abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2010 @ 10:48:46 #126
287710 Waterpijp02
-niet doen-
pi_83390935
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Fortitude het volgende:
En weer een topic verneukt door matthijs.
Die smeerpijp houd ons gewoon bezig en ondertussen heeft ie het al voor elkaar dat ie de ts een zegening mag geven.
  maandag 28 juni 2010 @ 11:36:56 #127
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_83392912
Heb hetzelfde als TS met als kanttekening
- ik vind het totaal niet erg en heb er eigenlijk ook niet echt behoefte aan.
- ik heb wel aandacht van meisjes en gaat me makkelijk af.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_83393378
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef Waterpijp02 het volgende:

[..]

jaja, god is liefde..we hebben er weer 1, maffe geïndoctrineerde patient.
Tijd om je eigen geloof, jullie geschriften en de geschiedenis eens onder de loep te nemen, al zul je wel zon moderne versie aanhangen, die weten dat altijd wat smeuïger aan de man te brengen.

vertel s, bij welke club lever jij je centen in?
Hij is pas op latere leeftijd gelovig geworden, door problemen in zijn leven.
  maandag 28 juni 2010 @ 12:54:02 #129
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83395917
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef Waterpijp02 het volgende:

[..]

jaja, god is liefde..we hebben er weer 1, maffe geïndoctrineerde patient.
Tijd om je eigen geloof, jullie geschriften en de geschiedenis eens onder de loep te nemen, al zul je wel zon moderne versie aanhangen, die weten dat altijd wat smeuïger aan de man te brengen.

vertel s, bij welke club lever jij je centen in?
quote:
Ik bepaal mijn eigen waarheid wel, ik heb niet iemand nodig die met een boek in de hand claimt uitspraken over mijn leven te mogen doen.
Tijd om jou eigen leven eens onder de loep te nemen, God heeft laten zien dat hij de volmaakte liefde is.
Je zegt dat je, je eigen waarheid wel bepaald, door al het egoisme is er ook zoveel onrecht in de wereld.
Jij bent degene die moet veranderen, er kunnen twee dingen gebeuren in je leven. 1 je maakt rechtsomkeer en stopt met het egoisme, komt tot geloof in Jezus en vraagt vergeving en wordt vergeven van al je verkeerde dingen die je hebt gedaan.

ezechiel18vers23 Zou Ik een welgevallen hebben aan de dood van de goddeloze? luidt het woord van de Here HERE. Niet veeleer hieraan, dat hij zich bekere van zijn wegen en leve?

Zie God is liefde, hij wil juist mensen redden en vergeven.

2 Je gaat gewoon door met het doen van onrecht en komt na de dood voor God te verschijnen en gaat eeuwig de hel is.
pi_83396331
Ik pleit voor een ban.
pi_83396359
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

[..]

Tijd om jou eigen leven eens onder de loep te nemen, God heeft laten zien dat hij de volmaakte liefde is.
Je zegt dat je, je eigen waarheid wel bepaald, door al het egoisme is er ook zoveel onrecht in de wereld.
Jij bent degene die moet veranderen, er kunnen twee dingen gebeuren in je leven. 1 je maakt rechtsomkeer en stopt met het egoisme, komt tot geloof in Jezus en vraagt vergeving en wordt vergeven van al je verkeerde dingen die je hebt gedaan.

ezechiel18vers23 Zou Ik een welgevallen hebben aan de dood van de goddeloze? luidt het woord van de Here HERE. Niet veeleer hieraan, dat hij zich bekere van zijn wegen en leve?

2 Je gaat gewoon door met het doen van onrecht en komt na de dood voor God te verschijnen en gaat eeuwig de hel is.
Ben jij toevallig AliKannibali?

[ Bericht 0% gewijzigd door VonHinten op 28-06-2010 13:10:11 ]
  maandag 28 juni 2010 @ 13:13:49 #132
287710 Waterpijp02
-niet doen-
pi_83396747
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij is pas op latere leeftijd gelovig geworden, door problemen in zijn leven.
het is niet de eerste die ik dat ziet doen. zitten in de knoop, zoeken antwoorden, weten zichzelf niet meer te redden en dan gaan ze dit soort dingen doen.
1 van mn beste vrienden was ook ineens lid van de doorbrekers, zon vies commercieel opgezette sekte die daar maar wat handig op inspeeld. het duurde even maar we hebben m gelukkig kunnen "redden" van die enge club.

kan het voor dit slachtoffer dan ook alleen maar heel sneu vinden, want dat is ie: een slachtoffer.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:14:42 #133
287710 Waterpijp02
-niet doen-
pi_83396791
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef Fortitude het volgende:
Ik pleit voor een ban.
ik pleit voor een verplichte opname. das denk ik beter voor m.
pi_83396806
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet eens wat ik me bij een God moet voorstellen, laat staan dat ik naar Hem luisteren zal.
En hoe weet jij zo zeker dat Gods liefde volmaakt is? Omdat het in de Bijbel staat? Heb je wel eens een woordje met Hem gewisseld? Nee, vage begrippen als volmaakte liefde kan ik niets mee. Die liefde geldt dan ook zeker niet voor homo's, want God zou hen het recht op liefde ontnemen als Hij kon.
pi_83396989
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:13 schreef Waterpijp02 het volgende:

[..]

het is niet de eerste die ik dat ziet doen. zitten in de knoop, zoeken antwoorden, weten zichzelf niet meer te redden en dan gaan ze dit soort dingen doen.
1 van mn beste vrienden was ook ineens lid van de doorbrekers, zon vies commercieel opgezette sekte die daar maar wat handig op inspeeld. het duurde even maar we hebben m gelukkig kunnen "redden" van die enge club.

kan het voor dit slachtoffer dan ook alleen maar heel sneu vinden, want dat is ie: een slachtoffer.
Mee eens. Ik snap wel dat mensen het als houvast nodig hebben, althans sommige mensen, maar het moet niet te enge vormen aannemen. Bij mensen zoals Matthijs lijkt het me gewoon een obsessie. Die kunnen niet meer voor zichzelf denken, dat doet de Bijbel al voor ze. Wel zo makkelijk, maar of het nou zo gezond is...
  maandag 28 juni 2010 @ 13:19:54 #136
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_83397025
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat ik me bij een God moet voorstellen, laat staan dat ik naar Hem luisteren zal.
Gods liefde is niet volmaakt, Hij laat de homo's ook niet gelukkig zijn.
Sowieso, hoe kan gods liefde volmaakt zijn als bijvoorbeeld een familielid van matthijs een stuk of wat zondes pleegt en naar de hel gaat? En matthijs zit in de hemel van gods volmaakte liefde te genieten wetende dat iemand die hem dierbaar is eeuwige pijn heeft te verduren.

Wat is daar volmaakt aan? Of kloppend?
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2010 @ 13:21:47 #137
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_83397117
O, en ik dacht dat het zou gaan over een onzeker meiske! Zit je midden in een discussie tussen gelovigen!
  maandag 28 juni 2010 @ 13:22:53 #138
287710 Waterpijp02
-niet doen-
pi_83397168
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En hoe weet jij zo zeker dat Gods liefde volmaakt is? Omdat het in de Bijbel staat? Heb je wel eens een woordje met Hem gewisseld? Nee, vage begrippen als volmaakte liefde kan ik niets mee. Die liefde geldt dan ook zeker niet voor homo's, want God zou hen het recht op liefde ontnemen als Hij kon.
ik raad je aan het oude testament eens in te kijken.
als zijn liefde volmaakt is en we moeten leven naar zijn evenbeeld dan hebben we een lichtelijk probleempje.

god gaf opdracht tot massamoorden, verkrachtingen en meer hele hele zieke shit.

nee lekkere vent!
pi_83397185
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Sowieso, hoe kan gods liefde volmaakt zijn als bijvoorbeeld een familielid van matthijs een stuk of wat zondes pleegt en naar de hel gaat? En matthijs zit in de hemel van gods volmaakte liefde te genieten wetende dat iemand die hem dierbaar is eeuwige pijn heeft te verduren.

Wat is daar volmaakt aan? Of kloppend?
Dat snap ik inderdaad ook niet aan gelovigen. Hoe kan je nou geloven in een hemel waar alles perfect is, als een familielid in de hel is beland. Ik zou daar niet eens in willen geloven, laat staan dat ik me zou onderwerpen aan de wil van een hogere macht die ik nog nooit heb gezien of gesproken. Helemaal omdat ik het niet met die hogere macht eens ben als ik zo die Bijbel bekijk.

Bovendien was er ook iemand die zei: Waarom zou de duivel de mensen in de hel eeuwig laten branden? Hij houdt toch juist van slechte mensen? Misschien worden het wel de grootste maatjes en is de hel zo slecht nog niet!
pi_83397217
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, en ik dacht dat het zou gaan over een onzeker meiske! Zit je midden in een discussie tussen gelovigen!
Mwah, niet tussen gelovigen hoor. Er is maar één gelovige.
pi_83397271
Alles met zijn tijd TS, je komt ze vanzelf tegen en dan hoef je enkel op de juiste momenten wat initiatief te tonen.
Het is totaal niet boeiend hoeveel vriendinnen iemand heeft gehad of wanneer hij er al mee begonnen is, het gaat uiteindelijk om de kwaliteit van een relatie.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:24:48 #142
287710 Waterpijp02
-niet doen-
pi_83397274
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
nou goed dan...we noemen haar maria..

maar nee echt, heb je het niet meegekregen? onze 20 jarige maagd is zwanger. zo zijn we in deze discussie beland.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:25:17 #143
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83397302
Hou eens op met die matthijs-troll te voeden
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_83397365
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Bonzai. het volgende:
Ach ook al is hij een troll, er zijn wel werkelijk zulke streng gelovige mensen, dat is al erg genoeg.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:29:42 #145
222384 Bonzai.
pi_83397475
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach ook al is hij een troll, er zijn wel werkelijk zulke streng gelovige mensen, dat is al erg genoeg.
Laat ze, free country enzo. We hebben al meer van dat soort figuren gehad hier op fok! en dat werd nooit iets.
waarin de stenen rusten,
pi_83397588
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Bonzai. het volgende:
Helaasch, het is geen troll.
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2010 @ 13:33:23 #147
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_83397635
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Waterpijp02 het volgende:

[..]

nou goed dan...we noemen haar maria..

maar nee echt, heb je het niet meegekregen? onze 20 jarige maagd is zwanger. zo zijn we in deze discussie beland.
Nee joh! Ik klikte op de titel en zat ineens midden tussen de zeloten!
pi_83397786
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Troll of niet. Liever 10 ongefilterde KLB trolls dan matthijs.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:40:00 #149
222384 Bonzai.
pi_83397919
Ok, nu terug on topic:
- we wachten nog steeds op een pic van TS
- ik vraag me serieus af of haar gevoel voor humor irl ook zo laag ligt als op dit forum (kan een reden zijn)
- ...
waarin de stenen rusten,
  maandag 28 juni 2010 @ 14:11:58 #150
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83399370
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:13 schreef Waterpijp02 het volgende:

[..]
............................

Bedoel je mij dat ik een slachtoffer ben? ik ben helemaal geen slachtoffer, de enigste die een slachtoffer was is Jezus. Hij was de enigste mens die nooit iets verkeerds heeft gedaan en toch is hij gekruisigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')