quote:
Nee weinig de mietjes gaan film kijken en slapen. Ik zit nuchter te worden zo dat ik zo naar ronde 2 kanquote:
ik ga straks de stad in als ik dat nog ga halenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:26 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ga niet uit vanavond...![]()
Morgen wel, Duitsers uitlachenEn bij goed weer zondag naar de Danctour in Maastricht
![]()
Ik weet wel zeker dat ik het ga halenquote:
Was jij niet ook ergens uit de buurt van Roermond?? Wat is daar zo erg aan dan? Ik vertrouw mijn auto wel in centrum Roermond op zichquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:48 schreef Youp het volgende:
ik zou uitgaan maar ik mag de auto van mn moeder niet in de stad laten staan..
ik wou in echt uitgaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Was jij niet ook ergens uit de buurt van Roermond?? Wat is daar zo erg aan dan? Ik vertrouw mijn auto wel in centrum Roermond op zich![]()
Toch niet naar Luna he???quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:09 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wou in echt uitgaanen de auto van mn moeder is wat duurder en net 3 maanden oud ofzo
ze wilde me wakker bellen maar ik was al wakkerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
zitten jullie weer te bellen?
FOK! gaat zo down![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
Jo, ik ga vandaag met m'n moeder samen dit stinkhuis schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |