yup, geen enkel probleemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:15 schreef ook_gek het volgende:
Mag je ook bij werk.nl inschrijven als je nog werk hebt?
Is een kutvaginale site vwb vacatures; het meerendeel zijn recruterende UZB's die die baan niet beschikbaar hebben.. willen alleen maar inschrijven om de database te vullen .. ik heb er in het afgelopen jaar zeker 30 - 40 gecontacteerd, en stuk voor stuk hadden ze geen werk als puntje bij paaltje kwam ..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:15 schreef ook_gek het volgende:
Mag je ook bij werk.nl inschrijven als je nog werk hebt?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:43 schreef Sounddragon het volgende:
*paast o_g een wodka ju [ afbeelding ]
Ik houd'm voor je achteruit, hij staat ook (nog) niet formeel te koopquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:25 schreef ook_gek het volgende:
Paladijn je had gelijk! De hardtop past op de na en nb!
Mail je vanavond wil die hardtop van je overnemen!
anti-kraak is een optie?quote:
Ik wil hem zeker van je overnemen. Als hij in de weg staat hoor ik het wel. Maken we een afspraak en kom ik hem ophalenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik houd'm voor je achteruit, hij staat ook (nog) niet formeel te koop
Nou inderdaad wel netjes. Maar de vodka ju is omgezet naar de Bacardi lemmon 7up.quote:
En ga je nog steeds zo vaak stappen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou inderdaad wel netjes. Maar de vodka ju is omgezet naar de Bacardi lemmon 7up.
Sinds ik een vriendin heb niet zoveel meer. Maar wel wekelijks. Mijn vriendin houd het niet zo lang vol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |