer over een aantal fictieve figuren bedacht om de bevolking rustig te houden.
Jaarlijks sterven er onnoemelijk veel mensen, waar is je god nou?
God heeft ze bij zich geroepen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef muhahaha het volgende:
Jaarlijks sterven er onnoemelijk veel mensen, waar is je god nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |