MIJN AUTOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef Hugster het volgende:![]()
het begint hier toch een partij te stortregenen met enorme hagel stenen
![]()
en omweer
paraplu ??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
bus, lopen, bioscoop, shop, kroeg, allemaal loopwerk daar tussenin![]()
ik ga nat worden
we kunnen bijna naar elkaar zwaaienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
hagel is gestopt al
ff vergeten dat jij hier ook maar 1 km vandaan zit ja
ik ga het gewoon proberenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
paraplu ??of waait het te hard daarvoor ?
beter kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik sta al 5 minuten te zwaaien lul, zwaai eens terug![]()
![]()
ja daar kan ik me pas thuis op afrukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach, post wel een naakte vrouw, ben jij ook weg
ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:04 schreef ThaFreak het volgende:
*wacht tot eten klaar is.....
* ThaFreak honger heeft
ik moet nog eten. MAar heb al wel lekker een halve fles vodka achter de kiezen en zit nu aan de whisky colaquote:
Oke ik lieg. Ik voel me nuchter heb net lekker veel gegeten nu effe aan de melk en straks ga ik weer stappenquote:
dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke ik lieg. Ik voel me nuchter heb net lekker veel gegeten nu effe aan de melk en straks ga ik weer stappen![]()
Dus ik ga zorgen dat mijn lever morgen naar de klote isquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus ik ga zorgen dat mijn lever morgen naar de klote is![]()
neusharen filteren lucht, zit veel troep in cafelucht, neus wordt vies....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:01 schreef ook_gek het volgende:
he als ik zwaar dronken ben geweest he en ik heb een kater dan zit mijn neus echt vol met korsten. WTF is dat. Waarom is dat en heeft iedereen hier last van![]()
Ik zit echt altijd vol na veel zuipenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
neusharen filteren lucht, zit veel troep in cafelucht, neus wordt vies....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |