Die smeerpijp houd ons gewoon bezig en ondertussen heeft ie het al voor elkaar dat ie de ts een zegening mag geven.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Fortitude het volgende:
En weer een topic verneukt door matthijs.
Hij is pas op latere leeftijd gelovig geworden, door problemen in zijn leven.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
jaja, god is liefde..we hebben er weer 1, maffe geïndoctrineerde patient.
Tijd om je eigen geloof, jullie geschriften en de geschiedenis eens onder de loep te nemen, al zul je wel zon moderne versie aanhangen, die weten dat altijd wat smeuïger aan de man te brengen.
vertel s, bij welke club lever jij je centen in?
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
jaja, god is liefde..we hebben er weer 1, maffe geïndoctrineerde patient.
Tijd om je eigen geloof, jullie geschriften en de geschiedenis eens onder de loep te nemen, al zul je wel zon moderne versie aanhangen, die weten dat altijd wat smeuïger aan de man te brengen.
vertel s, bij welke club lever jij je centen in?
Tijd om jou eigen leven eens onder de loep te nemen, God heeft laten zien dat hij de volmaakte liefde is.quote:Ik bepaal mijn eigen waarheid wel, ik heb niet iemand nodig die met een boek in de hand claimt uitspraken over mijn leven te mogen doen.
Ben jij toevallig AliKannibali?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
[..]
Tijd om jou eigen leven eens onder de loep te nemen, God heeft laten zien dat hij de volmaakte liefde is.
Je zegt dat je, je eigen waarheid wel bepaald, door al het egoisme is er ook zoveel onrecht in de wereld.
Jij bent degene die moet veranderen, er kunnen twee dingen gebeuren in je leven. 1 je maakt rechtsomkeer en stopt met het egoisme, komt tot geloof in Jezus en vraagt vergeving en wordt vergeven van al je verkeerde dingen die je hebt gedaan.
ezechiel18vers23 Zou Ik een welgevallen hebben aan de dood van de goddeloze? luidt het woord van de Here HERE. Niet veeleer hieraan, dat hij zich bekere van zijn wegen en leve?
Zie God is liefde, hij wil juist mensen redden en vergeven.
2 Je gaat gewoon door met het doen van onrecht en komt na de dood voor God te verschijnen en gaat eeuwig de hel is.
het is niet de eerste die ik dat ziet doen. zitten in de knoop, zoeken antwoorden, weten zichzelf niet meer te redden en dan gaan ze dit soort dingen doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is pas op latere leeftijd gelovig geworden, door problemen in zijn leven.
Ik weet niet eens wat ik me bij een God moet voorstellen, laat staan dat ik naar Hem luisteren zal.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
[..]
Tijd om jou eigen leven eens onder de loep te nemen, God heeft laten zien dat hij de volmaakte liefde is.
Je zegt dat je, je eigen waarheid wel bepaald, door al het egoisme is er ook zoveel onrecht in de wereld.
Jij bent degene die moet veranderen, er kunnen twee dingen gebeuren in je leven. 1 je maakt rechtsomkeer en stopt met het egoisme, komt tot geloof in Jezus en vraagt vergeving en wordt vergeven van al je verkeerde dingen die je hebt gedaan.
ezechiel18vers23 Zou Ik een welgevallen hebben aan de dood van de goddeloze? luidt het woord van de Here HERE. Niet veeleer hieraan, dat hij zich bekere van zijn wegen en leve?
Zie God is liefde, hij wil juist mensen redden en vergeven.
2 Je gaat gewoon door met het doen van onrecht en komt na de dood voor God te verschijnen en gaat eeuwig de hel is.
Mee eens.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:13 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
het is niet de eerste die ik dat ziet doen. zitten in de knoop, zoeken antwoorden, weten zichzelf niet meer te redden en dan gaan ze dit soort dingen doen.
1 van mn beste vrienden was ook ineens lid van de doorbrekers, zon vies commercieel opgezette sekte die daar maar wat handig op inspeeld. het duurde even maar we hebben m gelukkig kunnen "redden" van die enge club.
kan het voor dit slachtoffer dan ook alleen maar heel sneu vinden, want dat is ie: een slachtoffer.
Sowieso, hoe kan gods liefde volmaakt zijn als bijvoorbeeld een familielid van matthijs een stuk of wat zondes pleegt en naar de hel gaat? En matthijs zit in de hemel van gods volmaakte liefde te genieten wetende dat iemand die hem dierbaar is eeuwige pijn heeft te verduren.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik me bij een God moet voorstellen, laat staan dat ik naar Hem luisteren zal.
Gods liefde is niet volmaakt, Hij laat de homo's ook niet gelukkig zijn.
ik raad je aan het oude testament eens in te kijken.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik me bij een God moet voorstellen, laat staan dat ik naar Hem luisteren zal.
En hoe weet jij zo zeker dat Gods liefde volmaakt is? Omdat het in de Bijbel staat? Heb je wel eens een woordje met Hem gewisseld? Nee, vage begrippen als volmaakte liefde kan ik niets mee. Die liefde geldt dan ook zeker niet voor homo's, want God zou hen het recht op liefde ontnemen als Hij kon.
Dat snap ik inderdaad ook niet aan gelovigen. Hoe kan je nou geloven in een hemel waar alles perfect is, als een familielid in de hel is beland. Ik zou daar niet eens in willen geloven, laat staan dat ik me zou onderwerpen aan de wil van een hogere macht die ik nog nooit heb gezien of gesproken. Helemaal omdat ik het niet met die hogere macht eens ben als ik zo die Bijbel bekijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sowieso, hoe kan gods liefde volmaakt zijn als bijvoorbeeld een familielid van matthijs een stuk of wat zondes pleegt en naar de hel gaat? En matthijs zit in de hemel van gods volmaakte liefde te genieten wetende dat iemand die hem dierbaar is eeuwige pijn heeft te verduren.
Wat is daar volmaakt aan? Of kloppend?
Mwah, niet tussen gelovigen hoor. Er is maar één gelovige.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, en ik dacht dat het zou gaan over een onzeker meiske! Zit je midden in een discussie tussen gelovigen!
nou goed dan...we noemen haar maria..quote:Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, en ik dacht dat het zou gaan over een onzeker meiske! Zit je midden in een discussie tussen gelovigen!
Ach ook al is hij een troll, er zijn wel werkelijk zulke streng gelovige mensen, dat is al erg genoeg.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Bonzai. het volgende:
Hou eens op met die matthijs-troll te voeden
Laat ze, free country enzo. We hebben al meer van dat soort figuren gehad hier op fok! en dat werd nooit iets.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach ook al is hij een troll, er zijn wel werkelijk zulke streng gelovige mensen, dat is al erg genoeg.
Helaasch, het is geen troll.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Bonzai. het volgende:
Hou eens op met die matthijs-troll te voeden
Nee joh! Ik klikte op de titel en zat ineens midden tussen de zeloten!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
nou goed dan...we noemen haar maria..![]()
maar nee echt, heb je het niet meegekregen? onze 20 jarige maagd is zwanger. zo zijn we in deze discussie beland.
Troll of niet. Liever 10 ongefilterde KLB trolls dan matthijs.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach ook al is hij een troll, er zijn wel werkelijk zulke streng gelovige mensen, dat is al erg genoeg.
Bedoel je mij dat ik een slachtoffer ben? ik ben helemaal geen slachtoffer, de enigste die een slachtoffer was is Jezus. Hij was de enigste mens die nooit iets verkeerds heeft gedaan en toch is hij gekruisigd.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:13 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
............................
kan het voor dit slachtoffer dan ook alleen maar heel sneu vinden, want dat is ie: een slachtoffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |