Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een maagd heeft niets aan dat advies. Die is al lang blij als iemand op haar afstapt, of het nou om uiterlijk gaat of niet. Ik bedoel, het gaat in eerste instantie toch vaak om uiterlijk. Zowel uiterlijk en innerlijk is belangrijk.
Uhm...TS is vrouw/quote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef UltraBrain het volgende:
Topic starter is waarschijnlijk een:
[ afbeelding ]
wiens hormonen op hol zijn geslagen door de felle zon die door zijn gesloten gordijnen branden.
Het ligt probably aan je gevoel voor humor.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef Flowers12 het volgende:
Misschien heeft Ultrabrain per ongeluk een foto van zichzelf geplaatst?
Slechts incidenteel, zoals nu? Je hebt op het moment van schrijven in totaal zeven posts op Fok, de OP daargelaten allemaal niet veel langer dan één zin. In één van die zeven posts maak je een kutgrap.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:17 schreef Flowers12 het volgende:
Nee hoor, dit soort humor gebruik ik maar incidentieel.. zoals nu
Maar waarom heb je deze topic geopend? Niet voor advies, toch? Of wilde je wel advies hebben?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:17 schreef Flowers12 het volgende:
Nee hoor, dit soort humor gebruik ik maar incidentieel.. zoals nu
er zijn vrouwen die met geen drank minder lelijk te krijgen zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn geen lelijke vrouwen, er is alleen maar te weinig drank
Hoe wil je dat nou beoordelen achter de computer, je kent me helemaal niet eens in het echt. (tenminste daar ga ik van uit) Hoe kun je voor alle vrouwen spreken??quote:Op zondag 27 juni 2010 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou me wel druk maken. En bij jou ligt het aan je wereldvreemde religiewaanzin. Je bent niet echt in de positie om anderen advies te geven, sorry.
Tja... het is wel duidelijk uit jou topics dat je het niet zo goed doet bij de vrouwen en dat de meeste vrouwen jou wel een beetje apart vinden.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Hoe wil je dat nou beoordelen achter de computer, je kent me helemaal niet eens in het echt. (tenminste daar ga ik van uit) Hoe kun je voor alle vrouwen spreken??
Ik heb al heel veel van jou gelezen hier, en het was een beetje eng.... Denk dat de meeste mensen die mening met mij zullen delen. De enige kans die je hebt is een net zo religeus vriendinnetje zoeken als jij zelf bent.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Hoe wil je dat nou beoordelen achter de computer, je kent me helemaal niet eens in het echt. (tenminste daar ga ik van uit) Hoe kun je voor alle vrouwen spreken??
Wat is er eng aan je naasten liefhebben? Ja ik hoop als het Gods wil is, dat God de ware vrouw op mijn pad brengt om samen God te dienen. Wat ik bedoel is, ik geloof 100% dat God mensen bij elkaar kan brengen op een manier, dat het anders niet was gebeurd.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel van jou gelezen hier, en het was een beetje eng.... Denk dat de meeste mensen die mening met mij zullen delen. De enige kans die je hebt is een net zo religeus vriendinnetje zoeken als jij zelf bent.
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat is er eng aan je naasten liefhebben? Ja ik hoop als het Gods wil is, dat God de ware vrouw op mijn pad brengt om samen God te dienen. Wat ik bedoel is, ik geloof 100% dat God mensen bij elkaar kan brengen op een manier, dat het anders niet was gebeurd.
(ik geloof dat God volmaakt liefde is en dat hij het beste met me voorheeft, dat die vrouw ook het beste bij me past en de beste keus is, hij overziet het geheel)
Bijvoorbeeld misschien zit ze dit wel te lezen en is ze op deze site beland,
ik heb heul wel een vriendinquote:Op zondag 27 juni 2010 19:36 schreef Trommeldaris het volgende:
Ga samen met matthijs God dienenHij heeft ook nog nooit een vriendin gehad.
Als dat jou enige probleem was was je nu geen maagd meer.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat is er eng aan je naasten liefhebben? Ja ik hoop als het Gods wil is, dat God de ware vrouw op mijn pad brengt om samen God te dienen. Wat ik bedoel is, ik geloof 100% dat God mensen bij elkaar kan brengen op een manier, dat het anders niet was gebeurd.
Ik denk dat jij voor altijd maagd blijft.quote:(ik geloof dat God volmaakt liefde is en dat hij het beste met me voorheeft, dat die vrouw ook het beste bij me past en de beste keus is, hij overziet het geheel)
Bijvoorbeeld misschien zit ze (de ware) dit wel te lezen en is ze op deze site beland,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |