Je aandrijfassen aan vellen stampenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Je weet dat ik er niet zo veel verstand van heb, dus, wat kun je met de newtonmeters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jawel is kansloos!quote:
Dat doe ik al jaren, wat is nu precies je punt?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Hai bitches.. Ik heb het weekend weer overleefd
3 dagen warmte, mensen en metalquote:Op maandag 28 juni 2010 15:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren, wat is nu precies je punt?
Vertel, ik ga namelijk niet teruglezenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's niks vergeleken bij wat ook_gek allemaal deed.
Dat valt met geen pen te beschrijvenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vertel, ik ga namelijk niet teruglezen
Dat wordt typen danquote:
Had je iets beter moeten mikken.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap nu trouwens waarom dat ding voorop mn Niva een turkenvanger genoemd wordHad (vlak bij Paal zijn huis!
) op een decimeter na twee Turken op fietsen er in hangen
Pas maar op dat zij nergens in mikken bij jou als je wat laat vallenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik moet nog eten. MAar heb al wel lekker een halve fles vodka achter de kiezen en zit nu aan de whisky cola
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:14 schreef ook_gek het volgende:
shit nu lijk ik wel een alcoholost
Hallo * ook_gek is ook_gek en heb een drank probleem
Dat klinkt toch wel super niet dan
En wtf is dit:quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:03 schreef ook_gek het volgende:
zit met ijsmeis naar hunderdome - 02 - Dj Weirdo - Young Birds te luisteren
alleen klopt de buurman soms op de muur
Bij de nieuwe bazaar zekerquote:Op maandag 28 juni 2010 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap nu trouwens waarom dat ding voorop mn Niva een turkenvanger genoemd wordHad (vlak bij Paal zijn huis!
) op een decimeter na twee Turken op fietsen er in hangen
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pas maar op dat zij nergens in mikken bij jou als je wat laat vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Gewoon fixxen.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij de nieuwe bazaar zekerDe hoeveelheid MB's is verviervoudigd sinds die er zit
MX5 vanmorgen trouwens afgevoerd door de ANWB... mogelijk motorschadeHoop dat het beperkt is, anders wordt het toch eens tijd om verder te kijken naar een andere.
Grote woorden voor iemand zonder geldquote:
Neh, heb ze gewoon voor laten gaanquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:01 schreef Anne het volgende:
Uit één willekeurige SC:
[..]
[..]
[..]
En wtf is dit:![]()
[..]
Nee, tussen die kerk en die ambulance post, die rotonde bij de Renault dealer.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij de nieuwe bazaar zekerDe hoeveelheid MB's is verviervoudigd sinds die er zit
MX5 vanmorgen trouwens afgevoerd door de ANWB... mogelijk motorschadeHoop dat het beperkt is, anders wordt het toch eens tijd om verder te kijken naar een andere.
En Tarja?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh Alex, van t weekend heb ik Eluveitie live gezien... Supergaaf
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef Paladijn het volgende:
Je bezit genoeg geld om het willekeurig over de balk te smijten?
Had ik inderdaad niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |