Hey ik woon ook in de regio Utrecht. Daten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:03 schreef Flowers12 het volgende:
Ach iemand die een ander uitmaakt voor '' lelijk '' is het meestal zelf, dat is wat de ervaring leert.
Dus als jij de behoefte voelt om mij zo nodig daarvoor uit te maken, moet je dat vooral blijven doen.. maar interessant is het totaal niet.
Qua oogcontact, dat is altijd wel aanwezig.. maar op de een of andere manier blijft het altijd daarbij.
Ik woon overigens in de regio Utrecht.
Misschien help het als je dingen wat minder serieus neemtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:03 schreef Flowers12 het volgende:
Ach iemand die een ander uitmaakt voor '' lelijk '' is het meestal zelf, dat is wat de ervaring leert.
Dus als jij de behoefte voelt om mij zo nodig daarvoor uit te maken, moet je dat vooral blijven doen.. maar interessant is het totaal niet.
Woonde jij niet in Curaçao?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hey ik woon ook in de regio Utrecht. Daten?
Vroeger. Zit nu een jaar in NL.quote:
Als je je uiterlijk mee hebt hoeft dat ook niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:57 schreef Flowers12 het volgende:
Ik weet zelf ook wel enigzins waar het probleem ligt, ik spreek zelf niemand aan.... maar dan nog.
Gewoon blijven afwachten natuurlijk, want dat werkt al zo lang zo goed. Het knaagt blijkbaar niet genoeg voor je, want je lijkt zelf geen stappen te willen/durven ondernemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Flowers12 het volgende:
Hi people,
de topic zegt het eigenlijk al...Ik ben net de 20 gepasseerd en heb nog geen vriend (in de zin van een relatie)
gehad.
En eerlijk gezegd knaagt dat wel! Mijn omgeving en vreemden verwachten juist door mijn uiterlijk (die ik volgens velen meeheb) dat er zeker mannen zijn die op mij afstappen.
Maar helaas is dit niet het geval.
Anyway, wilde het even delen.. en reacties staan natuurlijk vrij.
Ciao!
Volgende keer dat je uitgaat, heel sletterig aankleden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:01 schreef Flowers12 het volgende:
hm nee internetdaten is niets voor mij.
Ja het is gek want ik ben helemaal niet zo'n angsthaas, maar op dat gebied durf ik toch niet de stap te nemen.
Dat dus, je ergert je nog niet genoeg. Op het moment dat het niet hebben van een vriend erger voor je is dan je angst voor mogelijk stuntelig versiergedrag zal je de stappen wel gaan zetten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:01 schreef Flowers12 het volgende:
hm nee internetdaten is niets voor mij.
Ja het is gek want ik ben helemaal niet zo'n angsthaas, maar op dat gebied durf ik toch niet de stap te nemen.
Dat je nog geen relatie hebt gehad op die leeftijd, zou ik me niet zo druk om maken. Misschien helpt dit, als ik zeg dat ik zelf ergens in de 20 ben en nog geen relatie heb gehad.(als je een eendagsverkering niet meerekent als relatie)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Flowers12 het volgende:
Hi people,
de topic zegt het eigenlijk al...Ik ben net de 20 gepasseerd en heb nog geen vriend (in de zin van een relatie)
gehad.
En eerlijk gezegd knaagt dat wel! Mijn omgeving en vreemden verwachten juist door mijn uiterlijk (die ik volgens velen meeheb) dat er zeker mannen zijn die op mij afstappen.
Maar helaas is dit niet het geval.
Anyway, wilde het even delen.. en reacties staan natuurlijk vrij.
Ciao!
Ik zou me wel druk maken. En bij jou ligt het aan je wereldvreemde religiewaanzin. Je bent niet echt in de positie om anderen advies te geven, sorry.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:43 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat je nog geen relatie hebt gehad op die leeftijd, zou ik me niet zo druk om maken. Misschien helpt dit, als ik zeg dat ik zelf ergens in de 20 ben en nog geen relatie heb gehad.(als je een eendagsverkering niet meerekent als relatie)
Maar opzich gaf hij wel redelijk goed advies.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou me wel druk maken. En bij jou ligt het aan je wereldvreemde religiewaanzin. Je bent niet echt in de positie om anderen advies te geven, sorry.
Een maagd heeft niets aan dat advies. Die is al lang blij als iemand op haar afstapt, of het nou om uiterlijk gaat of niet. Ik bedoel, het gaat in eerste instantie toch vaak om uiterlijk. Zowel uiterlijk en innerlijk is belangrijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar opzich gaf hij wel redelijk goed advies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |