abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2010 @ 22:11:25 #101
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_83376490
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb zelf nooit een hoer gepakt, wel voor de grap met vrienden door de walletjes heengelopen, meer dan een keer elfs.

Ten eerste, hoeren zijn niet zoals normale vrouwen. Ze zijn geen psychologen en ze hebben een totaal andere levenservaring. Sommige kunnen heel openlijk en vriendelijk zijn, maar de meeste zullen niet echt willen praten als je niet gaat betalen. Dus je moet niet verwachten dat een hoe jou goed gaat laten voelen en dingen gaat zeggen die je zelfvertrouwen gaat helpen.
nee, maar zijn wel gewone mensen.
zou het jammer vinden, als ze me echt vanaf het begin af aan doodeng vind, en NIETS durft te vertellen.

kijk ze hoeft niet haar levensverhaal te vertellen, maar ik wil gewoon praten over of het druk was, of wat zo zoal eet daar, waar de koelkast staat.
weet ik het

en uiteraard betaal ik gewoon
ik ben vaker geweest, en ben van plan bij het naar binnen gaan gewoon vooral specifiek over tijd te vragen, en dan als we binnen zijn, gewoon niet seksen, maar beetje babbelen in die tijd.

en meeste hoeren leveren service, om je zelfvertrouwen te boosten
of ze doen dat, omdat ze hopen dat je vaker terugkomt

dat doen ze door te zeggen: "oeh, je vriendin boft met jou"
of " waarom heb je geen vriendin hoe kan dat nou"

ben van plan het een beetje over te laten komen, dat ik daar ben. dat ik me gewoon stierlijk verveel, en leuk vind om vage ideeen uit te voeren

de echte waarheid dat ik oefen met praten, of dat alles faalt in me leven hoeft ze niet te weten. en dat is ook niet goed voor luchtige gesprekstof
  zondag 27 juni 2010 @ 22:14:55 #102
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_83376674
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Wees blij dat je vrouw bent, denk ik!
want als man (of jongen -wanneer zal ik besluiten volwassen te worden) zijnde, stappen vrouwen echt nooit op je af. of heel soms weleens, maar dat zijn uitzonderingen, en types die niet bij mij passen.

Vrouwen stappen inderdaad bijna nooit op je af, dus je zal zelf initiatief moeten nemen. Ik ben zelf erg verlegen, dus vaak komt het er niet van. Helaas wordt initiatief nemen vaak niet beloond. Ik ben zelf nooit naar de hoeren geweest, maar ik zou het zeker niet aanraden.
pi_83376748
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zondag 27 juni 2010 @ 22:34:14 #104
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83377668
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, maar zijn wel gewone mensen.
zou het jammer vinden, als ze me echt vanaf het begin af aan doodeng vind, en NIETS durft te vertellen.

kijk ze hoeft niet haar levensverhaal te vertellen, maar ik wil gewoon praten over of het druk was, of wat zo zoal eet daar, waar de koelkast staat.
weet ik het

en uiteraard betaal ik gewoon
ik ben vaker geweest, en ben van plan bij het naar binnen gaan gewoon vooral specifiek over tijd te vragen, en dan als we binnen zijn, gewoon niet seksen, maar beetje babbelen in die tijd.

ben van plan het een beetje over te laten komen, dat ik daar ben. dat ik me gewoon stierlijk verveel, en leuk vind om vage ideeen uit te voeren

de echte waarheid dat ik oefen met praten, of dat alles faalt in me leven hoeft ze niet te weten. en dat is ook niet goed voor luchtige gesprekstof
Kan je beter niet naar een psycholoog gaan? Het is goedkoper, in feite betaalt je verzekering ervoor.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 27 juni 2010 @ 22:47:36 #105
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_83378365
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kan je beter niet naar een psycholoog gaan? Het is goedkoper, in feite betaalt je verzekering ervoor.
nee, ik wil niet naar de psycholoog
ik kan het zelf allemaal misschien wel goed maken

ik wil gewoon oefenen om op spontane manier nieuwe mensen aan te spreken.

ik heb het idee al wat verder uitgedacht.
ik ga er heen, en vraag dan of ze sigaretten heeft, omdat mijn op zijn. en of ik die ook krijg dan.

en dan kwartiertje met haar afspreken, of wat langer. en dan eenmaal binnen doen dat ik niet seks wil, en gewoon gaan zitten en even roken enzo, en gewoon gezellig doen.

triestmode[on] dat is me enige contact met vrouwen namelijk! triestmode=[off]

en doorbreken de illusie dat ze alleen maar mij wil laten klaarkomen, en weer naar buiten wil werken. en alles

ontopic: en dan kan ik ts versieren

EDIT:: ik ben nu terug. Het was faal, ik heb er geen ruk aan gehad.

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-06-2010 05:30:44 ]
  zondag 27 juni 2010 @ 22:53:12 #106
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83378643
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik wil gewoon oefenen om op spontane manier nieuwe mensen aan te spreken.

ik heb het idee al wat verder uitgedacht.
ik ga er heen, en vraag dan of ze sigaretten heeft, omdat mijn op zijn. en of ik die ook krijg dan.

en dan kwartiertje met haar afspreken, of wat langer. en dan eenmaal binnen doen dat ik niet seks wil, en gewoon gaan zitten en even roken enzo, en gewoon gezellig doen.

triestmode[on] dat is me enige contact met vrouwen namelijk! triestmode=[off]

en doorbreken de illusie dat ze alleen maar mij wil laten klaarkomen, en weer naar buiten wil werken. en alles

ontopic: en dan kan ik ts versieren
Ok.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 27 juni 2010 @ 22:56:50 #107
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_83378809
Succes, je kan het!

Heb wat meer zelfvertrouwen. Spreek iemand aan en heb een beetje schijt aan de consequenties.

[ Bericht 31% gewijzigd door Easymodo op 27-06-2010 23:05:39 ]
pi_83379268
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

ligt het aan de rest van de wereld-of ligt het toch aan mezelf
De rest van de wereld is ook gek, doe daar je voordeel mee.
pi_83380923
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef matthijs.. het volgende:
Trouwens als de dames problemen hebben met de boodschap van het evangelie, ligt het probleem bij hun, met hoeveel ze ook zijn.
Nee, want de boodschap van het evangelie is geen absolute waarheid volgens velen en benadeelt ook veel mensen. Denk aan een verbod op: abortus, euthanasie, homohuwelijk etc...dus neem het de niet-gelovige mens maar eens kwalijk dat ze problemen hebben met religie.
  maandag 28 juni 2010 @ 06:50:13 #110
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83386414
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, want de boodschap van het evangelie is geen absolute waarheid volgens velen en benadeelt ook veel mensen. Denk aan een verbod op: abortus, euthanasie, homohuwelijk etc...dus neem het de niet-gelovige mens maar eens kwalijk dat ze problemen hebben met religie.
Als er geen absolute waarheid is volgens jou, die er natuurlijk wel is. Kun je ook niet beoordelen of iets verkeerd is of niet of dat je wordt benadeelt. Omdat God liefde is en van kinderen houdt, is het vermoorden van kinderen (abortus) een gruwel.
pi_83386432
Je moet wel de juiste hoer zoeken, in de 020 spreekt de helft geen woord Nederlands.
  maandag 28 juni 2010 @ 08:10:38 #112
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_83386931
quote:
Op maandag 28 juni 2010 06:56 schreef NietTeVolgen het volgende:
Je moet wel de juiste hoer zoeken, in de 020 spreekt de helft geen woord Nederlands.
quote:
naar de wallen om daar nederlandse H-jeweetwel-R te vinden.
ze kwam uit rotterdam,. en was helemaal hier omdat den haag hoerenbuurt rustig was, volgens haar zeggen.
ik heb er geen ruk aan gehad, dit

netzoals de meeste dingen, die ik aangekondigt heb te doen op dit forum ,en dan falen.

[ Bericht 10% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-06-2010 08:19:37 ]
  maandag 28 juni 2010 @ 08:41:34 #113
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_83387332
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Inbox van TS stroomt nu vol
ik verwacht dan op zijn minste en topicwending waar ze alle mails gaat publiceren
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_83387609
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:32 schreef Peachcore het volgende:
Misschien kom je afstandelijk over, dat schrikt mannen af. Vooral als je een mooi vrouw bent, want dan denken ze: 'ze kan beter krijgen' oid.
Mannen met alcohol op die denken dat iemand beter kan krijgen Dat gaat niet gebeuren.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_83388432
quote:
Op maandag 28 juni 2010 06:50 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Als er geen absolute waarheid is volgens jou, die er natuurlijk wel is.
Vind jij.
quote:
Kun je ook niet beoordelen of iets verkeerd is of niet of dat je wordt benadeelt. Omdat God liefde is en van kinderen houdt, is het vermoorden van kinderen (abortus) een gruwel.
Maar dat zijn nog helemaal geen kinderen.
En zonder een God is het inderdaad lastig om te beoordelen wat goed en fout is, maar niet onmogelijk.
pi_83388812
TS komt in de vorige 3 paginas al niet meer voor.
pi_83389223
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Bezoek gewoon een psycholoog, no offense maar advies van een hoer is wel één van de laatste dingen waar ik op zou zitten wachten.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_83389241
Oke, pics zodat we kunnen beoordelen of je omgeving gelijk heeft of niet.
  maandag 28 juni 2010 @ 10:01:32 #119
287710 Waterpijp02
-niet doen-
pi_83389242
quote:

[..]

Als er geen absolute waarheid is volgens jou, die er natuurlijk wel is. Kun je ook niet beoordelen of iets verkeerd is of niet of dat je wordt benadeelt. Omdat God liefde is en van kinderen houdt, is het vermoorden van kinderen (abortus) een gruwel.
jaja, god is liefde..we hebben er weer 1, maffe geïndoctrineerde patient.
Tijd om je eigen geloof, jullie geschriften en de geschiedenis eens onder de loep te nemen, al zul je wel zon moderne versie aanhangen, die weten dat altijd wat smeuïger aan de man te brengen.

vertel s, bij welke club lever jij je centen in?
pi_83389275
quote:

[..]

Ik bepaal mijn eigen waarheid wel, ik heb niet iemand nodig die met een boek in de hand claimt uitspraken over mijn leven te mogen doen.
  maandag 28 juni 2010 @ 10:17:29 #121
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_83389750
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:00 schreef Moro het volgende:

[..]

Bezoek gewoon een psycholoog, no offense maar advies van een hoer is wel één van de laatste dingen waar ik op zou zitten wachten.
ik ga niet voor advies
ik ging voor oefenen te praten met vrouwen.
maar het was faal, dus het gaat niet weer gebeuren.
pi_83389991
En weer een topic verneukt door matthijs.
pi_83390077
quote:

[..]

Zo vertelde ze het ook altijd aan de kindertjes in de Katholieke kerk zeker.
pi_83390140
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Fortitude het volgende:
En weer een topic verneukt door matthijs.
Dat, en geen pics.
  maandag 28 juni 2010 @ 10:42:35 #125
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_83390700
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ga niet voor advies
ik ging voor oefenen te praten met vrouwen.
maar het was faal, dus het gaat niet weer gebeuren.
Waarom zou je dat dan ook in de 1e plaats overwegen?

Koop een pakje peuken en geen aansteker en ga een blokje om, succes verzekerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')