quote:Carrosserie: Coupe 3-drs
Clinderinhoud: 5666 cc
BTW/Marge: Marge
Tellerstand: 96000 km
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 11-1998
Transmissie: Automaat
Kleur: Grijs
Vermogen: 253 kW
Massa leeg voertuig: 1434 kg
quote:Deze corvette verkeerd in perfecte staat en het interieur is zeer netjes ! Ik heb deze corvette zelf begin 2009 geimporteerd vanuit de VS en ben pas 2009 geslaagd met het vinden van een perfect exemplaar, ik was ook 2008 in de VS maar slaagde er niet in om een perfecte vette te vinden , Dus mensen als u een schadevrije en perfecte corvette zoekt kom dan zeke
ABS
Airbag bestuurder
Airbags voor
Automatic climate control
Centrale deurvergrendeling
Cruise Control
Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugen
Elektrisch bedienbare voorportierramen
Mistlampen voor
Open dak mechanisch
Startonderbreker
Stuurbekrachtiging
In hoogte verstelbaar stuur
Traction control
Elektrisch bedienbare buitenspiegels
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
Optyfen, alleen leuke mensen hierquote:
quote:
kutvissenquote:
okquote:
Ja hier. Maar ik moest wegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:16 schreef Barcaconia het volgende:
Eigenlijk is dit best een kuttopic
Waar zijn alle leuke mensen
Begin jij nou ook al ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:22 schreef Sounddragon het volgende:![]()
[..]
Begin jij nou ook al ??![]()
wat izzer mis met de normale SC dan ???Whaaaaaaaa.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Luc rent heel hard weg in blinde paniek!!
Sinds wanneer hebben ze jou mod gemaakt
FH 420 eev Globetrotter XL
Jazeker! Dit is het topic waar je moet zijn!quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jazeker! Dit is het topic waar je moet zijn!
Nou niet meerquote:
Laat die modjes maar lekker in hun eigen 'gesloten' topic verder lullenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jazeker! Dit is het topic waar je moet zijn!
die is weer openquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:27 schreef Iuc het volgende:
[..]
Laat die modjes maar lekker in hun eigen 'gesloten' topic verder lullen
Ah, jij bent die lurker in mijn fotoboek!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:31 schreef Metalfrost het volgende:
Anne
oh wacht ik heb geeneens een motorisch aangedreven voertuig, wat doe ik hier
Met welke gedachte legde je die link met mijn post in dit topic en jouw fotoboekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, jij bent die lurker in mijn fotoboek!
Je nick.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Met welke gedachte legde je die link met mijn post in dit topic en jouw fotoboek
Die mag je houdenquote:
quote:
Ik zet geen SlowChat op slot om er een 1 op 1 SexChat van te maken..quote:
Fiets hoort niet in PTA ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:31 schreef Metalfrost het volgende:
Anne
oh wacht ik heb geeneens een motorisch aangedreven voertuig, wat doe ik hier
Nee, bij jou gaat het alleen maar over jezelf.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zet geen SlowChat op slot om er een 1 op 1 SexChat van te maken..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Verkeer je onder de Imperiusvloek?
Eergisteren net de voorlaatste twee boeken gekocht, waarna de laatste van de boekenserie gisteren thuisbezorgd werdquote:
Exactemundoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, bij jou gaat het alleen maar over jezelf.
Assumption ..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk, dit topic krijgt een slotje na de fipo, maar nu is de TT veranderd zodat ik zelf niet eens meer mag posten hier
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Exactemundo![]()
Komt omdat ik belangrijk ben en jij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sounddragon op 26-06-2010 19:46:34 ][b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
de zenuwen dan maar!
TVP!Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?![]()
het is PTA !
en PATAT
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
C'est francais pour 'patat'
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Optyfen met je gastspoiler, jullie verneuken het hele topic![]()
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
![]()
FRIETquote:
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
![]()
P.A.T.A.T. mét een 'delletje
stelletje tukkers
Zoals het hoort, want je weet: Ik ben belangrijker dan jij.quote:![]()
Dus ik weet het beter, en daarom is het zoals Barca (wat belangrijker is dan mij, want hij woont in the JOE- ES - OF - EE) het ook bevestigd; Friet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
Frietvoor de topictitel!!
En nu naar de kroeg..
En vanaaf misschien nog ff een frietje met scoren hier in 't durp
FH 420 eev Globetrotter XL![]()
Brabant
Ik ga USA-Ghana kijken, om half 3 in de kroeg vind ik wel leuk
Hoeveel titels heeft dit topic nou al gehad ?Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
4
Niet overspannen raken he ?Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
USA Ghana was gaaf in de kroeg. Er zat zelfs een Ghanees daarBij die goal in de verlenging begon iedereen bijna te janken en 1 iemand juichen
![]()
Quote van Tjabbo:
waarvan ??quote:
Ghana heeft dus gewonnen ?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef Barcaconia het volgende:
USA Ghana was gaaf in de kroeg. Er zat zelfs een Ghanees daarBij die goal in de verlenging begon iedereen bijna te janken en 1 iemand juichen
Jup, USA speelde redelijk goed, maar ze konden het telkens niet afmaken helaas. Ze hebben ZO veel kansen gehad. Ze hebben verdiend verloren dus.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Zoals altijd.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:32 schreef Barcaconia het volgende:
Jup, USA speelde redelijk goed, maar ze konden het telkens niet afmaken helaas. Ze hebben ZO veel kansen gehad. Ze hebben verdiend verloren dus.
Quote van Tjabbo:
Blijft altijd tof om te zien dat er eigenlijk geen 'slechte' landen meer zijn .. alles kan
TT zo vaak edittenquote:
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen over de Niva, het is wel een babe magnet.
![]()
Doelde hij daar ook niet op dan?quote:
Quote van Tjabbo:
Pas op of ik post de foto van jou bij mn visaquote:
Kap trouwens eens met dat eeuwige gebagger van de laatste tijd SD en Anne![]()
het leuke is er nu wel af...
![]()
Zegt iemand met 95.000+ posts![]()
Quote van Tjabbo:
Wait, whut???? Peu, jij was met eengroep vrienden in de efteling vorig weekend toch?Was jij bij de bdsm meeting aldaar?
![]()
![]()
Quote van Tjabbo:
Nee, in de fik dat ding !quote:Op zondag 27 juni 2010 12:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet toevallig iets voor jou?
http://www.speurders.nl/o(...)bx-1-4-66309383.htmlOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Dan ga ik hem morgen maar eens kopen, op fok zetten als project en weer dak af zagen en in fik zettenquote:
Quote van Tjabbo:
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan ga ik hem morgen maar eens kopen, op fok zetten als project en weer dak af zagen en in fik zetten![]()
![]()
Weet je wel hoe dat veersysteem werkt ?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan ga ik hem morgen maar eens kopen, op fok zetten als project en weer dak af zagen en in fik zettenOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Hallo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ja met zo'n gekke switch bij de handrem daar of niet?quote:
Quote van Tjabbo:
Bijna ...Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
In de middenconsole iig..![]()
Is zo'n staafje/ding wat je beetje optilt en verplaats na voren of achteren![]()
Iedereen sponsoren, ik paint er iedereens Username op met een spuitbus, zaag dak er af en Post hier wel een paar pics
Quote van Tjabbo:
IK GA TOCH GODVERDOMME GEEN TOPIC OPENEN MET EEN CORVETTE IN DE TT, WELKE IDIOOT HEEFT DAT BEDACHT?[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Anne. Of SD. Of beide.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
IK GA TOCH GODVERDOMME GEEN TOPIC OPENEN MET EEN CORVETTE IN DE TT, WELKE IDIOOT HEEFT DAT BEDACHT?![]()
Corvette C5
Ik open nog liever een topic over een Toyota Yaris dan een Corvette C5
Dat ja
Volgende kans die ik krijg om een SC te openen wordt een Jeep JK als ik een getal kan vinden dat matcht
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
IK GA TOCH GODVERDOMME GEEN TOPIC OPENEN MET EEN CORVETTE IN DE TT, WELKE IDIOOT HEEFT DAT BEDACHT?
SD was het!![]()
Jep !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Stelletje dictators
Quote van Tjabbo:
Ik heb hier alleen nog maar gepost, geen knoppie aangeraakt!
Laat mij er lekker buiten joh !
Doe eens lief tegen ons PTA-schatjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Optyfen, alleen leuke mensen hier
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno![]()
Vandaag even niet aan de BX geprutst maar aan een Traction Avant. Helaas wel op schaal.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Hey, een Corvette in de TT
De allerminste, dat dan weer wel
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?![]()
Cool ik wil de C5 wel hebben!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Voor diegenen die meer verstand hebben van eletriek dan ik: Stroom vertragd uitschakelenOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Morgen.. ofja theoretisch gezien vandaag, rijtest voor privé chauffeur
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ik was er gisterenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wait, whut???? Peu, jij was met eengroep vrienden in de efteling vorig weekend toch?Was jij bij de bdsm meeting aldaar?
Ik heb niet echt wat met bdsm
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Hoi
Oh en omdat ik niet alleen hij mag zeggen van Anne doe ik maar meteen een vraag!
Kost zo een corvette C5 eigelijkAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
De vraagprijs uit die van de OP is ¤ 17.950quote:Op maandag 28 juni 2010 09:03 schreef ook_gek het volgende:
Hoi
Oh en omdat ik niet alleen hij mag zeggen van Anne doe ik maar meteen een vraag!
Kost zo een corvette C5 eigelijk![]()
En? Hoe ging het?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef invine het volgende:
Morgen.. ofja theoretisch gezien vandaag, rijtest voor privé chauffeur![]()
Valt best nog mee. Maar zou het nooit van me leven willen hebben!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:05 schreef Anne het volgende:
[..]
De vraagprijs uit die van de OP is ¤ 17.950Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
350pk gebankt met de supra, en een on-ge-looflijke 594NM koppel!
Andere supras en een skyline haalden ver over de 400 pk maar hadden niet zoveel koppel als ik heb.
* Tjabbo was de NM king van de dag zaterdag [14.gif]![]()
Maar het is en blijft een oude supraquote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef Tjabbo het volgende:
350pk gebankt met de supra, en een on-ge-looflijke 594NM koppel!
Andere supras en een skyline haalden ver over de 400 pk maar hadden niet zoveel koppel als ik heb.
* Tjabbo] was de NM king van de dag zaterdag [14.gif
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Je aandrijfassen aan vellen stampenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Je weet dat ik er niet zo veel verstand van heb, dus, wat kun je met de newtonmeters?![]()
En een lompe caravan trekken![]()
Koppel, is die schop onder je kont als je op de snelweg inhaalt, koppel voel je onderin het toerenbereik.. met een auto met een laag koppel moet je terugschakelen (toeren maken) om vermogen (PK's) te gebruiken.. met een auto met veel koppel kun je schakellui, en met lage toeren rijden
Mooie cijfers Tjabs
mogguh allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Hai bitches.. Ik heb het weekend weer overleefd
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
Jawel is kansloos!quote:
Hij moet nieuwe supra kopen! Is vele malen mooier dan dit kut bakje!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat doe ik al jaren, wat is nu precies je punt?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Hai bitches.. Ik heb het weekend weer overleefd
3 dagen warmte, mensen en metalquote:Op maandag 28 juni 2010 15:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren, wat is nu precies je punt?
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
Vertel, ik ga namelijk niet teruglezenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's niks vergeleken bij wat ook_gek allemaal deed.
Dat valt met geen pen te beschrijvenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vertel, ik ga namelijk niet teruglezen
Dat wordt typen danquote:
Ik snap nu trouwens waarom dat ding voorop mn Niva een turkenvanger genoemd wordHad (vlak bij Paal zijn huis!
) op een decimeter na twee Turken op fietsen er in hangen
![]()
![]()
Had je iets beter moeten mikken.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap nu trouwens waarom dat ding voorop mn Niva een turkenvanger genoemd wordHad (vlak bij Paal zijn huis!
Pas maar op dat zij nergens in mikken bij jou als je wat laat vallenquote:
Quote van Tjabbo:
Uit één willekeurige SC:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik moet nog eten. MAar heb al wel lekker een halve fles vodka achter de kiezen en zit nu aan de whisky cola
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:14 schreef ook_gek het volgende:
shit nu lijk ik wel een alcoholost
Hallo * ook_gek is ook_gek en heb een drank probleem
Dat klinkt toch wel super niet dan
En wtf is dit:quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:03 schreef ook_gek het volgende:
zit met ijsmeis naar hunderdome - 02 - Dj Weirdo - Young Birds te luisteren
alleen klopt de buurman soms op de muur
![]()
Bij de nieuwe bazaar zekerquote:Op maandag 28 juni 2010 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
De hoeveelheid MB's is verviervoudigd sinds die er zit
MX5 vanmorgen trouwens afgevoerd door de ANWB... mogelijk motorschadeHoop dat het beperkt is, anders wordt het toch eens tijd om verder te kijken naar een andere.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pas maar op dat zij nergens in mikken bij jou als je wat laat vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Gewoon fixxen.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij de nieuwe bazaar zekerDe hoeveelheid MB's is verviervoudigd sinds die er zit
MX5 vanmorgen trouwens afgevoerd door de ANWB... mogelijk motorschadeHoop dat het beperkt is, anders wordt het toch eens tijd om verder te kijken naar een andere.
Grote woorden voor iemand zonder geldquote:
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker![]()
Waar haal jij vandaan dat ik geen geld heb Paladijntje ?Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Neh, heb ze gewoon voor laten gaanquote:Relaxed man
Bomen zijn relaxed.
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:01 schreef Anne het volgende:
Uit één willekeurige SC:
[..]
[..]
[..]
En wtf is dit:![]()
[..]Nee, tussen die kerk en die ambulance post, die rotonde bij de Renault dealer.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij de nieuwe bazaar zekerDe hoeveelheid MB's is verviervoudigd sinds die er zit
![]()
Je bezit genoeg geld om het willekeurig over de balk te smijten?
Had ik inderdaad niet verwacht.
Oh Alex, van t weekend heb ik Eluveitie live gezien... Supergaaf
En Tarja?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh Alex, van t weekend heb ik Eluveitie live gezien... Supergaaf![]()
![]()
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef Paladijn het volgende:
Je bezit genoeg geld om het willekeurig over de balk te smijten?
Had ik inderdaad niet verwacht.
Maar jouw mazda (of wat voor japans hok het ook is) rijdt niet meer, mijn BX wel (als ik het dashboard er weer in heb zitten).
Die Mazda heeft wel mooi 2 keer zo veel KMs als jou BX.
En heeft de afgelopen 2 a 3 jaar ook aanmerkelijk meer gereden.![]()
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
Dat dan weer niet, wel Sabaton, Slayer, Airbourne, Amon Amarth, Motörhead en Kiss.. Verder ook nog wel half wat dingen natuurlijkquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent![]()
.
![]()
Idem. het was fijn dat ik m vroig jaar een paar weekjes mocht logeren.. Maar wat een gaar rothok... En die van Paal is ook niet meer nieuw.. Maar die is wel relaxed. Bomen zijn relaxed.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Anne het volgende:
Toch heb ik liever Paal zijn auto, dan de jouwe.![]()
Die mazda heeft al 800.000km gedraaid ? Respect !quote:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Die Mazda heeft wel mooi 2 keer zo veel KMs als jou BX.
En heeft de afgelopen 2 a 3 jaar ook aanmerkelijk meer gereden.Je verwart me met iemand anders.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bentOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
STEFANOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
OP waaridge quote![]()
![]()
Nadat jij er in gereden hebt heb ik het ding voor honderden euro's kunnen repareren.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Idem. het was fijn dat ik m vroig jaar een paar weekjes mocht logeren.. Maar wat een gaar rothok... En die van Paal is ook niet meer nieuw.. Maar die is wel relaxed. Bomen zijn relaxed.Nee, alleen last van een aap die er irrelevante zaken bij haalt.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Je bent dat ding ALTIJD aan het reparerenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nadat jij er in gereden hebt heb ik het ding voor honderden euro's kunnen repareren.
[..]
Nee, alleen last van een aap die er irrelevante zaken bij haalt.![]()
![]()
Paalquote:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Hoeveel km heb jij er nu op staan?
Ik 201.000+Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Neehoor, de laatste tijd ben ik meer bezig om het ding functioneler te maken. Maar binnenkort worden er wel weer wat dingetjes gefixt zodat het rothok wat minder gaar is en ik er mee op vakantie kan.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent dat ding ALTIJD aan het reparerenOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik neem de auto van mijn ouders mee naar Oostenrijk. Toch stuk comfortabeler voor dat eind dan de AXquote:Op maandag 28 juni 2010 17:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neehoor, de laatste tijd ben ik meer bezig om het ding functioneler te maken. Maar binnenkort worden er wel weer wat dingetjes gefixt zodat het rothok wat minder gaar is en ik er mee op vakantie kan.
Ik verwacht dat het overmatig circuit/voltoerig rijden toch wel zijn tol is gaan eisen op het oude blokje en dat de problemen laatst een voorbode waren. Maar goed, dat hoor ik hopelijk vanavond of morgen als de specialist er naar gekeken heeft. 'Nieuw' blokje met garantie erin kost me 1500 euro, is een optie, maar de rest van de auto begint ook de nodige slijtage te vertonen. Bovendien was ik al van plan om ergens later dit jaar of volgend jaar een 10th Anny te halen en deze te verkopen. Optie is nu dat te versnellen en een tijdje in de Saab te cruisen, of de motor dus vernieuwen en op een later tijdstip een 10th of NC te halen.
Maar goed, de afgelopen twee jaar erg goedkoop kunnen rijden met de MX, dit jaar valt helaas duurder uit. Eigenlijk wel verwacht gezien ik de auto nu ook prive gebruik. En wie weet komt de reparatie nog ver onder de 1500 voor een nieuw blokje inbouwen
316.000+quote:Op maandag 28 juni 2010 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Paal
Hoeveel km heb jij er nu op staan?
Ik 201.000+
Wat voor auto ?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik neem de auto van mijn ouders mee naar Oostenrijk. Toch stuk comfortabeler voor dat eind dan de AXEn nu al stuk ?quote:
Zeg pisnicht, ga eens anderen vervelen met je geneuzel.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:35 schreef 2cv het volgende:Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Paladijn: heb jij een anti-slinger-schot in je carterpan ? Als je lange bochten in het circuit hebt kan de olie naar 1 kant van je carterpan slingeren waardoor de pomp geen olie meer aanzuigt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zeg pisnicht, ga eens anderen vervelen met je geneuzel.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:19 schreef Anne het volgende:
Slechte zin 2cvPaladijn? Je maakt geen vriendjes.
Astra uit 2000. Airco, meer ruimte en minder lawaai. En het zwabbert niet zo over de snelweg.quote:[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Als ik moest kiezen ging ik echt liever in je AX dan in die opel.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Astra uit 2000. Airco, meer ruimte en minder lawaai. En het zwabbert niet zo over de snelweg.
Tip: laat je auto eens uitlijnen als je dat nog niet gedaan hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zeg pisnicht, ga eens anderen vervelen met je geneuzel.Hebben jullie last van PMS ofzoquote:
Niet te vergeten een stuk betrouwbaarder natuurlijk, plus dat je op elke hoek van de straat onderdelen kunt kopen ..quote:Op maandag 28 juni 2010 17:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Astra uit 2000. Airco, meer ruimte en minder lawaai. En het zwabbert niet zo over de snelweg.
Ik niet hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie last van PMS ofzoWaarom moet je op elke hoek van de straat onderdelen voor een astra kunnen kopen als die betrouwbaarder is dan een BX ? Niet dat je de meeste BX onderdelen zonder veel moeite kan kopen hoor ...quote:Op maandag 28 juni 2010 18:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet te vergeten een stuk betrouwbaarder natuurlijk, plus dat je op elke hoek van de straat onderdelen kunt kopen ..Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Auto's zijn net mensen, stiekum mankeren ze allemaal wel eens watquote:Op maandag 28 juni 2010 18:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
[..]
Waarom moet je op elke hoek van de straat onderdelen voor een astra kunnen kopen als die betrouwbaarder is dan een BX ? Niet dat je de meeste BX onderdelen zonder veel moeite kan kopen hoor ...
Enige mindere aan de Astra zijn de harde stoelen. Voor de rest heb ik toch echt liever de Astra mee voor zo'n eind.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Zoek een 'sport' uitvoering, die hebben recaro's.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Die moeten nog harder zijn dan de stoelen die wij hebben jaquote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
Zoek een 'sport' uitvoering, die hebben recaro's
. In de sportuitvoering zijn ze ook nog best om aan te zien
Ik heb er 100.000 km op weggezeten, en ik vind ze wérelds
![]()
lul niet, ik kon mijn geld investeren in extra's ipv onderdelenquote:
En de Astra gaat ook wat beter de bocht om
1-0quote:Op maandag 28 juni 2010 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lul niet, ik kon mijn geld investeren in extra's ipv onderdelen
Ik vind in een G het interieur alleen wat minder; beetje te 'zakelijk'quote:Op maandag 28 juni 2010 18:15 schreef Sjoegerd het volgende:
En de Astra gaat ook wat beter de bocht om
Ik vind het juist lekker duidelijk, simpel en opgeruimd. Geen sierlijke opsmuk.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind in een G het interieur alleen wat minder; beetje te 'zakelijk'
Neu, hij moet maar eens beseffen dat zijn advies en commentaar kant nog wal raakt. Als ik niet de indruk had dat hij het serieus meende had ik er niet eens de moeite voor genomen om erop te reageren.quote:
Specialist belde me net op, motor == dood. Tekort aan olie en water, te warm gelopen. Dus heb nu de keus uit de motor vervangen of verkopen.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
bomen he die zouden ook best kunnen praten he als ze zouden willen
Ja als ze zouden willen
Maar dat doen ze niet
Want dat vinden ze gewoon niet chille
neeee man dat vinden ze niet chille
Dat vinden ze gewoon niet vet
Echt relax
![]()
Ik heb net even op een motor mogen oefenen met schakelen.
Jammer genoeg niet mogen rijden, omdat ie hier staat vanwege de voorremmen die niet jofel zijn.
Ik kon trouwens met mijn voeten op de grond.
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb net even op een motor mogen oefenen met schakelen
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2010 20:00:04 ]![]()
Ja, en jij bent sjaggo omdat je speeltje overleden isquote:Op maandag 28 juni 2010 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neu, hij moet maar eens beseffen dat zijn advies en commentaar kant nog wal raakt. Als ik niet de indruk had dat hij het serieus meende had ik er niet eens de moeite voor genomen om erop te reageren.
Specialist belde me net op, motor == dood. Tekort aan olie en water, te warm gelopen. Dus heb nu de keus uit de motor vervangen of verkopen.
Als hij technisch verder OK is (de reden dat je motor is overleden biedt weinig hoop eerlijk gezegd), zou ik hem/haar altijd houden en het blok wisselen, mits dat economisch haalbaar is; je weet nu wat je hebt .. straks koop je er eentje met een goed blok en kun je weer achter de rest aanrennen
Ze verkopen voor meisjes die niet zo groot/zwaar zijn, ook zadels en motorbroeken met klittenbandquote:Op maandag 28 juni 2010 19:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb net even op een motor mogen oefenen met schakelen.
Jammer genoeg niet mogen rijden, omdat ie hier staat vanwege de voorremmen die niet jofel zijn.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze verkopen voor meisjes die niet zo groot/zwaar zijn, ook zadels en motorbroeken met klittenband. Het gaat er niet om dat ik er af waai. Het gaat er om dat ik stil kan staan zonder dat ik om pleur.
Edit: Op de motor van mijn vader gaat dat dus niet, dus daar mag ik niet van 'm op rijden helaasch.
Hopen dat ie deze motor nog ff mag houden als ie de remmen heeft gefixt.![]()
die motoren zijn niet eens zo heel erg duur. Dus waarom niet andere motor in lepelen.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neu, hij moet maar eens beseffen dat zijn advies en commentaar kant nog wal raakt. Als ik niet de indruk had dat hij het serieus meende had ik er niet eens de moeite voor genomen om erop te reageren.
Specialist belde me net op, motor == dood. Tekort aan olie en water, te warm gelopen. Dus heb nu de keus uit de motor vervangen of verkopen.
Als je trouwens je hardtop voor prikje weg wil doen moet je me dat laten weten!
Heb zeker intresse in je hardtop. Boeit niet dat hij zwart is
Dat valt wel mee, het raaskallen bewaart men maar voor de kroeg of ONZquote:Op maandag 28 juni 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en jij bent sjaggo omdat je speeltje overleden is [ afbeelding ]
Als hij technisch verder OK is (de reden dat je motor is overleden biedt weinig hoop eerlijk gezegd), zou ik hem/haar altijd houden en het blok wisselen, mits dat economisch haalbaar is; je weet nu wat je hebt .. straks koop je er eentje met een goed blok en kun je weer achter de rest aanrennen
Wat Anne en Lexxx wel weten is dat ik de auto ooit gekocht heb met het idee dat ik hem compleet af kon schrijven (puur circuitgebruik). Het was dus niet moeders mooiste qua lak en had wel wat kleine tekortkomingen. Ik heb er toch nog bijna 30.000 km van kunnen genieten
Andere auto maak ik me niet zo'n zorgen om, ik ga er standaard al vanuit dat daar wat werk aan zit. Ik neig er nu naarom hem voor loop/sloop door te verkopen en later dit jaar of in de winter alsnog een 10th te halen. De Saab voldoet op zich ook prima, het dak kan er alleen niet afEn mij vriendin vindt hem eigenlijk wat te opvallend oranje...
Hardtop kun je overnemen voor 500 euro, die gebruik ik toch amperquote:Op maandag 28 juni 2010 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die motoren zijn niet eens zo heel erg duur. Dus waarom niet andere motor in lepelen.
Als je trouwens je hardtop voor prikje weg wil doen moet je me dat laten weten!
Heb zeker intresse in je hardtop. Boeit niet dat hij zwart is
En zwart is juist praktisch, dat past bij bijna elke kleur.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
is het met of zonder verwarming? En wat is de staat?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hardtop kun je overnemen voor 500 euro, die gebruik ik toch amper
En zwart is juist praktisch, dat past bij bijna elke kleur.
Zit alleen wel te twijfelen of ik voor een NB ga eind dit jaar
Een wat?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is het met of zonder verwarming? En wat is de staat?
Zit alleen wel te twijfelen of ik voor een NB ga eind dit jaar![]()
zonder Mark, met kun je rekenen op 700-1100 euro 2e handsStaat is nog goed, hij staat 's zomers gewoon binnen in de gang (ipv. een stoffig hok
).
En Anne, 2nd generation = NB. NC is het type vanaf 2006, NA de versie met bassie&adriaan lampjes die mark/ik hebben
De NB is van af 1999 toch? Zonder de klapnlampen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:33 schreef Paladijn het volgende:
zonder Mark, met kun je rekenen op 700-1100 euro 2e handsStaat is nog goed, hij staat 's zomers gewoon binnen in de gang (ipv. een stoffig hok
).
En Anne, 2nd generation = NB. NC is het type vanaf 2006, NA de versie met bassie&adriaan lampjes die mark/ik hebben
En daar past die hardtop niet op toch?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja, vanaf '99.
En voor zover ik weet is de hardtop voor NA/NB/NBFL. De NC heeft een andere koppeling bij het raam (midden ipv aan beide kanten).Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Tuurlijk jongenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oftewel: je hebt het ding door je eigen schuld in de soep laten lopen. Toen mijn vorige BX zo'n beetje permanent ongesteld was (elke 300km moest er een liter olie bij) heb ik netjes alle vloeistoffen tijdig bijgevuld. Resultaat: het ding heeft nooit grote motorproblemen gehad.quote:Specialist belde me net op, motor == dood. Tekort aan olie en water, te warm gelopen. Dus heb nu de keus uit de motor vervangen of verkopen.
Hoe dan ook: ik vind het welgemeend jammer voor je want volgens mij is die Mazda voor jouw wat mijn BX/Eend voor mij zijn. Mijn tip: ... ohnee, wacht, jij stampt mijn tips bij voorbaat al de grond in.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Beetje kansloos dat gezuig CV, vind je zelf nou ook niet ??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen![]()
[..]
Oftewel: je hebt het ding door je eigen schuld in de soep laten lopen. Toen mijn vorige BX zo'n beetje permanent ongesteld was (elke 300km moest er een liter olie bij) heb ik netjes alle vloeistoffen tijdig bijgevuld. Resultaat: het ding heeft nooit grote motorproblemen gehad.
Hoe dan ook: ik vind het welgemeend jammer voor je want volgens mij is die Mazda voor jouw wat mijn BX/Eend voor mij zijn. Mijn tip: ... ohnee, wacht, jij stampt mijn tips bij voorbaat al de grond in.
Beetje kansloos dit vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen![]()
[..]
Oftewel: je hebt het ding door je eigen schuld in de soep laten lopen. Toen mijn vorige BX zo'n beetje permanent ongesteld was (elke 300km moest er een liter olie bij) heb ik netjes alle vloeistoffen tijdig bijgevuld. Resultaat: het ding heeft nooit grote motorproblemen gehad.
Hoe dan ook: ik vind het welgemeend jammer voor je want volgens mij is die Mazda voor jouw wat mijn BX/Eend voor mij zijn. Mijn tip: ... ohnee, wacht, jij stampt mijn tips bij voorbaat al de grond in.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Heb volgens mij wel eens gezien dat een hardtop voor een nb of na te koop zien staan. Gaat het eens uitzoeken!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Ja, vanaf '99.
En voor zover ik weet is de hardtop voor NA/NB/NBFL. De NC heeft een andere koppeling bij het raam (midden ipv aan beide kanten).
Want heb zeker wel intresse!!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
C-c-c-c-ombobreaker!
In plaats van op elkaar af te geven gooi ik een doos vol bloemen en liefde de SC in, want ik weet dat zowel 2cv als Paladijn van binnen lieve jongens zijn
Goedemorgen lieve mensen wat fijn dat julie er weer zijnZometeen langs de A5 bij Schiphol staan, geen schaduw, geen koele voedsel faciliteiten, wel foto's maken
Maar eerst ff verder met online WW aanvragen![]()
![]()
Wat valt er bij schiphol te beleven ?? komt die A380 vandaag ??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:00 schreef Alexxxxx het volgende:
C-c-c-c-ombobreaker!
In plaats van op elkaar af te geven gooi ik een doos vol bloemen en liefde de SC in, want ik weet dat zowel 2cv als Paladijn van binnen lieve jongens zijn
Goedemorgen lieve mensen wat fijn dat julie er weer zijnZometeen langs de A5 bij Schiphol staan, geen schaduw, geen koele voedsel faciliteiten, wel foto's maken
Maar eerst ff verder met online WW aanvragenDe wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Niks bijzonders, ik wil al meer dan een jaar op dat plekje staan foto's maken, met name van de snelweg, en tussendoor wat vliegtuigenmeepikken. En nu hebik het eindleijk aan tijdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat valt er bij schiphol te beleven ?? komt die A380 vandaag ??![]()
![]()
![]()
En.. niet te vergeten; uitstekend weer om even een stukkie te rijdenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks bijzonders, ik wil al meer dan een jaar op dat plekje staan foto's maken, met name van de snelweg, en tussendoor wat vliegtuigenmeepikken. En nu hebik het eindleijk aan tijd![]()
.
Juistquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En.. niet te vergeten; uitstekend weer om even een stukkie te rijden.
Als ik nog langerwerkeloos blijf gaat er ook een dagje maasvlakte weer komen btw
![]()
![]()
ja, dat wilde ik 2 weken geleden ook. En nu stoor ik me aan het haperende WW aanvraag formulier op werk.nl![]()
![]()
Zat net te denken maar 2cv vind het kansloos!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik ga me denk ik ook weer spoedig terug inschrijven in NL als ik te horen krijg dat ie niet verlengd wordt.![]()
Mag je ook bij werk.nl inschrijven als je nog werk hebt?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
yup, geen enkel probleemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:15 schreef ook_gek het volgende:
Mag je ook bij werk.nl inschrijven als je nog werk hebt?![]()
![]()
Paladijn je had gelijk! De hardtop past op de na en nb!
Mail je vanavond wil die hardtop van je overnemen!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Is een kutvaginale site vwb vacatures; het meerendeel zijn recruterende UZB's die die baan niet beschikbaar hebben.. willen alleen maar inschrijven om de database te vullen .. ik heb er in het afgelopen jaar zeker 30 - 40 gecontacteerd, en stuk voor stuk hadden ze geen werk als puntje bij paaltje kwam ..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:15 schreef ook_gek het volgende:
Mag je ook bij werk.nl inschrijven als je nog werk hebt?De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
- was al klaar -
[ Bericht 51% gewijzigd door Anne op 29-06-2010 14:25:21 ]Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
- niet doen -
[ Bericht 83% gewijzigd door Anne op 29-06-2010 16:04:50 ]Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik wil het ik wil het ik wil het en wel nu!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Morgen
Quote van Tjabbo:
Vind het helemaal niet gezellig hierAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
*paast o_g een biertje
[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 29-06-2010 19:28:32 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:43 schreef Sounddragon het volgende:
*paast o_g een wodka ju [ afbeelding ]![]()
Zo kom ik nooit van dat bier af
Ja duh, dan kan het IN de put
Ik houd'm voor je achteruit, hij staat ook (nog) niet formeel te koopquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:25 schreef ook_gek het volgende:
Paladijn je had gelijk! De hardtop past op de na en nb!
Mail je vanavond wil die hardtop van je overnemen!
anti-kraak is een optie?quote:Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Ik wil hem zeker van je overnemen. Als hij in de weg staat hoor ik het wel. Maken we een afspraak en kom ik hem ophalenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik houd'm voor je achteruit, hij staat ook (nog) niet formeel te koop
Nou inderdaad wel netjes. Maar de vodka ju is omgezet naar de Bacardi lemmon 7up.quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
En ga je nog steeds zo vaak stappen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou inderdaad wel netjes. Maar de vodka ju is omgezet naar de Bacardi lemmon 7up.![]()
Sinds ik een vriendin heb niet zoveel meer. Maar wel wekelijks. Mijn vriendin houd het niet zo lang vol.quote:
Dus gaan we andere leuke dingen doen.
Maar ik doe nog altijd niet onder voor de jeugd
Ik zou het fijn vinden als het UWV er voor zorgt dat ik het geld wat ik volgens hun ontvang ook daadwerkelijk krijg. Ze beweren in een brief namelijk dat mijn huidige dagloon ¤108,73 is. Dat is (veel) meer dan ik ooit daadwerkelijk als loon ontvangen heb
Als het aan mij zal liggen had je geen cent gehad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:13 schreef 2cv het volgende:
Ik zou het fijn vinden als het UWV er voor zorgt dat ik het geld wat ik volgens hun ontvang ook daadwerkelijk krijg. Ze beweren in een brief namelijk dat mijn huidige dagloon ¤108,73 is. Dat is (veel) meer dan ik ooit daadwerkelijk als loon ontvangen heb
Werken voor je centen!
Als je geen uitkering zal hebben had je al lang een baan gehad!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee natuurlijk niet! Zo ben ik niet dat weet je toch? Ik ben bot kwetsend en onuitstaanbaar!quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:14 schreef Anne het volgende:
Misschien kun je beter eerst even vragen waarom ie een uitkering heeft.
Heb een imago hoog te houden!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Maar verder wat?quote:
En ga je me nou vertellen dat je me lief vind?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Het is beter en kostenbesparender voor de maatschappij als 2cv niet werkt, geloof meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludolfs DVD gewonnen!![]()
![]()
Weet ik veel! Mail de FA's.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus jullie zoeken nog een nieuwe weggepestte nederlander?![]()
Puuuuure aandacht dubquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Anne het volgende:
Waarom zou je ze dat mailen?
En reageer eens op me eerdere vraag!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee, als ik aandacht wilde had ik wel een topic geopend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Puuuuure aandacht dub
En reageer eens op me eerdere vraag!![]()
![]()
Kun je af en toe zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar verder wat?
En ga je me nou vertellen dat je me lief vind?![]()
Ik had trouwens wel verwacht dat een KKK-kenteken verboden zou zijn in Duitsland, maar gisteren kwam ik er eentje tegen en google zegt dus ook van niet.
En ook nog een motorrijder gezien met als kenteken "WAF". Hehe![]()
Nee dat valt te veel op, past niet bij jou!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, als ik aandacht wilde had ik wel een topic geopend.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik ben gewoon een heel lief schattig jongetje!quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik ben exhibitionist, schijnt, dus past wel bij mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat valt te veel op, past niet bij jou!![]()
![]()
Zo maar eens richting Zwolle voor een intake gesprek.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Groeten aan Marijke!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo maar eens richting Zwolle voor een intake gesprek.En succes
![]()
![]()
Nou, je draait er anders omheen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben exhibitionist, schijnt, dus past wel bij mij![]()
Dankjequote:
Handig, mod zijndequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk stel ik je als Foe in.
![]()
![]()
Ik ben 29 gek! Niks geen 30!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:19 schreef Anne het volgende:
Je bent 30, dan ben je geen jongetje meer.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
wtf?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die had mn broer over
[ afbeelding ]
Ze was het er zelf niet mee eens![]()
Quote van Tjabbo:
Communisme in de slootquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die had mn broer over
[ afbeelding ]
Ze was het er zelf niet mee eens![]()
goedzo
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ik wil nooit meer horen dat ik niet kan parkeren !Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Vrijdag.
1. Op het werk voetbal kijken en de hele match zien, maar dan dus wel zo'n 3 kwartier langer blijven dan nodig.
2. Een uur eerder naar huis mogen, maar daardoor wel de halve wedstrijd missen, omdat ik niet in een half uurtje thuis ben.
Twijfeldetwijfel.![]()
![]()
.
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- weg -
[ Bericht 97% gewijzigd door Anne op 30-06-2010 15:14:28 ]Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb de hele dag vrij genomen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:22 schreef Anne het volgende:
Vrijdag.
1. Op het werk voetbal kijken en de hele match zien, maar dan dus wel zo'n 3 kwartier langer blijven dan nodig.
2. Een uur eerder naar huis mogen, maar daardoor wel de halve wedstrijd missen, omdat ik niet in een half uurtje thuis ben.
Twijfeldetwijfel.
Uitslapen indrinken dan ontbijten lunchen in 1 verder indrinken. Effe voetbal kijken en dan zuipen om te vieren dat we door zijn! Of me verdriet weg drinken, dat kan ook
Haha ik lekker wel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:14 schreef Anne het volgende:
Ik kan vrijdags eigenlijk nooit vrij nemen/krijgen.
En kappen ook_gek, laatste waarschuwing.
En hey je vergeet wat. Ik ben lief weet je nog wel
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Forum Opties Forumhop: Hop naar: