quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:15 schreef -Hans- het volgende:
JaaaaaaaaaaaClub Tropicana
Ik trek even snel mijn Hawaï t-shirt aan
leuk nummer iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:43 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA Bang! bang!! Mark Ronson Ft Q Tip
Clip is ook zo leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:55 schreef Cee het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik Waka waka maar mee met Shakira steeds leuker begin te vinden.Zal wel aan het weer en de verhoogde WK koorts liggen.
Echt he, zoo 2001 is datquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wat gaat 3fm toch achteruit, een programma over seks
echt zo lelijk hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:27 schreef -Hans- het volgende:
De hele plaat (gaat dus over de MH) is nog niet eens officieel af
Dat moet toch afgelopen woensdag wel een bijzondere Megahit vergadering zijn geweest. Dat kan niet anders. Een plaat kiezen die nog niet eens officieel af is en die de jocks wsl. niet eens helemaal hebben gehoord. Tsja, lachwekkend. Moet zeggen dat ik ook weinig enthousiast ben over de 30 seconden van net.quote:
dat zei rob stenders toch ook afgelopen week? dat ze eerst een andere in gedachte hadden en toen kwam giel opeens hiermee en ze vonden het allemaal een goed idee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat moet toch afgelopen woensdag wel een bijzondere Megahit vergadering zijn geweest. Dat kan niet anders. Een plaat kiezen die nog niet eens officieel af is en die de jocks wsl. niet eens helemaal hebben gehoord. Tsja, lachwekkend. Moet zeggen dat ik ook weinig enthousiast ben over de 30 seconden van net.
Oh dat van Rob had ik niet gehoordquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:35 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dat zei rob stenders toch ook afgelopen week? dat ze eerst een andere in gedachte hadden en toen kwam giel opeens hiermee en ze vonden het allemaal een goed idee.
behalve rob dan![]()
sowieso die megahitvergaderingende helft van de dj's is niet eens aanwezig
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:42 schreef alors het volgende:
Hebben jullie trouwens die reclame van de Publieke Omroep gezien? Over muziek? Dan zie je eerst allemaal kutartiesten, Direct, Kane, Caro, Blof, Jan Smit, etc en als klap op de vuurpijl komt Giel in beeld om te vertellen hoe fijn het wel niet is dat zulke goede muziek op de PO is te horen.
Ik schoot echt hard in de lach toen ik dat zag!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:42 schreef alors het volgende:
Hebben jullie trouwens die reclame van de Publieke Omroep gezien? Over muziek? Dan zie je eerst allemaal kutartiesten, Direct, Kane, Caro, Blof, Jan Smit, etc en als klap op de vuurpijl komt Giel in beeld om te vertellen hoe fijn het wel niet is dat zulke goede muziek op de PO is te horen.
Ik schoot echt hard in de lach toen ik dat zag!
http://jouwverhaal.publiekeomroep.nl/?cat=3474quote:
Thomas Bergequote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:51 schreef alors het volgende:
[..]
http://jouwverhaal.publiekeomroep.nl/?cat=3474
Dat moment waarop ie met zijn hand naar zijn hart grijpt bij 'eigenlijk voelen we het allemaal' daarvan schoot ik echt in de lach, tragisch
en het is niet eens compleetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/view_play_list?p=056B59B89AAEB8B4
Veel kijkplezier
ik luister dan toch liever naar wat andersquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:35 schreef CindieY het volgende:
Buiten in het zonnetje de Mega Top 50 luisteren, wat wil je nog meer?
Naar voetbalcommentaar idd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:41 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
ik luister dan toch liever naar wat anders
Kim Jong-Giel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:35 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dat zei rob stenders toch ook afgelopen week? dat ze eerst een andere in gedachte hadden en toen kwam giel opeens hiermee en ze vonden het allemaal een goed idee.
Ik luister niet. Ik kijk Almost Famous.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:33 schreef Againzender het volgende:
Als het goed is wordt straks tussen 20 en 22 uur mijn suggestie Two People - Heaven gedraaid door Bert Haandrikman op Radio2. Ben benieuwd
Charles Kelley gok ik. Lady Antebellum is nl. een trio.quote:
oow..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Charles Kelley gok ik. Lady Antebellum is nl. een trio.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik luister niet. Ik kijk VS - Ghana.
nou zeg....quote:
Inclusief de nieuwe MH?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
http://yfrog.com/9g1enoj
Zal het Jacqueline Govaerts zijn?
het was net in de uitzendingquote:
omg, heeft die trol de MHquote:
Nee, het is Ilse. Beetje domme opmerking, Pino.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
http://yfrog.com/9g1enoj
Zal het Jacqueline Govaerts zijn?
Heb je de MH-kwestie wel meegekregen gisteren?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, het is Ilse. Beetje domme opmerking, Pino.
Ja. En dan nog. Die foto toont duidelijk Ilse, de tekst in de tweet van Giel laat aan duidelijkheid niets te wensen over. Waarom dan zo'n opmerking? Slaat nergens op. Stemmingmakerij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je de MH-kwestie wel meegekregen gisteren?
Best wel hequote:
Ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Best wel he
Heb niet geluisterd
Op NRJ was er ook een soort SoD, maar dan met bekendere nummers.
Vind ik leuker
Heel gaafquote:Op zondag 27 juni 2010 01:00 schreef Timo20 het volgende:
The Edge en Muse samen op Glastonbury, nu op BBC2: Where the streets have no name!!!
Nu al legendarisch![]()
![]()
Vet !quote:Op zondag 27 juni 2010 01:00 schreef Timo20 het volgende:
The Edge en Muse samen op Glastonbury, nu op BBC2: Where the streets have no name!!!
Nu al legendarisch![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:00 schreef Timo20 het volgende:
Nu al legendarisch![]()
![]()
quote:
nu met z'n allen hergenietenquote:
Jamerrrquote:
Die waren er nietquote:Op zondag 27 juni 2010 09:48 schreef Pino112 het volgende:
Roosmarijn, Timur en Bart vonden het goed om maandag pas met de MH te starten.
Alle andere DJs dan?
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:13 schreef -Hans- het volgende:
Hoe ze weer de tijd aan het volpraten zijn. Whaha
Ej goodmorning!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JA!
Mijn favo dj's![]()
Middag![]()
En zometeen Milkshake
Prachtig iddquote:Op zondag 27 juni 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:Kafka, das Suske en Wiske zonder plaatjes.
En dan zo een suffe grap.
Met doodse stilte als gevolg.
quote:
Sielug hequote:Op zondag 27 juni 2010 12:43 schreef -Hans- het volgende:
Ramon loopt er al jaren rond maar is nog steeds stagiaire
Je gaat toch ook niet flirten via de telefoon/3fm ?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:53 schreef CindieY het volgende:
Aw gus, die jongen klonk echt heel teleurgesteld.
The Killers
Och, 't lijkt me stiekem best een leuke manierquote:Op zondag 27 juni 2010 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet flirten via de telefoon/3fm ?
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, lekker rondje zomers Maastricht gedaan. Pics @ http://tinyurl.com/248g6kk
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat t gouvernement in de steigers???
Ik kom dr twee keer per dag langs en tis me nog niet opgevallen
OMG nee echt???quote:Op zondag 27 juni 2010 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Sinds een paar weken. Duurt nog wel ff, geloof ik.
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG nee echt???
![]()
Wat erg zeg.
Mss toch es wat minder kletsen in de bus
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
Die 2e goal van Engeland![]()
Word die niet meegeteld omdat die KUT grensrechter niet op de achterlijn staan
Was echt mooie goal hoorquote:
Caro was vrijdagavond in Apeldoorn, jammer genoeg wist ik dat nietquote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Jaja, die gekke Snoop Dogg speelt vanavond hier in de Oosterpoort. Zal wel een feestje worden.. Helaas geen kaarten. Aan de andere kant met dit soort weer ben ik liever buiten dan in de Oosterpoort.
Ja hier ook voetbal ipv radio hoor!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
Oh cool, ipv op Parkpop?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Jaja, die gekke Snoop Dogg speelt vanavond hier in de Oosterpoort. Zal wel een feestje worden.. Helaas geen kaarten. Aan de andere kant met dit soort weer ben ik liever buiten dan in de Oosterpoort.
Als je het had geweten was je voor mij een doos eieren leeg gaan gooien zeker?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Caro was vrijdagavond in Apeldoorn, jammer genoeg wist ik dat niet#
Zo! die zat er idd mooi in zeg. Damn! Duidelijk een doelpunt inderdaad. Go Engelandquote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was echt mooie goal hoorLamperd, geloof ik, die schoot 'm vanaf de 16 over de keeper heen, onderkant lat, stuitert achter de lijn, weer onderkant lat en die keeper van de MOFFEN die vangt 'm. Grensrechter ziet het niet en gaat het spel dus gewoon door
edit: deze dus:
Dat is wel jammer want die Caro is live toch wel erg goedquote:Op zondag 27 juni 2010 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Caro was vrijdagavond in Apeldoorn, jammer genoeg wist ik dat niet
Klopt, ipv Parkpopquote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hier ook voetbal ipv radio hoor!
[..]
Oh cool, ipv op Parkpop?
Volgens mij is dat best lachen!
[..]
Als je het had geweten was je voor mij een doos eieren leeg gaan gooien zeker?
NOOOOOOOOOOIT VANUIT GAAN DAT DIE BAL OVER DE LIJN GAAT KLOJOquote:Op zondag 27 juni 2010 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
weer die KLOTE verdediging van Engeland![]()
![]()
4-1 voor DE dus
Nicequote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef TheZapster het volgende:
Deutschland [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
¤850 winst dankzij mijn Duitse vrienden![]()
Milow en Sarah Bettens, dacht ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:11 schreef alors het volgende:
Ik zat ff niet op te letten, wie coveren hier Fleetwood Mac?
Ik dacht haar stem al te herkennen ja, klinkt wel leuk, sowieso tof nummerquote:Op zondag 27 juni 2010 18:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Milow en Sarah Bettens, dacht ik.
Heerlijk weer mensen! m'n lichaam heeft al een mooi rood kleurtje gekregen.
Ze doen het leuk inderdaadquote:Op zondag 27 juni 2010 18:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht haar stem al te herkennen ja, klinkt wel leuk, sowieso tof nummer
Oh da's jammer.quote:
Klassiekerquote:Op zondag 27 juni 2010 18:16 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA I Gotta Feeling! Party Everyday!
Nou zo vals was het nietquote:Op zondag 27 juni 2010 18:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh da's jammer.Ik stond te koken en het gas stond hard en ik hoorde het niet helemaal goed maar het klonk knettervals en ik was er haast van overtuigd dat het Dinand en Miss Montreal waren.
LOLquote:Op zondag 27 juni 2010 18:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh da's jammer.Ik stond te koken en het gas stond hard en ik hoorde het niet helemaal goed maar het klonk knettervals en ik was er haast van overtuigd dat het Dinand en Miss Montreal waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedeavond allemaal
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Tudu duutuu tududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,YO !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedeavond allemaal.
quote:
Nice!quote:
Gelukkig kan je het aardig via 3FM volgenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:14 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, te bedenken dat iemand me gratis toegang bood, maar ik geen geld had voor retourtje zwolle - nijmegenMaar ik ben wel mooi bruin geworden vandaag
ik luister!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het aardig via 3FM volgen. Net heerlijk buiten gezeten met 3FM snoeihard aan. Genieten
.
Nu Pearl Jam!
Dat scheelt idd. Krijg wel gelijk een uitnodiging om 21 november Pearl Jam te gaan checken.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het aardig via 3FM volgen. Net heerlijk buiten gezeten met 3FM snoeihard aan. Genieten
.
Nu Pearl Jam!
noortjequote:Op maandag 28 juni 2010 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[TK] North Sea Jazz dagticket, vrijdag 9 juni. Géén e-ticket
Even spammen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:22 schreef oh-oh het volgende:Wies dr mijn favo nr zo aan het vernachelen???
Mogge
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Een hele goedemorgen op deze prachtige dag
mama's gunquote:Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hai!
Wie zat dr nu mn liedje te verneuken???
Nou, dat was flink misgeschotenquote:
Aids bij kinderen en de gevolgen hiervan bij kinderen (bijvoorbeeld als hun ouders er niet meer zijn) om precies te zijnquote:
Ik volg hem opquote:Op maandag 28 juni 2010 10:00 schreef naatje_1 het volgende:
Paul, waarom probeer je remlof na te apen
[komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]Nee, natuurlijk stond ie niet op de achterlijn. Net of jij het red om binnen een halve seconde 12 meter af te leggen. Die kerel stond daar prima, op één lijn met de verdediging. Niet zijn fout.[/komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
Uit die 3D-animatie bij Studio Sportzomer bleek dat die grensrechter het wel had kunnen zien. Dat ie wellicht een andere kant op keek omdat ie aan 't rennen was, is dan ff pech natuurlijk...quote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]Nee, natuurlijk stond ie niet op de achterlijn. Net of jij het red om binnen een halve seconde 12 meter af te leggen. Die kerel stond daar prima, op één lijn met de verdediging. Niet zijn fout.[/komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]
Een mens, he. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uit die 3D-animatie bij Studio Sportzomer bleek dat die grensrechter het wel had kunnen zien. Dat ie wellicht een andere kant op keek omdat ie aan 't rennen was, is dan ff pech natuurlijk...
Des te meer reden om camera's te gebruiken, desnoods met een regeling dat je maar 3 keer per ploeg terug mag zien ofzeuwquote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]Nee, natuurlijk stond ie niet op de achterlijn. Net of jij het red om binnen een halve seconde 12 meter af te leggen. Die kerel stond daar prima, op één lijn met de verdediging. Niet zijn fout.[/komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]
Goh, lekker weertje he!
Yupquote:
ik hoor hem net ook pas voor het eerst, dat overleef ik wel deze week.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:43 schreef Sersjee het volgende:
Dus dat was dus haar van Govaert. Nou, daar is imho weinig mis mee. Klinkt wel vrolijk. Lalala-en werkt altijd. Niet da'k het ooit zou kopen, dat niet. Maar als MH? Logisch gevolg op het immer draaien van Krezip. Nee, deze week overleef ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |