Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een maagd heeft niets aan dat advies. Die is al lang blij als iemand op haar afstapt, of het nou om uiterlijk gaat of niet. Ik bedoel, het gaat in eerste instantie toch vaak om uiterlijk. Zowel uiterlijk en innerlijk is belangrijk.
Uhm...TS is vrouw/quote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef UltraBrain het volgende:
Topic starter is waarschijnlijk een:
[ afbeelding ]
wiens hormonen op hol zijn geslagen door de felle zon die door zijn gesloten gordijnen branden.
Het ligt probably aan je gevoel voor humor.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef Flowers12 het volgende:
Misschien heeft Ultrabrain per ongeluk een foto van zichzelf geplaatst?
Slechts incidenteel, zoals nu? Je hebt op het moment van schrijven in totaal zeven posts op Fok, de OP daargelaten allemaal niet veel langer dan één zin. In één van die zeven posts maak je een kutgrap.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:17 schreef Flowers12 het volgende:
Nee hoor, dit soort humor gebruik ik maar incidentieel.. zoals nu
Maar waarom heb je deze topic geopend? Niet voor advies, toch? Of wilde je wel advies hebben?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:17 schreef Flowers12 het volgende:
Nee hoor, dit soort humor gebruik ik maar incidentieel.. zoals nu
er zijn vrouwen die met geen drank minder lelijk te krijgen zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn geen lelijke vrouwen, er is alleen maar te weinig drank
Hoe wil je dat nou beoordelen achter de computer, je kent me helemaal niet eens in het echt. (tenminste daar ga ik van uit) Hoe kun je voor alle vrouwen spreken??quote:Op zondag 27 juni 2010 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou me wel druk maken. En bij jou ligt het aan je wereldvreemde religiewaanzin. Je bent niet echt in de positie om anderen advies te geven, sorry.
Tja... het is wel duidelijk uit jou topics dat je het niet zo goed doet bij de vrouwen en dat de meeste vrouwen jou wel een beetje apart vinden.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Hoe wil je dat nou beoordelen achter de computer, je kent me helemaal niet eens in het echt. (tenminste daar ga ik van uit) Hoe kun je voor alle vrouwen spreken??
Ik heb al heel veel van jou gelezen hier, en het was een beetje eng.... Denk dat de meeste mensen die mening met mij zullen delen. De enige kans die je hebt is een net zo religeus vriendinnetje zoeken als jij zelf bent.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Hoe wil je dat nou beoordelen achter de computer, je kent me helemaal niet eens in het echt. (tenminste daar ga ik van uit) Hoe kun je voor alle vrouwen spreken??
Wat is er eng aan je naasten liefhebben? Ja ik hoop als het Gods wil is, dat God de ware vrouw op mijn pad brengt om samen God te dienen. Wat ik bedoel is, ik geloof 100% dat God mensen bij elkaar kan brengen op een manier, dat het anders niet was gebeurd.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel van jou gelezen hier, en het was een beetje eng.... Denk dat de meeste mensen die mening met mij zullen delen. De enige kans die je hebt is een net zo religeus vriendinnetje zoeken als jij zelf bent.
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat is er eng aan je naasten liefhebben? Ja ik hoop als het Gods wil is, dat God de ware vrouw op mijn pad brengt om samen God te dienen. Wat ik bedoel is, ik geloof 100% dat God mensen bij elkaar kan brengen op een manier, dat het anders niet was gebeurd.
(ik geloof dat God volmaakt liefde is en dat hij het beste met me voorheeft, dat die vrouw ook het beste bij me past en de beste keus is, hij overziet het geheel)
Bijvoorbeeld misschien zit ze dit wel te lezen en is ze op deze site beland,
ik heb heul wel een vriendinquote:Op zondag 27 juni 2010 19:36 schreef Trommeldaris het volgende:
Ga samen met matthijs God dienenHij heeft ook nog nooit een vriendin gehad.
Als dat jou enige probleem was was je nu geen maagd meer.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat is er eng aan je naasten liefhebben? Ja ik hoop als het Gods wil is, dat God de ware vrouw op mijn pad brengt om samen God te dienen. Wat ik bedoel is, ik geloof 100% dat God mensen bij elkaar kan brengen op een manier, dat het anders niet was gebeurd.
Ik denk dat jij voor altijd maagd blijft.quote:(ik geloof dat God volmaakt liefde is en dat hij het beste met me voorheeft, dat die vrouw ook het beste bij me past en de beste keus is, hij overziet het geheel)
Bijvoorbeeld misschien zit ze (de ware) dit wel te lezen en is ze op deze site beland,
Natuurlijk, maar het uiterlijk is toch het eerste wat je ziet. De eerste indruk.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in.
Maar aan de andere kant is het wel zo dat het beter is om iemand te hebben die je accepteerd voor wie je bent.
God heeft met iedereen een plan, dus ook met hem. Ik denk dat het god zijn bedoeling is dat hij zich niet voort plant..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat jij voor altijd maagd blijft.Of zal je dan ook denken dat God het zo bedoeld heeft?
Ik vind dat inderdaad een beetje eng. Net alsof je zelf geen handen, benen en hersens hebt gekregen om zelf actie te ondernemen. Nog enger dat het lijkt alsof je jezelf nergens verantwoordelijk voor voelt, want het is tocha allemaal god... Nee. Religie maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
(ik geloof dat God volmaakt liefde is en dat hij het beste met me voorheeft, dat die vrouw ook het beste bij me past en de beste keus is, hij overziet het geheel)
Bijvoorbeeld misschien zit ze (de ware) dit wel te lezen en is ze op deze site beland,
Kan goed.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
God heeft met iedereen een plan, dus ook met hem. Ik denk dat het god zijn bedoeling is dat hij zich niet voort plant..
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef eleusis het volgende:
[..]
Kan goed.
Als vrouwen te hard achter je aan lopen, kan dat een enorme afknapper zijn. Misschien heeft god ook wel zoiets met matthijs..
De volgende ochtend je kapot schrikken gaat meestal ook geen relatie opleveren.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:25 schreef zquing het volgende:
[..]
er zijn vrouwen die met geen drank minder lelijk te krijgen zijn
Kan best. Hopelijk vind je wel iemand die bij je past. Maar zo'n 1-2% van de mensen in Nederland gaan dood zonder dat ze ooit een partner hebben gehad.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Maar wil je daar ook seks mee?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef Twizu het volgende:
Mijn moeder zegt ook altijd dat ik een leuk koppie heb.
quote:
Sommige FOK!kers zijn gek ok MILFSquote:
Ik sta open voor kritiek en ook als er dingen moeten veranderen in mijn leven.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat jou enige probleem was was je nu geen maagd meer.
[..]
Ik denk dat jij voor altijd maagd blijft.Of zal je dan ook denken dat God het zo bedoeld heeft?
Je komt vast een gelijkgestemde vrouw tegen, die refo's schijnen erg goed te pijpen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik sta open voor kritiek en ook als er dingen moeten veranderen in mijn leven.
Maar als de dames moeite hebben dat ik het over het evangelie heb, of dingen zeg als Jezus is de weg, de waarheid, opstanding en het leven. Dat zijn juist goede dingen en daarvoor schaam ik me niet.
Slimme vent, die God.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
God heeft met iedereen een plan, dus ook met hem. Ik denk dat het god zijn bedoeling is dat hij zich niet voort plant..
quote:
wss hebben de meeste er geen problemen mee, maar wel op de enorm irritante manier hoe jij het doet.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef matthijs.. het volgende:
Trouwens als de dames problemen hebben met de boodschap van het evangelie, ligt het probleem bij hun, met hoeveel ze ook zijn.
Als ik dingen zou gaan doen als de vriendin voor schut zetten bij anderen, slaan, minderwaardig behandelen. Dat zijn dingen waar ik me diep voor moet schamen dan, maar niet de boodschap van de bijbel, Jezus, dat zijn goede dingen.
Ik wist het niet zeker, maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gezeik over trollen.Zulke mensen bestaan echt.
Wees blij dat je vrouw bent, denk ik!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Flowers12 het volgende:
Hi people,
de topic zegt het eigenlijk al...Ik ben net de 20 gepasseerd en heb nog geen vriend (in de zin van een relatie)
gehad.
En eerlijk gezegd knaagt dat wel! Mijn omgeving en vreemden verwachten juist door mijn uiterlijk (die ik volgens velen meeheb) dat er zeker mannen zijn die op mij afstappen.
Maar helaas is dit niet het geval.
Anyway, wilde het even delen.. en reacties staan natuurlijk vrij.
Ciao!
Heb zelf nooit een hoer gepakt, wel voor de grap met vrienden door de walletjes heengelopen, meer dan een keer elfs.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wees blij dat je vrouw bent, denk ik!
want als man (of jongen -wanneer zal ik besluiten volwassen te worden) zijnde, stappen vrouwen echt nooit op je af. of heel soms weleens, maar dat zijn uitzonderingen, en types die niet bij mij passen.
misschien dat je verkeerde indruk/uistraling geeft op ALLE mannen als dat echt het geval is. geloof het eigenlijk niet echt zo dat er nooit iemand op je afstapt.
zelfs met mij een aantal keer in de laatste 10 jaar iemand op me afgestapt, dat meisje de eerste stap zette. of in ieder geval wel HEEL ERG MAKKELIJK Voor me maakte. -maar allemaal niet mijn types.
zal wel zo zijn denk ik eigenlijk dat alleen mannen die ook jouw type niet zijn op jouw afstappen. maar dat is de vloek van elkaar(elkaars soulmate) kunnen vinden he.
ik ga voor het nut van normale vaardigheden oefenen voordat ik meer vrouwelijke vrienden durf te maken, vanavond(als het gratis parkeren is in amsterdam) naar de wallen om daar nederlandse H-jeweetwel-R te vinden.
ik wil meer mensen leren kennen, zodat ik ook meer vrouwen leer kennen zodat ik later kan trouwen.
maar ik durf niet zo goed.
daarom ga ik alleen een beetje praten met h..r, en geintereseerd in haar proberen te zijn.
zodat ik kan oefenen om als ik vrouwelijk geslacht net ontmoet, ik beetje normaal kan overkomen.
kan ook wel naar cafe, maar dat vind ik nog net ff te moeilijk.
ik TROLL niet, het is daadwerkelijk heel erg met me, en ik ga zo maar wat kleinere stapjes nemen om te oefenen.
feedback of er voetbal is ofzo, en daarom wel betaalt parkeren, of superdruk in amsterdam. zou ik graag even willen horen hier, omdat ik te lui ben om het zelf uit te zoeken.
en als iemand iets wil weten van echte hoer, dan kan ik dat vragen misschien, en reporten als ik eenmaal terug ben (weet nog niet zeker of ik ga) .
ligt het aan de rest van de wereld-of ligt het toch aan mezelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |